2014. március 31., hétfő

Április 1.

Na akkor nézzük csak mivel van dolgunk.

Tavaly ezek voltak:
http://wot-kpp.blogspot.hu/2013/04/aprilis-1.html (Amiről eszembe jut hogy semmi különlegeset nem csináltunk amikor a blog 1 éves lett. Na majd amikor 2 :D)

Idén...

WoT:

- Asap videó http://worldoftanks.eu/en/news/videos/asap-new-game-mode/
- http://worldoftanks.eu/en/news/46/development-national-advantages/
- "Karl" gameplay
- Ha valaki ellátogat a fórumra akkor a bannerben talál egy Battle feliratot. Arra rálehet kattintani. És akkor ezt találjuk http://forum.worldoftanks.eu/april1-game/



WoWp:
- Na a WoWp is kapott pár dolgot :)
- http://worldofwarplanes.eu/en/news/3/aa-mode/
- http://worldofwarplanes.eu/en/news/2/ufo-sighting/ 

- És van Misszió is ami emblémát ad a gépre
http://worldofwarplanes.eu/en/news/special-offers/april-first-missions/
CSAK az a  gép kapja meg az emblémát amivel teljesítve lett!! (Többször teljesíthető)



WoWs:
http://forum.worldofwarships.eu/index.php?/topic/2976-blog-hitting-the-enemy-with-nuclear-shells/






Ha jönnek újabb dolgok akkor ezt a bejegyzést frissítem.

31.3.2014

- A 9.0ás HD Panther magasabb és szélesebb lett. Ez pontos Storm szerint. A régebbi modell nem volt pontos.
- A történelmi csatában a járművek változtatásai "történészek adatai alapján" lettek.
- Amikor az MM súlyt állítják a történelmi csatáknál akkor a jármű szintje nem fontos. Ami fontos az a harci hatékonysága. Például a KV-1S a Kurszki csatában elég alacsonnyal rendelkezik anak ellenére hogy T6.
- A történelmi csatákban az alacsony szintű tankok jövedelmezősége meg lesz növelve.
- A történelmi csatákat folyamatosan figyelik a fejlesztők és állítgatják azért hogy mind 2 oldal ugyan olyan nyerési esélyt kapjon.
- A HD M103 kerekeinek poligon száma nem lesz növelve.

Asap :)

Jönnek az Áprilisi tréfák :)


Amint több lesz majd összegyűjtöm egy bejegyzésben


2014. március 29., szombat

29.3.2014 & Ranzar

- M6A2E1 páncélja a történelmi értékekre lesz hozva a HD modellel.
- Jelenleg az M6A2E1 az M6 alvázával rendelkezik, nem az M6A2-vel.
- WoT sebzés modell nem engedi a páncélzat lineáris vastagság csökkenését. Túl komplikált lenne vele számolni. Ezért zónákra van osztva a páncél különböző vastagsággal.
- Ugyan ez van a 3D lemezek modellezésével is. (Jelenleg a páncél 2D lemezekből áll egy virtuális vastagság számmal)



28.3.2014

- A páncél átdolgozással kapcsolatban - a T-62A páncélja majd a HD modellel együtt lesz átdolgozva.
- Úgy tűnik nincs szüksége buffra a KV-5nek.
- A fejlesztők még nem tudják mit csinálnak az M6A2E1HD átdolgozásakor. Megpróbálnak minden forrást összeszedni és meglátják mit tudnak tenni.
- A végleges T-54 parancsnoki kupola vastagsága 130mm lesz (most 160)
- A HD páncél átdolgozása oka nem annyira a megnövelt részletesség, hanem inkább a jobb történelmi pontosság a források alapján.
- A WG megpróbálja mindig a legrealisztikusabb páncél felépítést használni, a játék egyensúlytól függetlenül: "A páncél sosem volt egyensúly paraméter, hacsak nem a  kitalálált tankoknál."
- A HD modelleg mérete kb 60-100 MB

- A Panther Schmalturmot átméretezték a 9.0ban "a dokumentumok hosszas tanulmányozása után". Lehetséges hogy a többi Schmalturm is át lesz méretezve. "Mindegyikre külön ránézünk"
- MSAA nem fog visszakerülni.
- Nem lesz opció a  régi hangár megtartására.
- Úgy tűnik "látcső" felszerelés eltünteti a zöld filtert a sniper nézetről a 9.0ban. Az hogy eddig nem történt az bug.
- Mausnak azért nincs extra üzemanyagtankja mert túl nagy és ha nem teszik a hitbox részévé az nem néz ki jól. 
- Az első fogaskerék által megveszített lánctalp be fog majd kerülni csak nem a  9.0ban.
- Vannak akik FPS csökkenést észlelnek a második 9.0 tesztben (az elsőhöz képest. Storm azt mondja hogy nem nyúltak semmihez. (CX: Én is úgy vettem észre hogy rosszabban fut mint az előző)
- Centurion 7/1 HD modell a harmadik tesztben jelenik meg, ugyan úgy mint a T-34/85
- Nincs tervben aranyért vehető modul.
- A nagyon sima páncélú HD Maus történelmileg pontos. Ilyen a való életben is.
- A nyitott tetős artyk poligon száma nagy lesz de nem éri el a  100k-t.
- Az bug hogy az M10/Panther hiányzik a történelmi csatákból. Javítják a teszt 3ra.
- "támogató" osztály (ARV pl.) nem kerül be, nagyon kevesen játszanának vele. 

2014. március 28., péntek

27.3.2013

- a fejlesztők azt mondják, hogy a történelmi csatákban, "előre-beállított" csapatfelállások (pl. mindig 2 Tiger, 3 Panther és 5 Panzer IV) nagyon beszűkíti az újrajátszhatóságot a történelmi csatákban (azonos pálya, azonos csapatok...)
- a fejlesztők tudnak a DirectX 12-ről, de Storm azt mondja, hogy nincs elég hardver vagy játékos ami rendelkezik vele, és még beletelik pár évbe míg megszaporodik
- Storm: "Nem ígértünk plusz üzemanyagtartályokat a Mausra"
- a második Tiger felfüggesztés változat bent lesz, mint alternatív test
- AMX 50B biztosan át lesz dolgozva HD-be még az idén, de nincsenek "rendes" képek/rajzok róla, szóval eltolódott egy picit, a fejlesztők több forrást fognak hozzá keresni
- Storm azt mondja, hogy biztosan nem lesz az összes modell átdolgozva HD-be 2014-ben, de megpróbálnak annyit kiadni amennyi csak lehetséges - a tömeggyártó átdolgozó rendszer még nem él, mert több előre nem látott komplikáció lépett fel vele
- a jelek szerint személyesen Storm választja ki, hogy melyik tankokat dolgozzák át HD-be, a következő feltételek alapján: hírnév, népszerűség, szint és prémium állapot

- WT E-100 nem lesz egyhamar HD-ben
- egyelőre, Storm nem tudja megmondani, hogy pontosan melyek lesznek HD-ben a 9.1-ben, de az IS és Churchill biztosan közöttük lesz, IS-3 is, ha jól értem
- szabad kamera nem lesz a hangárban, és a játékosok sem mozoghatnak körülötte - Storm magyarázata szerint, sok minden a hangárban trükkösen le van egyszerűsítve a teljesítmény miatt - de mozgasd csak egy picit el a kamerát és minden rondán fog kinézni
- nincs tervben, hogy a játékosok beállíthassák a tankjuk "használtságát" (SS: vagyis, hogy a játékos kiválaszthassa, mennyire rozsdásnak szeretné a tankot), de a dinamikus sár (sáron áthajtó tank sáros lesz) tervben van
- Storm azt mondja, hogy még messze nem lett az összes képi hiba javítva a tesztben
- pálya alapján tankválasztás a csapat csatában - 9.2 vagy 9.3-ban
- magas részletességen, alacsonyabb FPS a 9.0-ban elfogadható a fejlesztők szerint
- garázs alacsony FPS-e javítva lesz (a megvilágítással volt a hiba, végre megtalálták a fejlesztők)
- még nem biztos, hogy hány HD modell/javítás lesz a "szokásos" szám, mert még nem sorozatgyártott a készítés
- a  lánctalpak"fura megvilágítása" megmarad
- Storm megerősítette, hogy minden HD modell kb. 90 megabyte, szóval a jövőben a tankok HD modellje 25+gigát fog foglalni (a jelek szerint a Titanfall 55gigát foglal és az normális)

2014. március 27., csütörtök

WoWs - Ti kérdeztek, mi válaszolunk. 2.



A másodlagos fegyverek automatikusak lesznek, mint pl. légvédelmi a ágyúk?
Ez egy nehéz kérdés, igen is és nem is, mert helyzetfüggő. Egy rombolónál a 155 mm ágyú a fő ágyúja, a játékos célzásra, lövésre és az ellenség megsemmisítésére fogja használni szokás szerint. De csatahajóknál, a 155 mm-es ágyú másodlagos fegyver, szóval automatikusan fog célozni, és a játékos által fontosság alapján kiválasztható célpontokra fog lőni. 

A úszóképesség pontok jobb és bal oldalra lesznek osztva?
Nem, nem fogjuk kettéosztani a úszóképesség pontokat, hiába lennénk rá képesek a játékban. A lényeg, ha egy hajó bedől, akkor a maximum és minimum szögek amik az ágyúk célzását is meghatározzák változnak. Ami így kihat a hajó maximális lőtávolságára. Ha betennénk, akkor ez tovább bonyolítaná a játékmenetet. Ezt nem akarjuk.

Mi van, ha csak egy fő lövegre lövünk? Ha az megsemmisült, akkor az egész fő fegyverzet használhatatlanná válik?
Ezt gyakran kérdezik a játékosaink. Nem, minden torony/löveg külön működik, és csak az egyik kilövése nem semmisíti meg a többit. Minden lövegnek van egyfajta "talpa", egy hely ahonnét működtetik. Néhány löveg osztozik néhány ilyenen, és erre lőve okozhatsz sebzést, pl. kigyulladhat, ez megsemmisítheti vagy lelassíthatja a löveget, vagy lövegeket, ha többet is kiszolgál. Szóvel ez egy módszer rá.

Lesz a hajóknak életerő pontja?
Nem fognak olyan életerőpontokkal rendelkezni a hajók, mint a tankok.  Sokkal bonyolultabb rendszerünk van a hajó állapotának mutatására, ami kettő összetevőre van alapozva. Tartósság és úszóképesség. Minden vízszint alatti találat lyukakat üthet a hajó részein, és el is áraszthatja ennek eredményeképpen. Vagyis az úszóképesség azt mutatja, még mennyi beáramló vizet képes elviselni a hajó az elsüllyedése előtt. A tartóképesség a hajó rendszereinek, ágyúinak és a legénység állapotát mutatja. Minden vízszint feletti, pl. légvédelmi ágyúit, vagy fő lövegeit ért találat a hajó tartósságának csökkenésével jár. A tartósság a hajtótest egész felső részére vonatkozik, szóval nem lehet úgy teljes egészében megsemmisíteni egy hajót, hogy kilőnek egy ágyút, és ugyan azt az ágyút lövik tovább. Mindent meg kell semmisíteni a fedélzeten, vagy azokat a részeket megsemmisíteni, amik a víz fölött tartják. Amikor az összes HP-ja elfogyott a hajó felső részén, akkor kiesik a játékból, és elhagyja a legénység.  De van egy gyors módja a hajó megsemmisítésének, a fő lövegek megsemmisítése, hiszen ezek nélkül lényegében kiesik a csatából. Vagyis egyfajta értelemben saját, WoWs sítusú életerővel fogunk rendelkezni.

Lesz szűkülő fordulási sugár, ha fordulás közben a motorokat hátramenetbe állítjuk?
Ez egy igen érdekes és nehéz kérdés. Nagyon nehéz, de lehetséges lemodellezni a játékban a hajókra ahogyan a való életben mozognak a csatahajók. De ha ezt meg is tesszük, akkor egy kemény szimulátorhoz jutunk, amit végül nehéz és problémás lehetne játszani. Ennek ellenére a fejlesztők igyekeznek lemodellezni játékban a kulcsfontosságú részeit egy csatahajó irányításának. A hajók mozgásánál négy fontos szempont van, amire a játékosoknak figyelniük kell. Először is ott van a hajó nagy tehetetlensége. Nagy tömege van, ezért nehéz is mozgásba hozni és megállítani. Másodszorra ott van a hajó lassulása mikor fordul, harmadszor a bedőlésére mikor fordul, negyedszer pedig a fordulási sugarának változására mikor fordulás közben lassul. Összességében a játékosoknak 6 különböző sebességmód és a kormánylapát irányítására lesz lehetőségük. A játékos mindezeket használhatja, a tűzből való kimanőverezéskor, ütközés elkerülésekor, és kemény fékezéskor. Pl. ha egy játékos kiadja a teljes állj parancsot, akkor a megállási táv lecsökken.

26.3.2014

- A T-54 aszimmetrikus tornya pontos, megnézték. 
- A teszt második körében valószínű 8 HD modell lesz.
- Nem tudják még hogy meddig fog tartani az összes tank HD modellének elkészítése.
- Legalább még 2 teszt kör lesz a 9.0hoz.
- Úgy tűnik a 9.0 után nem lehet majd kikapcsolni a "triple buffering"et. 

- "van egy bizonyos esély rá" hogy lesznek női legénységek a játékban.
- Lehetséges hogy az új T-54 modellen túlságosan hátul van a  torony.
- Lesz opció az új HD modell letöltésére, de a régi render használatára.
- A lánctalpak koszolódása a 9.0 jelenik meg.
- Úgy tűnik a TXAA élsimítás a DX11-el van kapcsolatban.
- Komplikált a Shermannak realisztikus lánctalpat adni.  (A probléma a szegecseknél ez: valódi a játékban.)
- A történelmi csatákban a respawnal kapcsolatban: Storm azt mondja hogy tanultak a WTből is és ezért csak az alacsony szintű tankoknak lesz respawn.
- A múltban a szuperteszterek tesztelték a "hardcore" csatákat ahol nincs HP. 100ból csak 4 teszternek tetszett ezért elvetették.
- A WoTnak vannak hálózati gondjai ha 30nál többen vannak csatában. A Battlefield sorozatnak nincsenek ilyen korlátai mert a nagy része kliens oldalon van számolva.

És végük....

Storm: "Készüljetek, tank újraegyensúlyozások vihara jön hamarosan."

2014. március 26., szerda

25.3.2014

- A játékban minden tankra ugyan akkora gravitáció hat.
- A respawn berakása nem a "WT másolása" - a garázs csatákról már akkor is beszéltek amikor még a WT ki sem jött.
- A járműveket nem fogják a történelmi csaták miatt külön egyensúlyozni.
- A Khrakov pályát nem csak a történelmi csatákra tervezték.
- A történelmi csatákon kb egy hónapig dolgoztak, bele értve a teszteket is. (CX:........)
- Még mindig várnak arra hogy a programozók elkészüljenek az új láthatósági mechanizmussal, ezzel növelhetik az ellenőrző körök számát. 
- Ha több mint 30 tank van a csatában az hálózati problémákat okoz.
- Nincs meghatározott tank összeállítás a történelmi csatákra mert végtelen lenne a várakozás.
- Storm azt mondja nincs értelme ha több "realizmus" mód van mint például a War Thunderben.  Azt mondja ott az első módot 95%ban használják, a másodikat 3,5 és az utolsót a maradék.
- December/Január a WoT és más online játékok csúcspontja játékos szám szempontjából.
- A Francia tankokkal van valami grafikai probléma a 9.0ban - túl sötétek a lánctalpak.
- Nincs szükség  arty buffra, jelenleg rendben van a számuk.
- A fejlesztők gondolkodnak hogy lehetne használhatóbb a HE lövedék de még nem jutottak semmire.
- Storm még nem kérdezte meg hogy lesz a T-34 és KV egyensúlyozva 1941ben.

Extra:
 A WoT minipatchben volt valami ami valószínű április 1. lesz jelentős.

“Karl-Gerät”


Pálya (na kinek ismerős?:D)

2014. március 24., hétfő

24.3.2014

- A megvilágítással kapcsolatban: A csatában általában az egyetlen fényforrás a nap.
- Jelenleg a Tiger HD modelje kb 41k poligonból áll.
- Marder és Hetzer valószínű nem lesz az Ardennes és Balaton csatákban, mert nem sokat tudnának tenni.
- apparently the Chaffee remodel in 9.0 was not in patchnotes, because these patchnotes are not final 9.0 patchnotes Azért nem voltak bent a Chaffee átdolgozások a 9.0 patchnotban mert még nem a  végleges patchnote.

plusz Blitz ASAP videó

2014. március 22., szombat

22.3.2014 & Ranzar

Ha valaki nem látta volna a 9.0 teszt szerver már működik. http://worldoftanks.eu/en/news/46/public-test-historical-battles/

- Bison I modellje azért lett kisebb a 9.0 tesztben hogy történelmileg pontosabb legyen. 





2014. március 21., péntek

21.3.2014 & ASAP 9.0

- Az első Brit HD modellek: Centurion Mk.7és Tortoise
- A Churchill HD a 9.0 után jön ugyan úgy mint az IS.
- Egyelőre a prémium Churchill nem vesz részt a  történelmi csatákban - talán később.
- Az új HD hangárt olyanra csinálták mint a valódi hangárokat és javító műhelyeket.
- A HD modelleken nem sárosak a lánctalpak alapból mivel furcsán nézne ki a sáros lánctalp hóban és homokban.
- Lehetséges hogy nem végleges még a 9.0 történelmi csaták tanklistája.
- A nem prémium hangár nem kerül be a teszt első körébe. Még dolgoznak rajta.
- Az éjszakai csatákat elvetették ("a játékosok nem láttak semmit")







Developer Diaries 2014 - Grafika



- Amikor kijött a WoT a tank modellek 8000 poligonnal rendelkeztek. Aztán a jobban kidolgozott tankok már 18k poligonnal rendelkeznek. Most majd az átlag modellek 50k és a komplexebb modellek akár 100k poligonból is állhatnak.
- A kerek dolgok most már kerekek lesznek nem nyolcszögek.
- Mivel rengeteg tank van ezért megváltoztatták a  tank modellezési módszerüket. "Normal mapping" Először csinálnak egy több millió poligonból álló modellt, majd ezt csökkentik a jelenlegi videokártyák teljesítményére.
- Modellkészítésben 3D szkennert is használnak.
- Megvizsgálják hogyan,  melyik része kophatott a tankoknak és úgy rakják rá a kopásnyomokat. Történészekkel beszéltek akik elmondták nekik hogy használta a tankot a legénység. Hol másztak fel, mit cipeltek és ez alapján raknak rá kopásokat.

- A pályák atmoszférája is változik. Új effekteket raknak be és a régieket is fejlesztik.
- Új tűz és füst effekt.
- Időjárás hatások: Szél, Eső, Hó.
- Dinamikus időjárást akarnak. Lehet hogy a csata elején még "jó" az idő de mondjuk 5 perc múlva erős hóesés kezdődik ami csökkenti a láthatóságot. Ezek az időjárás jelenségek véletlenszerűen következnének be.

2014. március 20., csütörtök

20.3.2014

Storm azt mondja holnap kezdődik a 9.0 teszt.

- A WoT Blitzel kapcsolatban: "a fejlesztők jobban ismerik az iOS-t mint az Androidot", ezért jön elöbb az iOS verzió. (de lesz androidos is.)
- A ma megjelent Tiger, T-54 és Sherman modellekkel kapcsolatban: mindegyik egy picit más grafikailag. Ezt így tervezték. Több féle képen is csinálhatják és a 9.0 tesztben azt szeretnék kideríteni melyik tetszik a  játékosoknak a legjobban és akkor azt követnék.
- A 9.0 teszt első körében 3 HD modell lesz (T-54, Tiger, Sherman). A maradék 7 a második körben jön.
- A maradék modellt a választott stílus alapján csinálnák.

- A HD Tiger történelmi színe Panzergrau
- A HD T-54 alváza az új amelyiken hátul van a rönk. A régit majd akkor kapja vissza ha bekerülnek az alternatív tanktestek.
- Stimmel a HD T-54 torony formája. Több fajta forma és lövegpajzs volt.
- Az egy bug hogy nincsenek a T-54 HD modelljének lánctalpaiban lyuk. Javítva lesz.
- Jelenleg a legjobb HD modellel (anyag tekintetében) a Sherman rendelkezik. Az hogy picit úgy néz ki mint egy plasztik játék igazából valós, nagyon hasonlít a valódira. A Tigris kicsit rosszabb.
- Storm azt mondja hogy a Tiger I valóban ilyen simára festetten nézett ki ha csak nem volt 50szer átfestve már.
- Minden Német modell sötétebb lesz. Úgy lesznek átfestve mint a HD Tigris.
- Storm azt mondja a War Thunder Tigris modell azért néz ki olyan jól mert bemutató modell és lényegesen több poligont használtak benne mint a későbbi modellekben.
- Dolgoznak a Maus HD modellen.
- A 9.0 teszt fő célja a történelmi csaták tesztelése.
- A HD IS-3 modell majd a 9.1 vagy 9.2ben jön. 
- Úgy tűnik az IS-3 modell dőlés szög szempontjából rendben van most.
- Idén a fejlesztett grafika átkerül DirectX 11re.
- A Dx11 támogatás a multi core támogatás után jön.
- Az alternatív tanktestek a 9.4ben jönnek vagy később.
- A HD modellek különálló felfüggesztéssel fognak már rendelkezni.

Tigris összehasonlítás
Régi:
old
Új:
new

Új prémium garázs
hangar

Sherman:
sherman

9.0 HD modellek és pályák + Obsidian új Tank MMO

Az első ami WoT-osoknak fontos. Jó pár kép, így a linket teszem közzé.
http://imgur.com/a/Pwaux



Valamint az Obsidian Entertainment bejelentette az új, CryEngine-en futó Tank MMO-ját. Modern tankokkal és járművekkel fognak zajlani benne az ütközetek, szóval az évszámok nem fogják fedni egymást a WoT-al. Íme itt a Trailer:

2014. március 19., szerda

19.3.2014

Pár WoT Blitz info.

Closed beta trailer:

Akinek van iOS készüléke az jelentkezhet closed betara.

Overlord:

- WoTB closed beta egy pár napig nem kezdődik még el:
Jövőhétig nem kezdünk az biztos. Ne várjatok új hírt pár napig.
- iOS és Android teszt közti csúszás:
Nem vagyok biztos a kettő közti időben. Sok múlik azon hogy hogy fog menni a closed beta. Ha rövid lesz akkor az Android megjelenés is elég közel lesz.
- Úgytúnik az Ipod Touchnak "5 gen" is működnie kell. (A5 chip)

EU jelentkezés itt:
https://worldoftanks.eu/entry_form/wot_blitz/

2014. március 18., kedd

18.3.2014

Ma sincs sok. A fejlesztőknek sok sok dolguk van mostanában.

- A WG-nek semmi köze a  "wotcoin" cryptocurrency-hez. (nem tudom van-e rá magyar szó. Bitcoin és társai ezek.) (Annyi ehhez hogy valakik forgalomba akarnak hozni wotcoin nevű fizetőeszközt)

2014. március 17., hétfő

17.3.2014

- Storm nem tudja hogy a folyamatos garázs frissítés ( a rövid "szinkronizációk") javítva lesznek-e, azt mondja ez nem kritikus.
- Storm teljesen biztos abban hogy nem volt ágyú pontosság változás a 8.6 óta.
- Megerősítve: Arty bugokat már javították a 9.0 szupertesztben.

WoWs - Ti kérdeztek, mi válaszolunk.

Némi kérdezz felelek videó.

Milyen különböző hajó osztályok lesznek? Pl.: Romboló/Csatahajó/Fregatt/Hordozó stb?
4 hajótípus lesz a World of Warships-ben. Romboló, Cirkáló, Csatahajó és Repülőgép Hordozó. A rombolók viszonylag kicsi, gyors és mozgékony hajók, a legerősebb fegyvereikként pedig a torpedók szolgálnak. A cirkálók sokoldalúbbak, nagyobb fegyverzetük van, torpedókkal is fel lehet őket szerelni, és repülőgépeket is vihetnek. A csatahajók acélszörnyetegek, erős páncélzattal, és hatalmas fegyverezettel, de nehézkesek és támogatásra van szükségük, akárcsak a repülőgép hordozóknak. A repülőgép hordozók, lebegő repterek, amik többfajta harci repülőt vihetnek, helyes irányítással elnyomhat bármilyen ellenséges egységet. Minden csatahajó osztálynak más a játékstílusa és a szerepe a csapatban.

Megmaradnak a hajótípus arányok?
Igen. Minden hajót extrém pontossággal modellezünk le, figyelembe véve minden méretet, még a kémlelőablakokét is.

Melyik évtől fognak kezdődni a hajók?
Az 1910-20-30as évektől.

Lesz/lesznek eső, köd, szigetek, partok, stb?
Vannak szigetek a World of Warships pályáin. Néhány szigetnek partja is van. A szigetek nagyon fontos részét képezik a játékmenetnek. El lehet bújni a sziklák árnyékában, vagy rajtaütés felállítására használni őket. Plusz, néhány pályánknak történelmi háttere van, csatak színtere volt az I. és II. VH-ban. Az időjárásról pedig, most vizsgáljuk, hogy hogyan befolyásolják a játékmenetet, még nem döntöttünk róla. 

2014. március 15., szombat

15.3.2014

Ma nem volt semmi csak annyi hogy szupertesztben van már a kliensből történő twitch stremelés.


Illetve Overlord elárult pár dolgot a WoT:Blitz-ről. Készen állnak a  closed betara.
iOS részről ezek lesznek támogatva ha minden rendbe megy:
  • iPads: 2, 3, 4, air, mini, mini Retina
  • iPhones: 4S, 5, 5C, 5S (egyelőre hivatalosan nem támogatottak a  telefonok, de fellehet rájuk rakni)

Az android kicsit később kerül closed betaba. A minimum GPU követelmény:
Tegra 3
Mali-400MP
Adreno 225
PowerVR SGX544MP2

2014. március 14., péntek

14.3.2014 & Ranzar

- A fejlesztők azt mondják hogy a 8.11es TD nerf a magas szintű TD használók csökkenését eredményezte.
- Azt mondják a TD helyzete ez: A kezdetekben nem sokan játszottak velük, a nagy arty nerf után viszont sok arty játékos átvándorolt TDre.
- Az egyik ok amiért átnevezték a potenciális sebzés statisztikát az hogy a fejlesztők be akarnak rakni egy kitüntetést a sebzés "elnyeléséért" (Játék zsargonban "tankolás")
- Úgy tűnik lesznek olyan vizuális effektek mint például az automata tank hüvely kidobó, ezeket "közepes" távra vannak a  jövőben. (Vagyis nem túl messze de nem is túl közel...)
- A 8.6 után nem volt változás a pontosságban és a lövedék szórásban.
- A 9.0ban lesznek új prémium és nem prémium hangárok.
- A különálló felfüggesztés az átdolgozott modelleken lesz.
- A 9.0ás ASAP pár napon belül érkezik.
- Valamikor a jövőben lesz egy hatalmas tank újraegyensúlyozás.
- A T-54 HD modellnek a hátán lesz a rönk.
- Nem lesznek betont átütő lövedékek a WoTban.
- A levegőben felrobbanó és körön kívül eső arty lövedékeket egy hiba okozta a szerver kommunikációban.
- 122mm IS nem kapja meg a történelmi aranylőszerét a történelmi csatákban? "Szörnyű..."
- Tank nevek a minimapon: "Majd ha kész lesz."
- Úgy tűnik a "potenciális sebzés" át lesz nevezve valami olyasmire hogy "páncél által eltérített sebzés"
- A történelmi csaták külön statotkat kapnak.
- Storm azt mondja teljesen ki kell kapcsolniuk a nemzeti csatákat, nem elég ha alap beállításnál kikapcsoltra tennék mert akkor ha valaki bekapcsolja az sokat fog várakozni.
- A 9.0ban javítva lesz az a bug amitől nem stimmel a  missziók száma a misszió ablakban.
- Overlord szerint a WoT:Blitz már gyakorlatilag kész a bétára.

WoT Bonus kód

 Gondoltam felhívom erre a figyelmet ha valaki nem látná meg időben (limitált a számuk).
 
"Wargaming.net League Grand Finals: Bonus Codes".

http://worldoftanks.eu/en/news/esport/wgl-gf-bonus-codes/ 

Forumon már leírták mi a  kód de beírom ide is.

HOWWEROLLWGLGRANDF1NAL


2014. március 13., csütörtök

13.3.2014

- A WoT optimalizálását folyamatosan végzik.
- Nincs szükség arty újraegyensúlyozásra.
- 9.0 után lesz opció a "Csapat"ban  hogy előre összelehessen pályákra állítani csapatot.
- Még nem biztos hogy a nemzeti csaták kikerül - Storm azt mondja ahhoz hogy működjön javítani kell az MM-et, de erre nincs erőforrás jelenleg.

- Storm azt mondja az hogy a nemzeti csatákban van olyan hogy 15 RhB vs 15 ISU az nem hibás MM miatt van, az azért van mert túl sok van olyan tankokból a  várakozósorban.
- Romaing: "Majd ha kész lesz...."
- Storm azt mondja a 9.0 legjobb része a HD tankok és a történelmi csaták.
- Majd ha kijön a  teszt szerver akkor elárulják a kitüntetések változásait (pl Steel Wallból kikerül a HE lövedék)
- Storm megerősíti hogy a T7 sebesség buffot kapott.
- A T7CC és MK. VIc nem lett korábban buffolva mert a részleg nem ért rá vele foglalkozni.
- A történelmi csatában az MM úgy fog működni hogy: Minden jármű különleges TCS MM súlyt kap, a csapatoknak egyenlő MM súllyal kell rendelkezniük.
- Fix tank összeállítások a történelmi csatákban (pl x5 Pz IV, 1x Tiger vs 5x T-34 és 1x IS) nem lesznek mert gond lenne a várakozással.
- Más változás nem lesz a történelmi csaták tankjai és a normál csaták tankjai közt, csak a történelmi konfigurációs és muníció összeállítás.
- Akármi történjék is, a történelmi csatákat nem fogják kivenni - egyenlőek lesznek a csapatok és hogy ha népszerűtlennek bizonyul az még nem lesz elég ok arra hogy kivegyék.
- A dinamikus felbontás azt jelenti hogy az UI felbontása ugyan olyan marad és a textura  felbontása csökken az FPS növelés érdekében.
- Nem biztos még hogy bekerül-e az E-10.
- Storm megerősíti hogy igazak a kiszivárgott információk a T7CC és Vickers Mk. VIc változásokról.
- Az új modelleken a forgó részek mint például a  ventilátor nem lesz animálva. (való életben úgy se látszana kintről)
- A kilőtt tankok modelljei maradnak olyanok mint most. Nem fognak változni attól függően hogy lőttek ki.
- WT E-100 autoloader nem lesz animálva.
- T-62-nek nem lesz automata lövedékhüvely kidobó animálva.
- Úgy tűnik a kisebb szintű tankoknak a történelmi csatákban nagyobb lesza  jövedelmezésük. 50% credit bónusz és 20% xp bónusz.
- Lesznek jutalmak a történelmi csatákrért is.
- A 9.0 teszt 2-3 héten belül érkezik. (A szuperteszt már megkezdődött. "Normál" patchél ez azt jelentené hogy már jövőhéten lenne common teszt.)
- Az új HD modellek új törési modellt is kapnak. (Vagyis akkor is új törés modelljük lesz ha nem a HD modellt használjátok.)
- A tankokról lerepülő alkatrészek a havokkal együtt jönnek.
- Idén jön a "Brit Sherman" (Firefly). (CX: Yeey :D)
- Nagyon szoros a WG időtáblája a HD modellekkel és kevés idejük van más modell változtatásokra.
- Grafikai fejlesztések közt lesz új shader és switch SSAO és HBAO.
- SMAA élsimítás nem lesz berakva, mert a "régi" rederrel van kapcsolatban.
- Nem lesznek újraegyensúlyozva a lőszerrekesz HP-k
- A fejlesztők nem tudták befejezni a 9.0ra a felfordítható tankokat.
- A T7CC és Mk. VIc változásokon kívül más tank változás nem lesz a 9.0ban.
- A fejlesztőknek már vannak statisztikáik a TD nerf hatásáról, de Storm nem árulhatja el.
- Nem feledkeztek meg a dinamikus tank adatokról.
- A  HD tankok különböző grafikai szintjei nem a régi modellekből fognak állni, hanem az új modellek alacsonyabb felbontásából.
- Az a szabály hogy ugyan annyiszor lehet a csapat alján mint a tetején, ki lesz kapcsolva a történelmi csatákban.
- HD Lehetséges hogy lesznek új történelmi tornyok az új HD modellekkel.
- Egyelőre nem lesznek szakaszok a történelmi csatákban, késöbb majd ezt engedélyezik a szakaszokat is.
- Az új shader nem okoz majd FPS növekedést.

2014. március 12., szerda

12.3.2014

- Az egy bug hogy a Tiger P és Tiger H ágyújának lefelé mozgása nem ugyan olyan ugyan azzal a  toronnyal, ezt javítják.
- Lehetséges hogy nem kerül vissza a Sacred Valley a normál csaták közé. Storm azt mondta átdolgozzák, de komplikált ügy, ezért nem tudják sikerül-e.
- K: "Bízhatunk ennek a topicnak a válaszaiban?" V: "Persze hogy nem"
- Azért van korlátozva az alacsony szinteken a  pályák száma hogy  a kezdők jobban szokják a játékot.
- Nagyon észrevehetőek lesznek a 9.0ás HD tankok shader változásai.
- A fejlesztők jelenleg a 9.0 megjelentetésére fókuszálnak. Ha kijött utána a növényzet/környezet átdolgozására fognak koncentrálni.
- A HD tankok száma/patch nőni fog minden patchel. Az első adag a 9.0ban 12 tankból áll csak, mert az egész tank modellezés rendszere átalakult és idő kell a  hozzászokáshoz.

2014. március 11., kedd

9.0 Történelmi csaták Infó

A 9.0ban a "Történelmi Csata módot" a csata típusa választásnál kell majd kiválasztani. Ez kivan kapcsolva a szakaszok számára.
Az alábbi képen a Történelmi csaták menüje látható:
Nk7alfM

Ez a főmenü ahol egy történelmi csatát és tankot választhatsz, és megnézheted a tankodat csata előtt. A 9.0ban 3 történelmi csata lesz:

Lake Balaton offensive (Balaton offenzíva)
Pálya: Erlenberg
Járművek:
USSR – IS, T-34, T-34-85, ISU-152, SU-100, SU-76
Germany – Stug III, Tiger II, Panther, Pz IV, Jagdtiger, Jagdpanther

Battle of Kursk (Kurszki csata)
Pálya: Prokhorovka
Járművek:
USSR – SU-152, KV-1S, SU-85, T-34, T-70, SU-76,
Germany – Ferdinand, Pz IV, Panther, Tiger I, StuG III, Pz II, Pz III

Ardennes Offensive (Ardenneki offenzíva )
Pálya: Erlenberg
Járművek:
USA – M10 Wolverine, M18 Hellcat, M36 Jackson, M4A3E8 Sherman, M4A3E2 Sherman Jumbo
Germany – Jagdpanther, Pz IV, Panther, Tiger I, StuG III, Tiger II

A járművek amik nem elérhetőek a történelmi csatára  sötét ikonnal lesznek jelezve.
YkhJ5G9
Fordítás: («Bыбранный» = «Kiválasztott», «Есть в ангаре, может выйти в бой» = «elérhető, használhatod a csatában», «Нету в ангаре» = «Nem elérhető a  hangárban», «Есть в ангаре, не может выйти в бой» = «Elérhetőa  hangárban de nem használható» )

Van egy Történelmi leírás rész ahol többet megtudhatsz a csatáról amiben részt veszel.
DqGLhxe

Három lehetséges játékmód van a  történelmi csatákban:

- Normál csata
- Támadás
 - Ütközet

Használhatod a legénységedet a történelmi csatákban.
Érdekesség hogy a muníció máshogy lesz. Nem lesz változtatható és egybe kell megvenni. Nem kell félni, ami megmarad azt vissza fizetik.
Mn0aTij

A modulok is előre meglesznek határozva és nem lehet rajtuk változtatni! Ha nincs meg az a modul ami kéne akkor is fel lesz szerelve ingyen a csata idejére.

xe3oEce


 Az MM hasonló módon fog működni mint a normál csatáknál. DE a történelmi csatákban az mm súly külön lesz minden elérhető tanknak beállítva. A Csapat összeállítások eltérhetnek az elérhető tankok és tank szintek miatt, de a súly mindkét oldalon azonos lesz. A csata nem kezdődik amíg nincs meg az egyensúly. A csatában csak normál chat lesz.

11.3.2014

- Még mindig nem döntötték el hogy fog az Európai ág legénysége működni.
- A rossz ikonok a történelmi csaták képeiben csak a helyet tartják fent (Lefogom azt a Történelmi csatás bejegyzést is fordítani)
- A történelmi csatákban lehetnek egyenlőtlen tankszámok  mind két oldalon.
- A történelmi csaták tank összeállítása még nem a végleges. (Pl az Ardennes kampányban lehet lesz Panther/M10)
- A történelmi csatákban a Tigris a 88mm L/56ot kapja.
- A Történelmi csaták egy külön mód lesz.
- Storm azt mondja a 9.0 két fő újítása a HD tankok és a történelmi csaták.
- 9.0 teszt nem ezen a héten jön. (A hónap vége/április eleje talán)
- Úgy tűnik a 9.0 "legnagyobb témája" a WG és a WT HD modellek összehasonlítása lesz.

2014. március 10., hétfő

10.3.2014

- Storm azt mondja a tankok egy része valós hangokat kap valós járművektől. Amihez nem tudnak valós hangot csinálni azok a hasonló járművektől kapnak hangot.
- A WG azt mondja a következő helyzet nem bug, hanem az okozza hogy  a lövedék a lövegpajzstól indul ki amikor célzás nélkül van lősz.
qSeUZ5T
- Úgy tűnik a fenti helyzet egy kompromisszum a realizmus és a játékmechanizmus között.
-  A néha előforduló kliens és szerver közötti de-szinkronizáció elkerülhetetlen.
- a célzókörön kívülre becsapódó arti lövedékek hibaként lettek kategorizálva, javítva lesz a 9.0-ban
- Orosz "Valuev" hang/kommentár nem lesz újradolgozva

2014. március 8., szombat

8.3.2014 & Ranzar

- Két fajta lövés hang lesz. Tankon kívüli és tankon belüli (sniper nézet).
- A különböző lánctalphangok és a sebesség váltás hangok hamarosan bekerülnek.

Nőnap

Minden Kedves Női Olvasónknak!

2014. március 7., péntek

Repülőgép hordozó vs Csatahajó: Erőegyensúly

Ebben a második részben, Andrey Gashkov folytatja a csatahajók és repülőgép hordozók erősségeinek és gyengeségeinek tárgyalását, és elmond pár sikeres taktikát mindkettő osztály számára.
Hogyan fogtok egyensúlyt tartani a csatahajó vs hordozó ütközetekben?
Először is, ki kell emelnünk, hogy akár csak a valóságban, a World of Warships-ben is a hordozók korlátozott számű repülőgépekkel rendelkeznek, szóval a támadások száma amit végrehajthatnak csatánként kb. háromra korlátozódik. Ha egy csatahajónak sikerült túlélnie több légitámadást, akkor valószínűleg effektív lőtávon belülre ért közben, így valószínűleg a rapülőgép hordozó lesz az akinek nehézre fordul a dolga. Például, ez első repülőgép hordozók és csatahajók összecsapásakor, a német  "Scharnhorst" és "Gneisenau" csatacirkálóknak sikerült felfedezésük nélkül megközelíteni a HMS Glorious-t és megsemmisítették a nagy kaliberű lövegeikkel. Természetesen voltak helyzetek, mikor a repülőgép cirkálóknak sikerült megnyerniük a közelharcot, de ezeket szélsőségesen ritka eseteknek tekinthetjük.
Ezen kívül a játékban, a pálya eléggé kicsi ahhoz, hogy ne legyen igazán jó búvóhely egy ilyen nagy hajó számára. Szóval miután felfedezték, a hordozók azonnal elsődleges célpontok lesznek az összes ellenséges egység számára.
Másodszor, "helyes" egyensúlyozó algoritmusunk van - amiben egy csatahajó egyenlő egy repülőgép hordozóval, vagy kettő cirkálóval, vagy négy rombolóval. Szóval, a repülőgép hordozók száma csapatonként jóval kevesebb lesz, mint a más osztályú hajóké.
Harmadszor, a csatahajók képesek lesznek csapatba fejlődni, hogy "Légvédelmi" formációt használjanak, ami megakadályozza az ellenséges gépek könnyű támadását. Vagyis a hordozóknak lesz szükségük támogatásra a szövetséges hajóktól, hogy áttörjék az ellenség védelmi vonalát.
Independence-1a
Vagyis akkor, a hordozók szerepe főleg a szintjüktől fog függeni?
Igen, ez így igaz. A történelmi valósághűség szerint, a játékunk tükrözni fogja a hordozók növekvő jelentőségét a szinteken keresztül. A korai szinteken általánosságban felderítő egységekként fognak szerepelni, az ellenséges egységek "felderítőjeként" a szövetségesek számára fognak működni. Általában kettő vagy három vadászszázad és egy torpedógép század lesz rajtuk. Nagyjából könnyű lesz kezelni az ilyen kicsi csapatokat, és így a harctéri hatásuk is szerény lesz. Továbblépve, magasabb szinteken, a nehéz hordozók több tucat repülőszázaddal fognak rendelkezni, és könnyen megfordíthatnak bármilyen csatát.
Összességében, a repülőgép hordozók új stratégiákat adnak a játékosoknak. Képesek lesznek az ellenséges felderítő hidroplánokat kiiktatni a vadászrepülőikkel, részlegesen vagy teljesen vakká téve az ellenfeleiket.
Hogyan fogjátok kezelni a Lexington vagy Akagi típusú hordozókat, amik csatacirkálók mintájára lettek újraépítve?
Igen így van, ezek a hajók valóban cirkálókból és csatahajókból lettek építve. De, a tengeri egyezmények értelmében, amik korlátozták a flottában szerepelhető számukat, úgy döntöttek, hogy ezeket a kezdeti terveket repülőgép hordozóvá alakítják. Két verzióban lesznek benne a játékban (hordozó/csatahajó), a rájuk vonatkozó fejlesztési fában.
Nem fogja ez összezavarni a katonai történelem rajongóit?
Nem, mert ahogy láttuk, a legtöbb játékos ezt úgy fogja fel, hogy lehetősége van látni és megtapasztalni olyan hajókat amik sosem megépítve a valóságban.
nagato_1-1a
Szóval mi a keményebb: az "elefánt" vagy a "bálna"?
Egy ilyen csata végkimenetele több részleten múlna. A hordozó minden előnyének ellenére, a csatahajónak is van beleszólása a dolgokba.
Példának okáért, az egyszerű körös "légvédelmi elrendezés" hatékonyan védeni fogja a benne lévő hajókat a légitámadásoktól. Vagyis a századoknak vissza kell térniük újratöltésért és így egy ideig fegyvertelenül hagyva a hajójukat, ami az ellenségei számára több percet ad a támadásra. Ez az idő elég lehet ahhoz, hogy tüzelési távolságba érjenek és több sorozatot leadjanak. Akár még egy váratlan rombolók általi rajtaütés is lefegyverezheti (vagy akár megsemmisítheti) a hordozót, a támadásaik elől való menekülésre kényszerítve és megakadályozva a repülőgépek kiküldését.
Végül is, a győzelem vagy a vereség főleg a játékos tapasztalatán és képességein fog múlni, és azon képességükön, hogy mennyire gyorsan képesek alkalmazkodni és reagálni a folyamatosan változó harci állapotokra. Általánosságban, azt hiszem, hogy az ilyen összecsapásokat a legokosabb ellenfél fogja megnyerni, legyen az a bálna vagy az elefánt.

7.3.2014

- A történelmi csatákban ugyan azt a legénységet használhatod amit normál csatában is.
- K: "Ez igazságtalan!" V:"A kezdetekben az igazság nevében csak a Szovjetek fognak győzni. Ha nincsenek Oroszok a csatában akkor mindig döntetlen csata lesz!"
- SerB-nek nincs sok ideje játszani mert sokat utazik.
- Úgy tűnik az egyik ok amiért nincs accountok közti arany átvitel, az országok törvényei.

2014. március 6., csütörtök

6.3.2014

- Nem lesznek kerekes járművek berakva. (A videóban látható teherautókkal kapcsolatban)
- Ha egy épület törmeléke mögé bújsz, a sziluetted látható lesz.
- Lelehet majd lőni a tornyok tetejéről a gépfegyvereket.
- A Kurszk történelmi csatában lehetséges lesz a jelenlegi T7 Panthert használni.
- Csak a lerepült tornyok lesznek "foghatóak". Tehát továbbra sem lehet beleakadni valamibe a tornyok forgatása közben.
- Az épület törmelék nem fogja a tankok álcaértékét megváltoztatni.
- Az épület törmeléke nem fogja sebezni a  tankokat - legalábbis a fizika első körében nem 
- BigAngryCat (Egy Orosz WG-s vagy ki...) azt mondja a kiszivárgott beállítás képernyő már elavult. Hiányzik pár beállítás, pl a FOV)

És akkor itt a kiszivárgott 9.0 kép:



2014. március 5., szerda

5.3.2014


- A legénység képességei befolyásolják majd a tank mozgási fizikáját, ugyan úgy ahogy most is.
- A tank csúszás kalkulációja a görgők alatti ponton történik, nem az egész lánctalp felületén.

- A felfüggesztés keménysége az alapján lesz számolva ahány rugó van összenyomva.
- Az a tény számításba lesz véve a lerobbanó tornyok számításánál hogy vannak tornyok amiket a torony gyűrűn a saját súlyuk tart.
- A fő veszély a lőszerrekesz robbanáskor a HE robbanófejekből származik.
- Nem lesznek katasztrofális lőszerrekesz robbanások (pl hogy torony nélküli tank darabokra robbanjon)
- Nem lesz lehetőség a tankok még több cafatra robbantására.
- A tankról lelőhető dolgok (üzemanyagtank) nem lesznek a  páncél része.
- Nem tervezik hogy MINDEN tárgy lerombolható legyen.
- Storm megerősíti hogy több paramétert is a kapnak a tankok  a szokásos talaj ellenálláson kívül
- Az elfoglalt tankok valószínű nem vesznek részt a történelmi csatákban.
- JT 88 nem lesz a történelmi csatákban.
- Storm megerősíti hogy a Sherman Firefly normál kifejleszthető tank lesz.
- Storm azt mondja a FOV változás "hiba javítás" volt
- A téli Himmelsdorf  pálya útja nem csúszósabbak.
- Storm azt mondja az pontos hogy egy löveg különböző tankokon különböző pontossággal rendelkezik mert több dolog is befolyásolja.
- Sturmtiger valószínű nem lesz idén.
- JT88 nem fog opcionális Porche felfüggesztéssel rendelkezni.
- Kísérleti és ritka  Orosz tankok történelmi csatákban? (KV-2, KV-13): "Ha lesznek akkor nagyon ritkák lesznek."
- Úgy tűnik nem találtak még Krupp és Rheinmetall közepes tankokat.
- Jelenleg attól függ hogy megcsúszik-e egy tank hogy mekkora szögben áll a talaj amin épp áll a tank,. Illetve a talaj ellenállás is befolyásolja de az másodlagos.
- Ha egy tank felfordul akkor nem lehet tovább játszani vele. Akkor sem ha nem semmisül meg.
- A fejlesztők nagyon szerették volna berakni a 9.0ba a Havokot, de sajnos nem készült el időben.
- Lehetséges lesz fedezékként használni egy leszakadt tornyot.
- Épületek lerepülő darabjait nem lehet fedezékként használni.
- Storm megerősíti a  magasabb szintű Orosz közepes prémiumtankot.
- Nem lesz a  téli pályákon összetörhető jégfelület.
- Az elsüllyedt tankokat nem lehet majd megsemmisíteni, de lehetséges hogy a meghalt legénységgel rendelkező tankokat igen.
- Átdolgozott Prokhorovka nem lesz a 9.0ban még.
- Az épület törmelékek nem lesznek hatással a lövésekre.
-Storm azt mondja hogy nem mondhat semmi konkrétat de az új mozgás fizika nem lesz nerf a könnyű tankok számára.
- Storm azt mondja hogy a fizika videóban a tankon lévő dolgok mozgása szándékosan el volt túlozva a tesztek miatt.
- Lehetséges lesz megsemmisíteni a kocsikat, nem csak eltolni, köszönhetően az új dinamikus rombolási modellnek. Úgy tűnik nem csak kilapulnak majd mint most. 
- Egyelőre csak 1 magot fog használni és másik magokat a Havok fogja használni.
- HD modellekkel részletes lesz a tank modellek alja is.
- Ha egy csapatársadat a lerepülő tornyod öl meg, az nem fog csapat sebzésnek számítani.
- A felfüggesztés értékek titkosak maradnak.

2014. március 4., kedd

3.3.2014

- Nem soká lesznek majd új hangok amik részletesebb információkat adnak majd a találatokról.
- Még nem 100% hogy kiveszik a  nemzeti csatákat.
- Nincsenek tervben új funkcióka  prémium accoknak.
- Nem tervezik a  Ruinberg pálya megváltoztatását.
- Nincs külön speciális fejlesztés jelenleg a szerver és kliens közti elvesztett szinkronizáció miatt. Storm azt mondja az ilyen hibák nem a  WG-nél vannak name az ISP hibálya.
- Egyelőre nem osztják meg a történelmi csaták tank listáit.
- Nincs pontos dátum egyelőre a "klán bázisokra"
- Storm nem tudja pontosan mikor lesz az arty célzókör javítva.
- 8.11-ben nem változott a modul critikus sebzések esélye.
- Nem tervezik az IS-6 átütés buffolását.

- 2014ben nem lesz új kifejleszthető Amerikai közepes ág.
- Egyelőre nincsenek tervben Super Pershing változtatások.
- KV-5 nem lesz buffolva. (úgy tűnik jobban teljesít az átlagnál)
- MBT-70 nem lesz
- SU-122-44 nem lesz buffolva
- KV-1S szétválasztás: Majd ha elkészül... (9.1 vagy 9.2?)
- A hangokkal jelenleg az a  fejlesztők dolga hogy új "normál" hangokat rakjanak be (motor, lövések, lánctalpak és a távoli jövőben még dinamikus hang is lehet ami olyasmi lenne hogy ha elmegy egy fa mellet egy tank akkor az ágak ütődnek a tankon.)

Evilly válaszok

- A fejlesztők naplói (Diaries of the Developers) az idei részletes terveket fogja tartalmazni
- Havok külön processzor magon fog futni.
- Bár a WG nem akarja a nagyon roszz számítógépekkel rendelkezőket arra kényszerítani hogy újat vegyenek, Evilly azt mondja hogy a fejlődés nem áll meg és a  fejlesztők új hardverre is terveznek és megpróbálják azoknak is kényelmessé tenni a  játékot akiknek rossz gépük van és azoknak is akiknek jó.
- Fejlesztők próbálják megoldani hogy opcionálisan lehessen letölteni a  HD modelleket.
- Az egyik idei prioritás a "játékmenet hangulat".
- Evilly megerősíti a Khrakov, Stalingrad, Konigsberg és Minsk pályákat.
- A pályák hangulata is javulni fog, például időjárás effektekkel.
- Ruinberg on Fire és a téli Himmelsdorf nagyon tetszik a játékosoknak.
- Evilly megerősíti 2014re a T8 Japán közepes prémiumot, Orosz T8 közepes prémiumot (könnyű T-54) és azt mondja a Német "korai Panther" prémium és megjelenik. Azt mondja több normál tank ág lesz 2014 második felében.
- Evilly megerősíti hogy 2014ben az egyik normál fejlesztési ág a Brit ág lesz.
- Evilly azt mondja hogy pár Brit T10 tank (többesszám) le lesz cserélve másra.
- FV4202 változás majd talán az év közepe után lesz.
- Más tank prioritások az Amerikai és Német könnyű ág meghosszabítása T8ra. Ez valószínű nem fog megtörténni az év első felében.
- KV-1S két tankra lesz bontva (úgy tűnik a 9.2-ben), Egyik egy T6 a másik pedig T7 lesz.
- Még nem lett véglegesen eldöntve de lehetséges hogy bekerülnek a minimapos tanknevek.
- Nem tervezik az XVM teljes bannolását.

2014. március 2., vasárnap

1.3.2014

- Sheridan nem passzol bele a World of Tanks-ba, mert képes volt a the Shillelagh rakéta indítására, és "rakéták nélkül ez a tank illogikus volna"
- az új "szétszedett" Panzer IV-ek és StuG-ok (3,4,5-ös szintű), minden módban elérhetőek lesznek, nem csak a Történelmi Csatákban
- a lőszerrekesz "lefövése" (SS: a nyílásokon keresztüli belülről való égés) tervben van
- jelenlegi gondok a Könnyű tank osztályban? ""Ne játssz a könnyű tankokkal."
- még nem eldöntött, hogy a Történelmi csatákban elég-e, hogy a történelmi modulok ki vannak fejlesztve, vagy ténylegesen meg kelljen-e venni is őket, mindkettő lehetőségen gondolkoznak
- a tank garázsban lévő dinamikus tulajdonságai nem jönnek mostanában
- egyelőre nincs információ a "super-Tortoise"-ről a Bovingtoni archívumban lévő toronnyal (SS: a brit tornyos TD ággal kapcsolatban)
- a jelek szerint, az "új módszere" a tank teljesítmény értékelésnek helyesen lett eldöntve, és lehetséges, hogy lesznek buffok és nerfek a jövőben, de nem a 9.0-ban
 - Storm megerősítette, hogy a történelmi csaták honlap eventek formájában fognak jönni, az egyszeri csaták csak egy bizonyos ideig lesz elérhető. Ez a rendszer azért lett elfogadva, hogy megnövelje a "lélekszámot" (játékosszámot) a különböző történelmi csatákban. Ha 30 különböző történelmi mcsata volna egy időben, akkor a játékos szám túlságosan szét lenne szóródva, ami várakozási és MM problémákat okozna.
- Storm azt mondja, hogy egy i3 4330 processzor + GTX760 -enk elégnek kellene lennie a WoT HD és Havokhoz, de egyelőre nem ismert a pontos minimum követelmény
- a tank/modulhoz szükséges XP mutatásának eltűnése miután ki lett fejlesztve egy hiba, javítva lesz a 9.0-ban
- NEM lesz +/-1MM
- T18 nerfelve lesz "amikor elkészül"
- a tankok fejreállása a 9.1 vagy 9.2-ben jön
- a chat problémák (pl. nem látszik a másik szerveren lévő online barát) javítva lesznek a Chat 2.0 bevezetésével
- lehetséges az arti felbukkanása a történelmi csatákban (talán)
- Centurion színe nem fog Oliva drappá változni, sárga marad ahogy most van
- Storm megerősítette a 8as német prémium tank érkezését
- nincs pontos megjelenési dátum a Chat 2.0-hoz, a fejlesztők dolgoznak rajta, hogy hogy egyszerre tudjon kezelni több millió játékost
- SerB megerősíti, hogy a torony súly (SS: vagy bármelyik másik modul igazából) csak egy tetszőleges szám (SS: ami igazából számít az a jármű teljes súlya)
- WoT Xbox: Szovjet tankok később fognak megjelenni a jelek szerint, mert az Xbox Live fő piaca főleg Európa és USA

Az "égő lőszerrekesz"-el kapcsolatban amit Storm említette, hogy lesz, az valami ilyesmi: