2014. szeptember 30., kedd

29.9.2014

- Lehetséges a csapatsebzés/teamkill a verseny módban. A fejlesztők szerint ez nem szándékos és lehet kiszedik.
- Pár mod nem megy a verseny móddal együtt. Kifejezetten a régebbi Gnomefather modok miatt behal.
- A Chaffee Sporton lévő felszerelés ingyen bekerül majd a depóba.
- Az 50k XP nem "free XP", a T1-re fog kerülni.
- Figyelik és bannolják a Chaffee módban a  botokat és inaktív játékosokat.
- Szándékosan nem sebeznek a verseny módban a felrobbanó hordók. A fejlesztők kipróbálták és nem volt jó amikor sebeztek.
- Nem lesz extra ingyen hely a legénységnek. Ha nincs elég hely akkor majd akkor kerülnek be ha felszabadult hely.

Pár érdekes dolog a kiszivárgót képesség alapú MM-ről.:
- Az Orosz szerveren a játékosok 7%-a van 47% nyerési arány alatt. A játékosok 77%-a 48 és 52 között van.
- Az "akartok skill MM-et" közvélemény kutatást 200k játékosnak küldték el. Az eredményeket novemberre várják.
- Átdolgozzák a Hidden Village pályát.
- Tervezik a  Sztálingrád pályát.
- A Bigword motor nagy átalakítás előtt áll ( lehet a havokra gondoltak de lehet grafikával kapcsolatos) 
- tervezek valami "Fekete Erdő" nevű dolgot. (valószínű új pálya)

2014. szeptember 29., hétfő

27.9.2014 & 28.9.2014

- A fejlesztőknek van egy külön pályájuk amin tesztelhetik az új technológiákat. Ez az Abbey alapján készült - azért lett ez választva mert kevert a stílusa. Van városi része és három tiszta támadási irány. De ez csak a  fejlesztőké és nem fog bekerülni.
- Új pálya elemek (új környezet render, fejlesztett víz render, teljesen átdolgozott fa render, megváltoztatott világítás, új textúra technikák) időpont? "Minden attól függ hogy mennek a tesztek és hogy hatnak a teljesítményre."
- Szándékos az hogy meglehet semmisíteni másokat a Chaffee versenyben.
- Chafee SPORT XP nem lesz free XP, T1 Cunningham kapja az xp-t
- A Chaffee Sport legénysége bekerül a  barakkba. Viszont ha nincs elég hely nem adnak ingyen nekik.

- Nem akarják szétválasztani az ágyú kaliberét a löveg valódi kaliberétől (átütés számlálással kapcsolatos) mert az érthetetlen lenne a játékosok számára.
- Nem lesznek "anti-medálok" mert azok csak a rossz viselkedésre buzdítanák az idiótákat.
- Veider az Lt buffról: "Nem vetettük el. Megváltoztatjuk a látótávolságokat. Látnunk kell az új könnyű tankokat élesben. Hogy passzolnak a  játékba, javítani kell-e valamit stb. Minden a  tervek szerint. "

2014. szeptember 27., szombat

26.9.2014

- Az átütés csökkenés a a lövedék által megtett távolságtól függ. Ha 500m-re célzol és valaki belemegy a lövedékbe 100m-nél akkor 100mes csökkenést számol.
- Nem terveznek legénység "memóriát" (hogy emlékezzenek olyan tankra amire már ki lettek képezve egyszer)
- A 0.8.6 óta nem változott a pontosság mechanizmus.
- Yurko2F a lövedék sebességről: "A lövedék sebessége a röppálya mentén a kezdettől a becsapódásig van számolva. Semmit nem számolnak ki előre."
- Yuro Pasholok azt mondja pár modellen (SU-100, ISU-152) van pár nem korhű részlet (amik az 50es évekbe kerültek rájuk) - csak nagyon pici dolgok de ettől nem teljesen korhűek.
- Storm azt mondja a HD modellek sokkal jobbak minta  régiek. (Valaki arra panaszkodott hogy rosszul néznek ki a HD modellek)
- Úgy tűnik van egy hiba az Orosz szerveren ami miatt a CW játékosok használhatnak befagyasztott tankokat is. Storm utána néz.
- Volt aki nagyon hosszú csata betöltésre panaszkodott. Storm azt mondja ez a töredezett merevlemez miatt van.
- Storm a jövőbeni LT buffról: "Növeljük a látótávot. Vagyis pontosabban, nerfeljük más tankoknál."
- A tűznek nincs 3D modellje.

2014. szeptember 26., péntek

25.9.2014

- Storm azt mondja a HD textúra opció szándékosan hiányzik az indítóból (manuálisan kell felraknia  HD textúrákat), ez azért van mert "sokan bekapcsolva hagynák csak úgy és nem azért mert kell nekik" - hozzá teszi hogy az ok az adatforgalom spórolás és hogy megelőzzék az FPS csökkenést a kevesebb GPU memoriával bíró gépeknél.
- Azzal kapcsolatban hogy vannak titkos paraméterek a játékban amit nem árulnak el: "Egyszerűen kimondom - senkinek sincs rá szüksége. Nem tenné érdekesebbé a  játékot csak pár babszámlálónak és csak komplikációt okoznak a játék megértésében"
- Ha a 9.3-ban túl gyorsan kilépsz egy visszajátszásból és kapsz olyan üzenetet mint ami a csata idő előtti elhagyásával jár, azzal nem jár büntetés mivel nincs a szerverrel kapcsolat.
- Storm azt mondja hogy vannak játékosok akiknek bizonyos tankok jól vagy rosszul mennek annak ellenére hogy azok jó vagy rossz tanknak számítanak.
- Storm azt mondja egyelőre nincs semmi azzal az ötlettel hogy vissza lehessen venni creditért az eladott prémium tankokat.
- Nem fogják buffolni az IS-8-at

- Storm azt mondj a HD tank modellek fontosak de csak pár játékosnak kell super-HD textúra minőség, ezért külön van a  letöltés.
- Lesz egy "normál" HD kliens mindenkinek (nem lesz SD) és lesz "super HD" textúra csomag az erős gépeknek.
- Úgy tűnik a HD IS-3 nem lesz bent a 9.4-ben.
- bent maradna a régi és új Murovanka egyszerre? "Nem jó ha túl sok pálya van. Valószínű csökkentjük majd a számukat."
- Storm azt mondj az ultra-HD és a normál HD textúra között nincs nagy különbség, hangáron kívül észre sem vehető.
- A misszió ablak nem fog megváltozni, de a kezelő felület többi részét átdolgozzák.
- Storm azt mondja nem volt idő a WoWp SD/HD indító opciók berakására, át kell dolgozniuka  WoT-hoz.
- Nem rekesztik el a rossz játékosokat a többitől.
- Nem lesz +/- 1 MM
- Nem fog csökkenni a csata előtti 30mp.
- Storm azt mondj a Tiger azért lett korábban nerfelve mert túlbuffolták, ezért más fajta nerf volt mint most a Hellcat-nél.
- Sokszor kilőnek a  társaid? Storm: "Változtass a viselkedéseden a csatában, ne szívassad a többieket és ne irkálj ronda dolgokat stb."
- Külön képesség alapú MM normál csatákra nem lesz.
- Az IS-7-re nem kerül vissza a gépfegyver.
- Nem lesz opció arra hogy a régi kezelőfelületet használhasd: "nehéz és szükségtelen"
- Pár játékos azt tapasztalta hogy a sniper kör citromsárga. Storm azt mondja utánanéz.
- Storm azt mondja a Hellcat nem túl gyenge sebességben - a valódi csata sebessége is 30-40km/h
-  Stormot érdekli Listy feljavított Conquerorja.

- A horizontális fejlesztési fa a játékban maximum 10 vonalra van korlátozva.
- Úgy tűnik a kerekek mérete és az IS-7 alja korhűen néz ki.
- K: "A Szovjet LT szívás, az Oroszok nem játszanak tovább és nem fizetnek!" V: "Hagyjátok abba már a sírást."
- Ha beraknak egy új effektet akkor az hogy hogyan fut ugyan annyira fontos mint hogy hogyan néz ki.
- A HD modell készítés menete még mindig nem lett teljesen kifejlesztve.
- Lehet nem lesz új HD modell a 9.4-ben mert gondok vannak a külsős készítőkkel.
- Úgy tűnik Storm fontolóra veszi az hogy berakják az "E-100-at dupla 88mm ágyúval" (Kitalált tank)
- Storm azt mondja hogy a Chieftain ugyan akkor jön mint amikor az FV4202 csere.
- Ha jön a képesség átdolgozás akkor valószínű lesz képesség reset is.
- Lehet (de nem biztos) hogy idén jön a Havok.

2014. szeptember 25., csütörtök

24.9.2014

- a LTTB torony igazából korhű. Nagyjából. Egy normál T-34/85 torony, picit növel gyűrűvel (1600 ról 1660mm-re). Azonban nem az LTTB-hez lett tervezve, teljesen független rajta.
- a következő ajándék tanknak (Panzer II Ausf. D) túl kicsi az átütése? "Még mindig szuperteszt" és "Nincs komment a kiszivárgásokra"
- egy tank sem lesz azért buffolva, mert néhány fejlesztő nem tud vele jól játszani
- német 37mm és 50mm alkaliberű lövedékek sok átütést vesztenek a távolság növekedésével (többet, mint a többiek a jelek szerint). Veider leszögezi, hogy ez így korhű dokumentumokra alapozva. A jövőben át lesz dolgozva, hogy az összes alkaliberű lövedék a megfelelő kaliberükhöz nézve, ugyanannyit veszít az átütésből.

- a pálya újratöltési idő leginkább a lemezsebességtől függ
- Hellcat a 9.3-ban jól teljesít, csak elvesztette azt a részét amitől médium tankként működött.
- a T-34/85 vs T-34 testméret különbségek: "A gyakorlat azt mutatta, hogy bármelyik lehetséges. Még egy gyártásban is lehettek méretkülönbségek." (SS: ez igaz, de nem csak a szovjet gyártásra, a németeknek is kijutott)
- a jelek szerint van egy 9.3 hiba, ahol - ha kikapcsolod a mesterlövész módban a levelek megjelenítését - néhány fa levelei még mindig látszódnak
- a jelek szerint, RU251 torony részletessége is el van rontva (a zoomolástól függően, a torony fel le mozog)
- a garázs kezelőfelület átdolgozása a 9.3-ban "sok dolgot" megoldott
- új Murovanka "sokkal jobb, mint a régi campfest", a régi Murovanka nem fog visszatérni
- a régi garázs felület sem fog visszatérni
- a processzor mag elosztáshoz nem nyúltak mostanában a jelek szerint
- FCM 50t rendben van a statisztikák szerint, de népszerűtlen

- 0.9.1 teszt hangok (SS: emlékeztek? Hellcat és Jackson és hasonlók) nem lettek kidobva
- jelenleg nincs tervben a Fejlesztési fák grafikus átdolgozása
- A Légiósok ("zsoldosok") át lesznek dolgozva, vannak tervek - kapcsolódnak azokhoz az elvekhez amik a csapat és normál csata esetében is vannak. És vannak tervek hogy részesüljenek azokban a fejlesztési anyagokban aminek a szerzésében segítettek.
- A HD textúrák azért kerültek be külön, mert "a textúra minősége picit jobb mint a "maximum" és a körülményektől függően a különbség akkor látható csak ha nagyítóval nézed a tank csövét.

HD pack link:  http://dl.wargaming.net/wot/eu/files/hd_content/93.4778/wot_0.9.3_hr_texture_pack.zip

2014. szeptember 24., szerda

22.9.2014 & 23.9.2014

- Nem tervezik a WoT és WoT Blitz arany és prémium acc egyesítést. 
- A T110E5 nem lesz nerfelve.
- K: "Lesz WoT 2?" V: "WoT 2.0? Mi az? :)"
- Lőszerrekesz robbanáskor nem használódik el a maradék lőszer. Azért hogy ne szenvedjenek ez mait a játékosok.
- Lehetséges hogy hamarosan jönek új prémiumtankok.
- Lehet hogy a kivett pályák (port, Dragon Ridge) vissza kerülnek, átdolgozás után.
- Nem lesz zombi mód a játékban. Az csak áprilisi tréfa volt.
- Nem terveznek látható modellt a legénységnek.
- M6A2E1 buff megerősítve (csökkentett MM-et kap)
- Nem terveznek nagyobb szakaszokat.
- Az AFK és dezertáló büntető rendszer jön a 9.3-ban. Csak az öngyilkosságot büntető rendszert kell átdolgozniuk.
- Lesznek új T8 prémium tankok.
- "sok új és érdekes" dolog jön az erődítmény módba.
- A "tankolásért" járó plusz XP nem lesz bent a 9.3-ban. Még átdolgozzák.
- K: "Storm, mi a 7/68 mód sorsa? Mi van a T10es csapat csatákkal?" V: "7/52" (értsétek aminek akarjátok)
- Úgy tűnik Storm szerint az XVM minimap mod ami kiírja a tank neveket, nagyon erőforrás igényes.
- Nagyon gyenge gépeken az XVM akár 30% FPs csökkenést is okozhat.
- Kb a WoT játékosok fele gyenge géppel rendelkezik .

 - Mért olyan rossz az LTTB löveg mozgása lefelé? "Mert ilyen volt a való életben" (A való életben nem volt megtervezve a tornya)
- Az egyensúlyozáskor a DPM-et úgy számolják hogy tűzgyorsaság*átlagsebzés de közben a nagy alfa sebzéssel rendelkező tankokra is gondolnak.
-  Lehet hogy a század teljesen kikerül.
- T-54 Light jobb mint a T8 közepes tank? "Ne feledkezz meg a felderítő MM-ről"
- Tűz esetén az elvesztett HP százaléka függ a nemzettől, osztálytól, és egyéb egyéni tulajdonságoktól
- Úgy tűnik a "realisztikus lánctalp mozgás" bekerül a 9.3-ba - Ez a HD modellekkel mennek és akkor is jelen vannak ha nem töltöd le a HD textúra csomagot (Igen le kell majd tölteni külön a HD textúrákat úgy néz ki)
- Úgy néz ki van egy bug a 9.3-ban ahol a klán logo nem jól van jelezve a hangárban.
- Storm szerint a T-34-3 nem lesz komolyan buffolva
- külön SD kliens? "Kapcsold be az alacsony grafikai beállításokat"
- Nem lesz különleges alacsony poligon számmal rendelkező modell: "nincs haszna"
- A 9.2 KV-1S legénység automatikusan át lesz képezve a KV-85-re. (kiéve a rádiós)

2014. szeptember 22., hétfő

Humble store - kedd estig ingyen: Tropico 3

Avagy ismételten mi van a kémlelőnyíláson túl.
Építsünk, de mit? Hát egy birodalmat magunknak. Kint ugyan már őszi szelek járnak, vége van a nyárnak, de a házban bent kellemes az idő. Miért is ne fokozhatnánk egy kis trópusi kirándulással egy kellemes kis szigetecskére, ami csak arra vár, hogy elhozzuk a paradicsomot, vagy a barackot?
Városépítés, politika, gondolkodás. De úgy is hallottatok már róla, kezdődhet a móka. 15 sziget vár különböző célokkal (Vagy a sandbox mód, a saját kis szórakozásunkra). Választhattok diktátort, de az igazi móka a saját diktátorunk létrehozása, háttérrel, hatalomra jutással, előny és hátrány választással.
Szóval politikával ötvözött városépítés, plusz egy event rendszer, ami megspékeli a kalandot. Egyetlen aprócska kifogás, a játéksebesség viszonylagos lassúsága, de hála az autopause rendszernek, még teljes sebességre kapcsolásnál is játszható a játék rendesen.

(Természetesen ne feledjétek megnézni a többi remek akciót. Pl Company of Heroes 2 - 8,74Eur; Splinter Cell Blacklist - 2,99Eur)



20.9.2014 & 21.9.2014

K:"Régebben azt mondtátok hogy számoltatok egyensúlyozáskor a szemből felgyújtható tankoknál ezzel a  tulajdonsággal. Most hogy már nem lehet megtenni ezt velük akkor nerfelitek őket valami módon?" V: "Ha szükséges"

- Lesz új kibővített tutorial - állítólag hamarosan, a fejlesztők eddig az új kezelőfelületre vártak.
- Majd jobban reklámozzák a WoT wikit ha elkészült.
- Még nem tudni lesznek-e olcsóbb T8 prémium tankok (mint az SP)
- Nem lesz több infó arról hogy hogyan szerzel jelzéseket az ágyúcsőre (mennyi csata kell még meg ilyenek)
- T71 arany lőszer ár nem lesz megváltoztatva
- Lehet hogy a század mód teljesen kikerül.
- Lehet hogy lesznek különleges CW missziók
- Egyelőre nem lesz több Erődítmény misszió
- T-34-3 valószínű nem lesz buffolva
- T-34-2, 113, SU-101 és AFK panther "buffolva lesz ha szükséges a hosszútávú statisztikák alapján"
- A zsoldosok lehet bekerülnek a CW-re is ha sikeres az erődítményekben.
- WZ-132 előnye a RU251-hez képest: "Jobb álca"
- Attól még hogy egy tank páncélt veszt amikor HD modellt kap, nem azt jelenti hogy mindig buffolással lesz kompenzálva.

2014. szeptember 20., szombat

19.9.2014

- a felszerelés a járműhöz van társítva, nem a modulhoz. FV207 Brit arti például közepes kaliberű töltésgyorsítót használ, míg a feltette lévő nagy kaliberűt, hiába használják ugyan azt az ágyút. Ez a 7.2-es howitzer jelenléte miatt van a későbbi járművön.
- Svéd tankok a játékban? "Ha bekerülnek, akkor valószínűleg az Európai ág részeként"
- a WoT pénzszerzésével kapcsolatban: "A játék úgy van beállítva, hogy a 6 és 5ös szintű járműveidet használd pénzszerzésre, hogy finanszírozd a magasabb osztályt. Ha a 10es szinten úgy lehetne játszani, hogy nem kellene a pénz miatt aggódni, akkor miért használná bárki is a prémium acc. lehetőségét, venne prémium tankot, vagy játszana más szinten mint 10, ahol nem kell az miatt aggódnia, hogy magasabb szintű ellenfelek ellen játszik?"
- T95E2 Medium Tank a WoT-bat? "Nem nyilatkozhatunk jövőbeni tartalomról, mert állandóan változhat. Ennek a tanknak a jövője még nem lett eldöntve, ha majd biztosak leszünk benne, hogy mit teszünk vele, akkor majd megtesszük a nyilatkozatot akkor, ha meg is tudjuk válaszolni a hozzá kapcsolódó kérdéseket."

2014. szeptember 19., péntek

17.9.2014 & 18.9.2014

Az új fizikánál a kölcsönhatás a jármű és az apróbb tárgyak és a talaj egyenetlenségei között teljesen más.  A tank kevesebb sebességet veszt a felfüggesztésnek hála. Könnyebb az ellenséget célkeresztben tartani anélkül hogy sebességet vesztenél. Ez az egyik pozitívum szerintem."

- Storm megerősíti hogy az Mk.2 Chieftain kerül be a játékba.
- A fejlesztők még nem csináljáka  Chieaftain modelljét. Először beszkennelik Bovingtonban.
- Úgy tűnik idén már nem jön a  Chiaeftain és Fv4202 csere.
- Lehet hogy még idén jön a 0.9.5 (Dec 14. volt említve)
- A négyszögletű IS-7 ágyúcső javítva lesz.
- Idén már biztos nem jön az átdolgozott Történelmi csaták.
- Az új történelmi csatákban "korhűek" lesznek a tankok, de hogy miket fognak használni még nem tudják.
- A Chaffee 43k XP kompenzáció nem Free XP.
- A tank roncsokról nem pattanik le lövedék a 9.3-ban.
- Kínai legénység összeállítás javítva lesz. (amikor a rádiós pozíció megcserélődik egy másik taggal)
- T-54 HD modell nem egyezik a T-54 Light HD modellel.
- A "süllyedt torony" hiba a RU251-en javítva lett.
- Veider azzal kapcsolatban hogy az új könnyű tankok olyan helyre is "elbújhatnak" ahova más osztályok nem tudnak utánuk menni.: "Ezért lehet bázist foglalni"
- E-50M rendben van ágyú mozgás ügyileg, nem változtatnak a  modellen.
- Előreláthatólag nincs bufflás tervezve a "121"-nél.
- Storm azt mondja megnézték és valótlan az az állítás hogy a Maus statisztikái azért jobbak mint pl az IS-7-é mert tapasztaltabb játékosok játszanak vele.
- A téli Ruinberggel lecserélik a "Ruinberg on Fire"  pályát. (CX: meg kéne néznem a magyar pályaneveket...)
- A fejlesztők még mindig dolgoznak nagyobb pályákon.
- Az új mozgási fizika később jön mint a 9.4.
- Storm azt mondja meg kell találni az egyensúlyt a bokrokkal. Ha túl kevés van a pályán az se jó, de ha túl sok "lövöldöző bokor" az sem jó.
- Volt régen egy "Szavanna" nevű pálya. De a fejlesztők úgy döntöttek hogy nem rakják be mert az artyk dominálták volna.
- A Chaffee verseny is ideiglenes lesz mint a többbi ilyen mód.

2014. szeptember 17., szerda

16.9.2014

SS:"Csak a tisztázásért: jelenlegi teszt szerver a 3. kör. A korábbi változások listája amit 3. körként írtam, a 2. körhöz tartozott. Kezd összezavaróvá válni.
Valamint, a kiszivárgott "Crab Village" pálya a jelek szerint belső WG járműtesztelésre szolgál."
- K: "A Chaffee kompenzációs eset lesz az egyedüli ilyen eset?" V: "Minden esetben külön meg fogjuk nézni, ha lesz még ilyen eset a jövőben."
- a Chaffee kompenzáció (43340XP) a jelenlegi Chaffee-n lévő XP-hez fog adódni. Ez a végleges döntés, nem fog megváltozni.
- a Chaffe megoldást azért fogadták el, mert "ez gyors és egyszerű megoldás"
- Storm megerősítette: FV215b (120) átvált Chieftain Mk.3-re és FV4202 pedig Centurion Action X-re
- FV215b (120) nem marad a játékban
- Storm azt mondja, hogy a Chieftain jobb lesz az FV215b-nál
- Storm nem tudja megmondani, hogy az Action X torony strapabíró lesz-e (jó lesz-e "tankolásra"), modelleket kell először készíteni, és ezeket tesztelni, de a torony átlagban kemény lesz
- patch 9.3 hamarosan jön
- nincs tervben, hogy a játékosok "event tankokat" vehessenek pénzért
- Dtorm szerint, az FV4202 prémium igazi sorsa (ingyen vagy sem) "közelebb a télhez" lesz bejelentve - a jelenlegi infót (SS: Evilly általi küldetéses) jobb figyelmen kívül hagyni

- a jelek szerint, ha jól értettem, lehetséges, hogy a várakozási idő a tankkal túllép egy határt, akkor lehetséges az MM-nek, hogy felülírja "hasonló eltöltött idő a csataosztályban"-t és, pl. ha te lettél volna a soros, hogy legnagyobb tank legyél, de kevés tank volt a szinted alatt, akkor alúlra oszt be, hogy elkerülje a hosszú várakozási időt
- van néhány teljesítménybeli javítás a 9.3-ban, ami a "fagyásokat" célozza (ami egy ellenséges tank első felfedésekor történik) és a fejlesztők még mindig dolgoznak a teljesítmény javításán (DX: magyarul a szokásos.... kíváncsi vagyok mikor éri el a Titanfall helyigényét a merevlemezen.)
- nincs tervben a legénység nemzetiségének megváltoztatásának engedélyezése
- Orosz játékosok panaszkodnak, hogy az IS-7 cső alacsony felbontású (nem kör, hanem kb. 12 oldalú sokszög láthatóan) Ez azonban a végleges, élő szerverre majd bekerülő verzió.
- XP a "tankolásért" vissza fog térni, de később
- az új könnyű tankok karakterisztikái véglegesek
- a hiba, mikor felfedik a tankot és az "megprördül" javítva van a 9.3ban
- van egy kis hiba az alap ISU-152 ágyúcsőben (lyukas). Storm: "Apróság"
- egyelőre nem lehet tudni, hogy mi lesz a T-62A toronnyal, amikor a tankot HD-vá dolgozzák át
- KV-85 tornyok kinézete (SS: a jelek szerint ugyan úgy néz ki mindkettő) helyes
- a jelek szerint, néhány modell hiba amiről tudnak nem lesznek javítva a 9.3-ban, a fejlesztők ne  készültek el időben
- a "hegesztés" a Maus tornyon amit néhány játékos hibaként jelentett, igazából korhű, az igazi tankon azért nem látszott, mert több réteg festékkel takarták el
- IS-7 páncél, "korhű, ahol lehetséges és van elég információnk". A torony lejtése általánosságban helyes (lehet eltérés pár fokkal), az egyetlen pontos választ a tank 3D-s lézerszkennelése adná. A fejlesztők ezt még nem tették meg, de képesek lennének rá, és a jövőben lehet sort kerítenek rá.
- Maus nem lesz buffolva. Az összes 10-es közül, első helyen áll a páncél által felfogott sebzésben és a második a nyerési és átlagos XP/csata mutatóban.
- IS-7 tetejére rögzített gépágyúja nem tér vissza, a visszajelések alapján rendben van a HD modell

2014. szeptember 16., kedd

Free stuff *update*

Van egy újabb ingyen kérhető játék a Hummble store-on.

Ezúttal a Receiver https://www.humblebundle.com/store


Ezen kívül más oldal is csinál ingyen játék akciót.

http://www.dlh.net/de/games/26281/knights-and-merchants-hd.html

A dlh 3 játékot ad ajándékba. Knights and Merchants, East India Company gold, Enclave.
Regisztrálni kell. majd utána  profil oldalon lehet igényelni.

2014. szeptember 15., hétfő

14.9.2014 & 15.9.2014

- Sem a Havokot sem nagy újraegyensúlyozásokat nem ígértek a 9.3-ra.
- Ez javítva lett a Ruinbergen a 9.3-ban.
- A 9.3-ban a Chaffee XP kompenzációt nem free XP-ben adják, hanem a Chaffeehoz lesz kötve.
- A megsemmisített váltó/motor nem számít bele a "segéd sebzésbe" (úgy mint mikor lánctalpat semmisítesz meg)
- Lehetséges hogy vissza kapja a képágyút az IS-7, de nem biztos.
- Úgy tűnik az acc átvitelt nem lenne nehéz berakni, de végleges áthelyezés opcióról sosem tanácskoztak igazán.

- Lehetséges hogy lesz kitüntetés azért ha valakit egy lepattanó lövedékkel lősz ki.
- Az Object 263 lövegpajzsa 250mm, nincsenek benne "lyukak"
- Nincs a nyilvánosság által hozzáférhető adat az Object 263  lövegpajzsáról.

- K: "Mért olyan nagy a KV-85 100mm tüzelési sebessége, nagyobb mint a SU-100 D-10S-je?" V: "Az ok az egyensúlyozás. A SU-100-ra felkerülhet a D-10S aminek mások az adatai mint az S-34-nek a KV-85-ön - pl több átütés (175 vs 170). Ezért nem furcsa hogy más tulajdonságok is eltérnek. De ez mellet  a "top" ágyú a SU-100-nál 122mm, amitől egyenlő a többi tankhoz képest a szintjén. Az egyensúlyozási fázisban az IS tankra rakott D-10T tulajdonságait olyan szintre hozták hogy egyezzen a KV-85 S-34 ágyújával azért hogy ne legyen rosszabb a tulajdonságok fejlődése egy ágon belül."
- A legénység szerepeinek cseréjét nem nehéz berakni, majd jön.
- 9.3 lepattanó lövedék röppályájának számolása ugyan úgy lesz mint a 9.2-ben.
- Lehet hogy a 9.4-ben a Type 62 legénység összeállítása megváltozik hogy egyezzen a WZ-131-al.
- Storm azt mondja ha a fejlesztők akarnának is free XP kompenzálást a Chaffee miatt, már nincs idő megcsinálnia  patch előtt.
- A fejlesztők megpróbálnak megnövelt látótávot berakni a könnyű tank osztálynak.

2014. szeptember 14., vasárnap

13.9.2014

- Pár T10 járműnek van kifejleszthető ágyúja mert:"A való életben "alap" lövegük volt. A fejlesztés kompenzálva van a kisebb kifejlesztési árral."
- V:"Azért mert azok közül a KV-85 volt az egyetlen amit tömegesen gyártottak és harcolt."
- Q: “Remove the 25 percent RNG for the sake of cybersports!” A (SerB): “Stop whining already.”
- Úgy tűnik a 3. tesztben már jó az IS-7.
- Úgy tűnik végleges a 9.3-as kezelőfelület.

- A T49 90mm-es ágyújának lőszerei (HESH/HEAT/HE) korhűek. Azzal az ágyúval nem használtak AP lövedéket.
- Az erődítmény mód miatt változtak a teszt szerveren a  klán rövidítések.
- Storm arról hogy az új kezelőfelület kényelmesebb minta  régi: "Igen azért csináltuk. A teszt eredmények alapján jobban érthető és kényelmesebb."
- állítólag, Evilly azt mondta egy játékosokkal tartott találkozón Fehér-Oroszországban, hogy a fejlesztők nem akarnak ingyen FV4202-őt adni, mint prémium járművet, azonban lesz tápolós küldetés amin meg lehet majd szerezni (mint az IS6/super Pershing volt)

2014. szeptember 13., szombat

12.9.2014

- 9.3 nem kedden jön ki (talán csütörtök)
- A T49 nem kap még egy 90mm löveget.
- T67 torony páncél javítva lesz a végleges 9.3-ban.
- Storm azt mondja a HD IS-7 páncélja nem lett nerfelve, minden ugyan olyan kb. mint volt (pár fok eltérés). a torony oldala még vastagabb is lett.
- A  bónusz "tankolás" XP és az öngyilkosság büntető rendszer nem kerül be a végleges 9.3-ba. De ez nem azt jelenti hogy elvetik ezeket az ötleteket:

- A magas minőségű HD modellek a garázsba, a visszaszámlálásra és arra kellenek amikor a játékos a tankokat nézi.
- A célzó kör "lag" (nem szűkül azonnal) a T49-nél attól van hogy a célzókör nagyon nagy és egy bizonyos nagyságnál nem mutatja nagyobnak. Addig nem látszik hogy szűkül amíg el nem éri azt a nagyságot amit már mutat.
- IS-7 még mindig bugos a teszt 2-ben (a cső alacsony felbontású). Javítva lesz.
- Az online játékosok száma és a szerver név bekerül a kezelőfelület tetejére, ettől eltekintve Storm szerint jó az új kezelőfelület. Nem fog változni.
- FOV nem lesz változtatva: "Már egyszer csökkentettük és mindenki sírt ezért vissza raktuk."
- Az Új Erődítmény funkciók kikerültek javításra. Lehet hogy micropatchel bekerülnek a 9.3-ba.
- Havokról: "A havok csak kliens oldali "eye-candy". Nem több. Nincs köze a tankok és lövedékek fizikájához."

2014. szeptember 12., péntek

11.9.2014

- néhány fejlesztő Markiplier-t és Pewdiepie-t nézi a Youtub-on a szabadidejében (SS: passz, hogy kik ők)
- néhány fejlesztő aki a személyes accjával játszik, 52-54%os átlagos nyerési mutatóval rendelkezik
- egy nemrégi belső kérdőív alapján a közepes tankokkal a legélvezetesebb harcolni, és a legkevésbé az artik az élvezetesek
- a Minsk-i fejlesztők néha néznek USA/EU streamereket, de sosem beszélnek, nem szeretik azokat a játékosokat akik letakarják a térképüket miközben játszanak streamelés közben (mert arra következtetnek, hogy illegális modot rejtegethet)
- néhányan közülük szeretik nézni MightyJingles-t, de nem tetszik nekik a becenév amit a JPE-100-ra aggatott Jingles (SS: nem vagyok benne biztos, hogy mi az) De tisztelik őt.

- A fejlesztők nem akarnak változtatni a kezelő felületen vagy a modok támogatásán amíg ki nem jön a Havok. Az ok: "sok minden megváltozik, először egy tiszta kezelőfelületet akarunk mielőtt a mod támogatáson dolgoznánk. Az illegális modok listája meg fog nőni a Havok után."
- Az egyik fejlesztő nézi az amerikai adat visszajelzéseket azért hogy találjon egy "nagyon jó játékost". Ha talál akkor majd követi a csatáit és lehet feltesz neki pár kérdést személyesen. Olyanokat mond "nagyon jó játékosnak" aki nem szakasszal növeli a statisztikáit (szakasz nélküli csaták) és nagy az átlagos XP-je csatánként, vagy "fürge" és "figyelmes". Vagy elárulja vagy nem hogy ki az és a síró játékosokat meg sem kérdezi. Ezt majd az Orosz és Eu szerveren is megteszi.
- Úgy tűnik valamikor panaszkodott az EU csapat amiatt hogy a játékosok az Orosz forumon kérdeznek oroszul és nem a "hivatalos csatornán", és így a hivatalos hír csatorna figyelmen kívül marad, és sokan az FTR-t kezdik olvasni.

És itt egy film trailer:

2014. szeptember 11., csütörtök

10.9.2014

- Egyelőre kikapcsolják az öngyilkosság büntető rendszer. Erre még nem találtak megfelelő megoldást:

- A T-34 és T-34/85 HD modeljét külön emberek csinálták. Storm azt mondja a tank testek úgy sem egyeznek meg. 
- Storm azt mondja a modellezéssel kapcsolatban hogy azonos dolgok nincsenek két különböző tankban.
- Nem akarnak olyan opciót hogy a játékosok beállíthassák maguk hogy mennyi rozsda legyen a  tankon.
- Az IS-7  olyan rozsdás marad mint amilyen a 9.3 tesztben
- Van egy hiba  9.3 tesztben ahol a KV-85 100mm és 122mm lövege ugyan olyan vastag. Ez javítva lesz.

2014. szeptember 9., kedd

8.9.2014 & 9.9.2014

- Megtudod nézni hányan vannak online a szerveren ha megnyomod az "Esc" billentyűt.
- Storm tud a 9.3-as Hellcat lánctalp buról. Javítva lesz.
- A 9.3-ban a Churchill III XP-je bugos. Ez javítva lesz.

- K: "Mik a T-54 Light előnyei? Nincs semmi más tankokhoz képest!" V (SerB): "Nem akarsz vele játszani? Ne játsszál vele. Inkább sírj többet gyakorlás helyett."
-  K: "A tervezett D-10-85 ágyú, ami a SU-85-re volt tervezve, bekerül más járműbe mint pl az LTTB?" V: "Ha szükséges"
- Az Object 430 pontossága le lett csökkentve 0,38-ra "hogy különbözzön más Szovjet T10 közepes tankoktól"
- A nagyon lassú tankok amik a lassúságuk miatt kicsi aktivitással rendelkeznek (mint pl a T95) nem fognak szenvedni az "anti-AFK" rendszertől - a fejlesztők gondolnak rájuk is.
- Chaffee és MT-25 arany álcafestés nem lesz kompenzálva (átrakva más tankra) most hogy már nem a legnagyobb könnyű tankok a nemzetüknél.
- Egy tankot sem úgy egyensúlyoznak hogy csak arany lőszerrel játszanak a  játékosok vele.
- K: "Adtok medált azért ha valakit egy lepattanó lövedékkel lövünk ki?" V: "Úgy gondolod még mindig túl kevés medál van? :)"
- Lehet a jövőben a motor tüzet kioltja a víz ha belehajtunk.
- Valamelyik követekező patchben még több tank motor/váltó részét választják szét.
- Új dinamikus lánctalpakon még dolgoznak, Sok hiba van bennük.
- Nem bugosak a Tiger kerekei a 9.3-ban.
- Storm azt mondja hogy az új HD modellek sokkal jobbak mint a 9.0-ásak. Például úgy gondolja a hegesztések nagyon jól néznek ki. Az IS-7 kivétel - az a modell bugos - alacsony felbontású ágyú látszik rajt.

2014. szeptember 8., hétfő

Humble store - kedd estig ingyen: Warlock: Master of the Arcane

Felhívnám figyelmeteket, hogy a Humble alapítvány nyár végi akciót szervez a Humble boltjában.
Pl. Batman Arkham Asylum GOTY 4,99 Eur-ért, ami azért nem egy rossz ár. Ha még nem néztétek meg, honnét indult a méltán híres Arkham játéksorozat, hát itt a lehetőség!
Vagy nézzünk mást, Psychonauts 1 Euróba sem kerül.  (Tim Schafer játéka, akit a régi motorosok pl. a Grim Fandango alapján ismerhettek meg, vagy a Brütal Legend is őt dicsőíti). Nézzetek körül, és készüljetek közben a keddi akcióra.

DE! Holnap estig ki ér rá, nem? Most ingyen hozzájuthattok a Warlock: Master of the Arcane példányához a Steam kollekciótokba. Nincs más dolgotok, mint felmenni az oldalra és kérni a kulcsot.Nézzük mi is van az ágyúcsövön túl.

Íme itt van 2 trailer:


 Hát nem szép? De ami még érdekesebb, és néhányotoknál lehet motoszkált is valami, hogy utána a felismerés kalapácsaként csapjon le rátok mint Mjölnir: Kicsit Civilization-os nem?
De bizony. Pontosabban hasonlatos, csak az akció felé eltolva, kevesebb diplomáciával. Nem kell elmerülni a politikában, mint egy WoWs-os cirkáló egy csatahajó sorozattól. Viszont azért kell némi okoskodás, mert az oktató rész enyhén szólva nem repít a kezelés mennyei tudásához, csak alapoz. Ennek ellenére élvezet van a dologban, nem véletlenül kapott pozitív értékeléseket.
Ha gondoljátok próbáljátok ki nyugodtan. :)

7.9.2014

Egy pár "olasz" válasz (kérlek vegyétek figyelembe, hogy ez NEM azt jelenti, hogy hamarosan jönnének)
- egyelőre, úgy tűnik nincs más jelölt az olasz 10esre az autoloaderes Leopard-on kívül
- olasz nehéz jelöltek: P.75, P.40, P.43 és P.43bis, de a P.40 és P.43 (és altípusaik) inkább (német mértékeket használva) közepes tankok, a P.75 olyasmi, mint a Neubaufahrzeug.
- artik és TD-el kapcsolatban, olaszoknak csak alacsonytól középszintig vannak jelöltjeik
Egy korábbi fejlesztő a szupertesztben való teszteléssel kapcsolatban (pontosabban, hogy a 9.3 szupertesztben egyik Abbey helyzet bugos lett és a a tankok átestek rajta):
"A teszterek száma a szupertesztben és a belső WG tesztelésben is túl kevés, hogy minden helyet átvizsgáljanak, főleg az olyan ostoba helyeket, ahová a játékosok 90%-a sosem megy. Ezért van a nyílvános teszt. Ami sokkal jobban kiakasztó az a tény, hogy még a nyilvános teszt eredményeire alapozva is csak ritkán vannak lépések téve, vagy az ostoba bürokrácia vagy a motor képességeinek határai miatt, és így semmit sem lehet gyorsan javítani."
 és
"Az embereknek kevés idejük van tesztelni+bárkit felvesznek szuperteszternek manapság de még erre a gyenge tesztelésre sem figyelnek (legalábbis nekem úgy tűnik). Vagy nem magyarázzák meg, hogy miért hagytak mindent úgy, ahogyan volt, ami plusz sértést okoz a szupertesztereknek és tönkreteszi a jövőbeni tesztelések minőségét, mert a "miért érdekelne minket, úgy sem hallgatnak ránk" érzést reklámozza a szuperteszterek között."
A fenti hibát a jelek szerint a szuperteszterek találták meg, de WG nem figyelt rájuk a fenti okok miatt. A korábbi fejlesztő azt is hozzá teszi, hogy szerinte a szuperteszt már nem hasznos és tömeges tesztelési eseményeknek kéne átadnia a helyét.

2014. szeptember 7., vasárnap

6.9.2014

- a játékban lévő M56 Scorpion ágyúpajzsa 5mm vastag
- az D-10-85 ágyú átütése az LTTB tankon a játékban valóban korhű
- M6A2E1-nek korlátozott MM-je van a 9.3-ban (a legfelső csataszintet kivették)
- a T67 (korábbi T49) toronycsere szándékos és korhű (most a T49 torony T49es ágyúkkal van a T42es torony pedig T42es ágyúkkal)
- a 9.3-ban lévő orosz nehéz ág véglegesnek tűnik (SS: passz, hogy egyáltalán miért kérdezték)
- M56 Scorpion fejlesztés alatt áll, nem lesz a 9.3-ban
- IS-3 HD modelljén még mindig dolgoznak

- a fejlesztők utána néznek az állítólagos FPS esésnek a 9.3ban (DX: oohh igen, már annyira rutinszerű ez minden újabb verziónál, hogy az ember észre sem veszi, nemde? xD )
- Storm megerősíti, hogy minden jármű át lesz dolgozva az új motor/váltó szétvált rendszerre

Ez a rész privát forrásból származik:
- WoT Generals-nak már van honlapja, és közel van hozzá, hogy több más nyelven is napvilágot lásson. Böngészőben futtatható játék kell, amihez cookies és bekapcsolt java kell, nem lesz külön addon. A lényeg, hogy játszható legyen több eszközön és a legtöbb böngészővel kompatibilis (Opera, Chrome, IE, Firefox). Játék bármikor újra felvehető lesz a mobil eszközökön. A csaták kb. 10-15 percesek lesznek, és lesznek oktató részek..
- WoT Blitz eléggé népszerű volt, az Androidos verzió ugyanazokhoz a szerverekhez fog kapcsolódni, és azonos lesz a gazdaság. SerB jelenleg főleg a Blitz-re koncentrál.
- politikai beszélgetések nagyon szigorúan bannolva vannak az Orosz fórumokon és a kliensben ("Orosz-párti" játékosok vagy Ukrán agitátorok" lapátra kerülnek)

2014. szeptember 6., szombat

5.9.2014

- Storm csinált volna a KTTS 9.3 videót de beteg lett ezért Veidernek kellet beugrania, ezért látszik felkészületlennek.
- Storm az KTTS videóban megjelent AC4 Thunderboltról: "Egyelőre nem mondhatok semmit."
- Evilly azt mondja a "Replay Manager" egy nagyon jó mod. A fejlesztők gondolkodnak azon hogy berakják a  játékba.
- Azért nem kerülnek be bizonyos dolgok a játékba a WG részéről és hagyják modderenek mert a rossz kezekben a modok FPS csökkenést okozhatnak. Ezért is engedték a modokat. A népszerű jó modok majd bekerülnek.

- Storm szerint nincs semmi gond az artykkal jelenleg a játékban
- Nem terveznek TD osztály újraegyensúlyozást
- A fejlesztők gondolkodnak az árnyék kikapcsolása opció kivételén (hogy mindig legyen árnyék), az árnyékok statikusak és alacsony félbontásúak lennének.

2014. szeptember 5., péntek

4.9.2014

- Storm azt mondja lehetséges átraknia  WoT-ot(vagy bármi más játékot) egy másik motorra (pl UE4), de a probléma hogy ez mennyi időbe tellene. Az nem lehetséges hogy egy évig megáll a jtáék fejlesztése.
- A prémium tank bónuszok még nem véglegesek. Lesz még más is amit az Orosz Tank napon (14.9) fognak közzé tenni.
- 9.3-ban buffolva lesz az M6A2E1
- A prémium tankok által szerzet bónusz XP nem számít bele az acc átlag xp-be. Misszió bónuszként lesz számolva.
- Már régóta gondolkodtak a prémium tankok buffolásán.
- Nem terveznek nagyon credit szerző bónuszt a prémium tankoknak.
- A prémium bónusz XP hozzá lesz adva a Churchill III 1,35 együtthatójához.
- A plusz XP hozzá adódik a legénység XP bónuszhoz is.
- A VK7201 és M60 5% bónuszt kapnak.
- Egyelőre nincs infó az Olasz autolodares Leopardról.
- K: "Vettem WG részvényeket és használhatatlanok!" V: "Ne vegyél WG részvényeket. Az önkéntes dolog :)"

Egyéb - Star Conflict 1.0

Hogy kicsit eltérjek a szokásos témától és megtörjem az egyhangúságot, felhívnám azok figyelmét a Star Conflict nevű játékra, akik még nem ismerik. Röviden írok pár sort róla.

A játék tegnap jött ki az 1.0-ás verzióval és ezzel kilépett az open-beta fázisból (olyan open-beta volt mint amiben a War Thunder is van jelenleg).
A játék olyan, vagy legalábbis hasonló F2P rendszerrel rendelkezik mint a WT vagy a WoT. Tehát lehet fizetni prémium accountért hogy több Xp/creditet kapjunk, illetve vannak prémium hajók is, de ha nem akarunk fizetni akkor sem leszünk nagy hátrányban.
A grafika kitűnő ingyenes játékhoz képest és jól is van optimalizálva (nálam legalábbis egy 9600GT videokártyával High beállítások mellet jól fut)

Három frakció hajói közül választhatunk (Empire, Federation, Jerico). Ezeknek a frakcióknak vannak külön misszióik amik most 1.0-val open world missziók is lettek. A hajók Rank1-től Rank 15-ig mennek és emellett van Tier szintjük is.
A fejlesztés úgy megy, hogy a használt hajó kap "synergy"-t. Ezzel fejlesztjük nagyobb szintre a hajónkat és ha elég magas szinten van, akkor az utána következő hajó a techtreeben megnyílik.

Még hosszan beszélhetnék a dologról (fegyver fejlesztés stb.), de most így tömören ennyit szántam kis bemutatásnak. Akik szeretik az ilyen "spaceshooter" játékokat azok mindenképpen próbálják ki.

Letölthető ingyenesen a steamről (ebben az esetben Steam accountal is belehet lépni), vagy az oldalukról http://star-conflict.com/ .

Trailer:

2014. szeptember 4., csütörtök

3.9.2014

- The_Chieftain azt mondta az Amerikai forumon hogy az M56 Scorpion (Amerikai prémium TD) ellet tolva a 9.5 vagy 9.6-ra.
- Az Androidos WoT Blitz teszt Szerptember 17.-én kezdődik.
- Minimum rendszer igény: Mali-400MP, Andreno 320, PoweVR SGX544, Tegra 3 - 1200Mzh dualcore processzor. 1GB Ram.
- A grafikai beállítások bővitettek lesznek azért hogy kilehessen kapcsolni különböző effekteket.
- Cannoneer megerősíti hogy az MK.2 Chieftain kerül az FV 215b (120) helyére. A felső frontpáncélja 85mm (72 alatti szöggel), úgy tűnik a gyakran írt 120mm nem pontos. Ez az miatt lehet hogy az eredeti Chieftain követelmény 120mm volt 60 fok alatt, de a valóságban vékonyabb a lemez jobb szöggel.
- Az új öngyilkosság észlelő rendszerben az accok meg lesznek jelölve "sportszerűtlen magatartással" ha öngyilkosság történik.

2014. szeptember 3., szerda

2.9.2014

- A "sebzés blokkolásért" járó plusz XP-be nem fog belekerülni a lánctalpak által felfogott sebzés.
- Az M8A1 a  játékban nem "Scott" mert a Scott az M8 HMC és nem az M8A1 (ami így sem stimmel mert pontosaban az M8 GMC). Az M5-ről kikerült torony majd az M8A1 alap tornya lesz amitől az M8HMC és M8 GMC keveréke lesz amikor átdolgozzák az M8A1-et HD-ra.
- T92 Light Tank nem rendelkezik autoloaderrel és nem lesz a játékban sem.
- T92 Light Tank nem jön a 9.4-ben és nem T8 könnyű tank. Idén nem jön.
- A Firefly ág könnyű, közepes, és TD keverék lesz.

- A WG tudja hogy nem mindegyik járműnél stimmel a legénység összeállítás. De egyelőre nem javítják.
- Van jelölt az AFK Panther leváltására. (Jelölt az SP.I.C)
- Több módon is át lehetne dolgozni az egész német fát de ez nem fog megtörténni mert túl nagy változás lenne.
- A felfüggesztés változáshoz fog kapcsolódni az alternatív tanktestek.
- Valószínű nem lesz több mint két torony és felfüggesztés/tanktest tankokként.
- A tankok mászási képessége valószínű az új mozgási fizikában is korlátozva lesz ugyan úgy mint most azért hogy ne törjék meg a játékmenetet.
- Új tank hangok: "majd ha kész lesznek"
- A fejreálló tankok nem a Havokon múlnak.
- A T-54 és T62 az üzemanyag tartály miatt gyullad ki ha szemből lövik.
- Tesztelik a különböző e-sport formátumokat. Még nem tudni melyik lesz a  végleges.
- Lesz új tutorial a kezdőknek.
- Előbb lesznek Japán nehéz tankok mint TD-k.
- többtornyos mechanizmus: "Senkinek sem kell. Majd valamikor megcsináljuk ha nincs más amit csináljunk."
- Nincs még kész a  roaming mechanizmus. És alacsony prioritással dolgoznak rajta.
- Nem lesz Sturmtiger.
- Tiger II HD: "majd ah kész lesz"
- A fejlesztők gondolkodnak a trollszakaszok felszámolásán.
- Valaki azt javasolta hogy alacsony szintena  kezdőknek kevesebbe kerüljenek a fogyó cikkek mint a tapasztalt játékosoknak. Storm azt mondja ez nem megoldható.
- Prémium tankok buffjáról (Matilda IV gyenge tűzereje) - "ha gond van akkor átdolgozzuk őket"
- A fejlesztők szerint nem OP a KV-1S. A KV-1S/KV-85 szétválasztás nem nerf hanem "újraegyensúlyozás".
- T-150 nem lesz újraegyensúlyozva, legalábbis egyelőre.
- Nem mostanában lesznek a képességek újraegyensúlyozva.
- Lehet hogy a top tier Olasz közepes tank a Leopard lesz autoloaderrel.

2014. szeptember 1., hétfő

31.8.2014 & 1.9.2014

- Storm igazolja, hogy az új 9-3-as könnyű tankok kapásból HD-ként jönnek (néhány orosz játékos azt állította, hogy SD-k a viedókban)
- SerB szerint a WT E-100 nem a legrosszabb dolog amit a németek fejlesztettek ki, sokkal furcsább tankjaik is voltak (SS: persze, hogy nem, mert nem a németek találták ki, hanem a WG)
- Leopard PTA jól teljesít a statisztikák alapján a jelek szerint