2015. február 27., péntek

26.2.2015

- Az IS-6 tornya korhű és nem lesz buffolva.
- A JT88 páncélja valószínűleg nem sokat fog változni a HD átdolgozás során (marad a nem történelmi alsó front páncél)
- Néha csaták után összeomlik a  kliens. Ezt javítják.
- A halál utáni kamera úgy működik ahogy kell
- Storm nem tudja hogy a szakasz megfigyelő módot megint eltolták-e.
- Storm azt mondja hogy a T95 nem lett nerfelve a HD átdolgozás során.
- A fizika teszt kliens a 9.2 verzión fog alapulni.
- Storm azt mondja hogy lesz valamiféle időjárás, de a fejlesztőknek óvatosan kell eljárniuk az ilyennel.
- Az új fizikában a kézifék a szóközre van beállítva. Ha már valami mást beállítottál oda  akkor át kell állítanod majd.
- Új mozgási fizika nem jön se a 9.7 se a 9.8ban. Ez a teszt csak adatgyűjtésre van és hogy eldöntsék mi legyen.
- Az új mozgási fizika nem azt jelenti hogy az SD modellek felfüggesztése is úgy fog mozogni mint a HD modelleké.
- A korhű Porsche féle felfüggesztés nem kerül be egyelőre.
- A Havok nagyon sokára jön.
- A mozgási fizikának nem lesz hatása a kliens teljesítményére, a szerver oldalon lesz számolva.
- Ha fejre áll a tankod akkor olyan számolás lesz mint az elsüllyedéskor.
- A mozgási fizikával nem fog net forgalom növekedés jönni.
- A vonatsínek nem lesznek fogható tárgyak. Ez túl komplikálná az ütközésmodellt.
- A fizika tesztet azért csinálják hogy megtudják mennyire jó az új mozgási fizika játék közben.
- Sokan nagyon mérgesek amiért kihagynak dolgokat a 9.7-ből az e-sport miatt. Storm szerint nem nagy gond.
- K:"A WT-ben tankok bekenődnek sárral". V:"Kenjék csak magukra ha szeretnék."
- Biztos nem lesz közeljövőben bekoszolódó tankok a  WoT-ban, mivel sok más gondot kell először megoldani.

2015. február 25., szerda

24.2.2015 & 25.2.2015

- az új fizika modellt a community contributors-ok fogják "kiszivárogtatni"
- Storm megerősíti az orosz béta teszter fórumon, hogy az ismétlődő pályák probléma létezik, továbbé: szándékos - a szerver leterheltség kontrollálására szolgál, nem lehet javítani.
- egy játékos azt mondta, hogy nehezére esik az automata célzás (nehéz rácélozni), Storm azt mondja, hogy nem érkezett több ilyen hibabejelentés (vagyis, nincs ilyen probléma)
- azért nem lehetséges a pálya kiválasztása amin játszani szeretnél, mert az MM rendszer nem tudná kezelni
- lehet, hogy a fizika teszt csütörtökön megkezdődik
- nincs komment arra, hogy mikor (és melyik) kerülnek ki a  korlátos MM-es járművek a boltból
- K: "AW meg fogja ölni a WoT-ot." V: "Milyen szörnyű" (DX: Advanced Warfare)
- speciális küldetések a "népszerűtlen" tankok népszerűsítésére (SU-101 stb.) nem lesznek
- tankok bemozdulása a lövedékbecsapódástól (kinetikus energia hatás) nem lesz

- a kürt ötletét már régen elvetették
- az arany lőszer aranyért való vásárlásának (miközben ezüstért is lehet) lehetősége nem lesz kivéve
- az egyéni küldetések módosításainak listája már elkészült, a 9.7 tesztben kiderül mik
- Storm azt mondja, hogy "napokon belül" elkezdődik a fizika teszt

2015. február 24., kedd

War Thunder - 1.47 Update

Újabb nagy update került be a War Thunder-be.

Nézzétek meg a trailert. Rengeteg újdonság jött mind tankok mind gépek részére. Optimalizálták az ultra low beállításokat is. Bekerült a Maus is végre és sok sok egyéb. 


23.2.2015

- Lehet hogy jelenleg nem pontos a Super Pershing front páncélja és majd megváltoztatják (buffolják) amikor HD lesz.
- Talán másfél év múlva lesznek alternatív tanktestek.
- Nem minden tank kap majd alternatív tanktestet.
- Sosem volt annyi TD hogy a csatákban 30%-ot meghaladta volna a számuk.
- Maus Mauchen (T9 Maus) olyan legénység összeállítással fog rendelkezni mint a Maus.
- Úgy tűnik a Himmelsdorfon vannak épületek aminek rossz az ütközés modelljük. Storm utána néz.
- E-25 mérete nem változik
- A sebzés RNG algoritmus évek óta nem változott.
- A 9.6os pontosság nerfután a pontatlanabb ágyúk több átlagos sebzést vesztettek
- Storm szerint nem gond ha néhány ágyúnak alacsony a poligon száma.

2015. február 23., hétfő

21.2.2015 & 22.2.2015

- Az hogy elhalasztanak pár dolgot 9.8-ra már végleges.
- Ha a csaták 25%-nél azt tapasztalod hogy 7 TD van csapatonként, az Storm szerint nem gond.
- Pár patch óta folyamatosan csökken a csatákban a TD-k száma.
- T34 prémium vizuális modellje nem egyezik az ütközés modellel? "Előfordul. Javítjuk amikor HD lesz."
- Storm megerősíti hogy hamarosan érkezik a  fizika teszt. Viszont csak a "realisztikus" változat lesz mert az "egyszerűsítettben" találtak valami hibát amit javítaniuk kell.
- Storm azt mondja a teszt február végén jön de nem ígér semmit.
- Storm megerősíti hogy sok egyedi misszió feltételt átdolgoznak
- Dolgoznak HD pályákon is.
- Az Oroszok, Németek és Amerikai tankok kapnak textura/anyag átdolgozást majd.
- Storm szerint nagyon kényelmes a T29-el játszani.
- A 8.6 óta nem változott az álca rendszer kivéve a 9.1-et ahol TD lövéskori álca csökkenését összehozták a  többi járművével.

- Az egyedi missziók sikere "felülmúlta a várakozásokat"
- A poligonok száma befolyásolja a teljesítményt. Főleg a GPU-n múlik.

2015. február 21., szombat

19.2.2015 & 20.2.2015

- A 9.6-ban van egy hiba amikor a kliens szétkapcsol szinkronizálás közben. Storm azt mondja erről nagyon kevés hibajelentést kaptak.
- az általános WG politika (olyan például hogy az E-25 nem lett nerfelve pedig elismerték hogy imba) SerB döntései
- Úgy tűnik az ST-I-nek rossz a torony oldalán a  dőlésszöge. Lehet hogy javítva lesz (buffolva) amikor HD lesz.
- Type 62 nem lesz buffolva egyelőre
- Nem lesz az egész arty osztály újraegyensúlyozva, legalábbis egyelőre.
- A-32 HD-nak alacsony a prioritás.

- Nincs időpont a Dx11 támogatásra, de a fejlesztők aktívan dolgoznak rajta.
- A Dx11 támogatás amiatt mindent teljesen át kell dolgozni a kliensben, egyszerűbb eleve azzal csinálni mint hogy az egész játékot átdolgozni.
- Megváltoznak majd az átütés és lepattanás nyomok.
- A jövőben lesz egy "hatalmas újraegyensúlyozás"
- Nem lesz HD Type 59 a 9.7-ben.
- A fejlesztők tudnak arról a  problémáról hogy ugyan olyan ágyúk más súllyal rendelkeznek a Brit tankokon mint az Amerikaiakon, de ez egyelőre nem fog megváltozni.  Az ok az hogy a tank súlyát befolyásolják és az már egyensúly paraméter.
- Storm szerint nem gond hogy az artyk a lő távjuk végén ilyen lövőkört kapnak.
- T-34/85 jobb tornyának a lövegpajzsa rosszul van. Javítják majd.
- Storm szerint normális az ha e-sport miatt csúszik valami tartalom.
- "később" árulják el a fizika tesztről a részleteket.
-  Az új fizikával a tank ugyan úgy megáll ha nem nyomod a gázt ahogy most is csak lassabban. Lehet majd kézifékkel fékezni.

- AMX-13/75 nem lesz buffolva a 9.7-ben.
- Még nem tudni hol kezdődik az AMX-30 ág.
- Az 500m-en túl lévő tank pozíció ugrálások nem javulnak meg a kör alakú renderrel.
- A 9.8 tesztben jön a HD IS-3
- Nem tudni hogy növekszik-e a találat folt korlát.
- Auto-aim-el nem pontosabbak a lövések. Ezt alaposan letesztelték.
- Az új mozgási fizikának nincs köze a Bigworld updatehez.
- Elvileg jobb lesz a teljesítmény az új Bigworldel.
- Nem lesz olyan lehetőség a csapattársak talpra állítására mint ami a WT-ben van.

2015. február 19., csütörtök

17.2.2015 & 18.2.2015

- Egyelőre nincs tervt T10es könnyű tankra.
- Nem egyensúlyozzák újra a T34 prémiumot
- A 0.9.6-os pontosság változással nem jött jelentős változás az átütések számában.
- A fizika teszt Február végén vagy március elején lesz.
- A 9.7-ben a HD modellek száma kevesebb mint 20 (ebben benne vannak az új francia tankok is)
- A fejlesztőknek van prioritás listájuk a HD tankokhoz, de inkább "ami kész van" az kerül be előbb.
- Az EM változások közt nem csak hiba javítás lesz hanem olyan missziókat is megváltoztatnak amik összetűzésbe vannak a  csapatjátékkal.

- A 9.7 nem fog csúszni az e-sportok miatt.
- A Leopard 1 kevesebb mint 0,5% pontosságot vesztett a 9.6 után.
- Amikor Storm azt mondta hogy van olyan ágyú ami 2%-al kevesebbet sebez 0.9.6 után a pontosság nerf miatt, akkor a legpontatlanabb arty ágyukra gondolt és ez nem jelentős visszaesés a járművek teljesítményében.
- A fejlesztők gondolkodnak az artyk egészén, de egyelőre nem döntöttek mit csináljanak velük.
- Nem lesz arty korlát 2 arty/csapatra
- A 9.7es Bigworld változások főleg belső változások. Teljesítmény növekedést várnak tőle de nem tesztelték még.
- A teljesítmény növekedés sok apró rendszer optimalizálásból jönne.
- Nem fog megszűnni a látótávon kívüli ikonok ugrálása az upgradetől.
- A fejlesztők gondolkodnak még rajta hogy a 2% sebzés csökkenés miatt lesz-e pontosság változás
- Nagyon régi HE rendszer nem tér vissza.
- Nem lesz a HE lövedékeknek realisztikus lökéshullám viselkedésük (hogy "befolyik" a nyitott tetőkön)
- Storm kommentje az AW-nak arra a megoldására hogy a kritikus helyen ért találatok több sebzést okoznak és a nem kiritkus helyek 50% sebzést okoznak:  "ez túl sok véletlent eredményezne távoli célpontoknál. "
- A 0.9.9 után lehet hogy 0.9.10 jön.
- Az új mozgási fizikával nem lesz olyan hogy a falhoz túl közel haladó tank megakad valami apró tárgyon.
- Nincs időkorlát az egyedi missziókra.
- Nem mostanában lesznek új egyedi missziók. Lehet csak jövőre.
- RNG nem lesz csökkentve.
- Az új render kör 564m sugarú lesz kb.
- Még nem készültek el a 9.7-es egyedi misszió változások.
- Az arty XP buffról nem beszéltek még. (úgy hogy ne úgy kapjon  lövésekért xp-t mintha más derített volna fel)
- Folyamatosan fejlesztik a  szervereket.
- Nem kap látótáv nerfet a Dicker Max.
- Az egyszerűsített és teljes mozgási fizikával is lehet majd "kézifékes fordulást" csinálni.
- 9.7-ben nem lesz több torony mechanizmus.
- Hamarosan átdolgozzák a rammolást.
- Egyelőre nem buffolják az Object 263at
- PvE csaka  távoli jövőben
- Új ágy és motor hang, illetve új növényzet render közepes jövőbeni távon.
- Lehet de nem biztos hogy a jövőben úgy mozognak majd a felhők mint a WoWs-ban.
- Nem biztos hogy a TD látótáv változások véglegesek. A fejlesztők nézik a  statisztikákat.
- Lehet hogy lesznek idén Japán nehéz tankok.
- A fejlesztők azt mondják "nem igaz hogy a pontosság nerf miatt a kevésbé pontos prémium tankok kevesebb creditet hoznak"
- Az új mozgási fizikának nem lesz hatása arra hogy fut a játék, mivel minden a szerver oldalon van.
- Storm nem emlékszik pontos számokra de a nem derp ágyús tankok sebzése kevesebb mint 1%-al csökkent csak.
- Az ok amiért nem korlátozzák egyik osztály számát sem: "Ha korlátozni kell valamit akkor az azt jelenti hogy rosszul van egyensúlyozva, és inkább újraegyensúlyozzák mint hogy korlátozzák"
- TD osztályt nem fogják "újraegyensúlyozni". Storm azt mondja nem igaz hogy minden meccsben 4-5 TD van minden csapatban

- Még nem tudják a 0.9.6-os pontosság nerf hogy érinti az apró gyenge ponttal rendelkező tankokat.
- Még nem tudják a Prokhorovka pálya sorsa mi lesz.  (beszéltek róla hogy lehet kiveszik)
- Storm megerősíti hogy a HD IS-3-nak gyengébb lesz a front páncélja a dőlés szög változás miatt.
- Storm azt mondja őt nem érdeklik az e-sportok de más fejlesztőt igen.
- A fejlesztők nem tudnak olyat berakni hogy ne kapd mindig ugyanazokat a pályákat mert az megzavarná az MM-et.
- A fizika külön tesztbe jön. Nem kell a 9.7-re várni.
- A fizika teszt után korlátozott közvéleménykutatást csinálnak a  játékosok között.
- Lehet hogy lesz "tank inspector" (tank nézegető) a garázsban.
- Nem árulják át a belső modul elhelyezkedéseket.
- 9.7-ben nem lesz új felderítő rendszer.
- Francia Somua S35 nem lesz az AMX-30 ág része.
- Később árulják el hogy melyik tankból jön ki az AMX-30 ág.
- Valószínű nem lesz szerver a Krím félszigeten
- Az új mozgási fizika nem befolyásolja a lövedék mozgást.
- WT E-100 nem a 9.7-ben lesz lecserélve.
- Az új mozgási fizikával a felborulás olyan lesz mint az elsüllyedés. Lesz egy számláló ami ha lejár akkor megsemmisül a tank. 
- Új álcák, feliratok, jelvények lesznek de még nem tudni mikor.
- Lehet hogy a Super Pershinget átdolgozzák HD-re a 9.7-ben.
- Van pár gond még az új barátlistával, de javítják.
- HD IS-3 a 9.8-ban jön.
- Egyelőre nem akarják buffolni a Batchat lövedék korlátját.
- Lassan, lépésről lépésre kiszedik a korlátozott MM-et.
- Egyelőre nem buffolják a Type 62-t
- A-32 nem lesz átdolgozva HD-ra vagy újraegyensúlyozva a közeljövőben.
- KV-5 nem lesz buffolva.
- DX12 egyelőre még tervben sincs.
- Xbox One WoT fű render bekerül majd PC-re is. Már dolgoznak rajta.
- Xbox One WoT HD modelleknek nincs közük a PC HD modellekhez.

2015. február 17., kedd

16.2.2015

- A tény hogy nem lesz T9-10 könnyű tank, nem azt jelenti hogy a T8 könnyű tankok egyenlőek más T10 tankokkal. Csak annyit jelent hogy ezek a  legjobb felderítők a  játékban.
- A távoli célpontoknál előfordulhat hogy nem ott vannak ahol valójában. Ennek az az oka hogy a távoli célpontok helyét ritkábban frissíti a szerver és addig amíg nem jön be a friss infó a kliens oldal számítja a helyet. Ebből lehet "ghost shell" amikor úgy látszik hogy át meg a tankona  lövedék de valójában mégse.
- Egy játékos úgy érzi hogy a 9.6-ban lassabban repülnek a lövedékek. Storm azt mondja ez csak ő érzi így.
- Attól még hogy a 9.6-tól a nyitott tetős tankok nem kapnak már látótáv bónuszt, nem fognak szellőzés felszerelést kapni.
- Izraeli Merkava MK. I. valószínű nem lesz a WoT-ban. A gond úgy tűnik nem az ágyú lenne, hanem hogy nincs ág amibe belerakhatnák.
- Ha két fajta lövedék eloszlást raknának be (egyet teljesen beszűkült célkeresztre, egyet meg simán) az még több kempelést eredményezne.
- A játékban található Német ágyú átütések az Orosz átütés táblázat alapján vannak.

Plusz egy kis érdekesség de egy kis angol tudás kell ehhez:

2015. február 16., hétfő

WoT Generals

Aki nem látta a hírekbe de érdekli annak felhívom a  figyelmét arra hogy lehet jelentkezni WoT Generals closed betara.



Link: wotgenerals.eu

15.2.2015

- a pontosság nerffel kapcsolatban, egy játékos azt kérdezte Stormtól, hogy aWG statisztikai modell helyes-e, mert a különbség a nerf után csak 1%. Storm válasza: "Megnéztük. Minden olyan amilyennek lenni kell. Azt hiszem, ha semmit sem írtam volna a pontosságról a jegyzetekben akkor mások volnának az érzéseid. (SS: vagyis "észre sem vennéd")
- egyelőre nem terveznek tovább változtatni a pontosságon
- szakaszkereső eszköz fejlesztése hamarosan megkezdődik (SS: vagyis egy autómatikus rendszer amik szakasztársak keresését teszi lehetővé)
- nem igaz, hogy az MM 3.0 (új verzió amin most dolgoznak) szimmetrikus csapatokat hoz (azonos járművek mindkét oldalon)
- a 9.6-tól kezdődően a szabály, hogy a nyitott tetejű járműveknek nagyobb a látótávolsága nem érvényes
- még nem tudni, hogyan fog kinézni a T-62 HD modell toronypáncélzata
- a 9.5-ben ütötte fel fejét egy probléma, mikor számos csata után néhány modell fekete textúrákkal jelent meg a normál helyett. Storm azt mondja, hogy ezt a kevés memória okozza és a játékosoknak vissza kell venniük a textúra minőségéből, hogy megszűnjön. (SS: Hülyeség, ez hiba. A játék egyszerűen túlcsordul a memóriából. Nálam ugyan nem jelentkezik, de Ritagamer (a streamelő) körülbelül olyan PC-vel rendelkezik mint én és nála jelentkezik.
- nincs tervben T34 újraegyensúlyozás. Ezeket a pletykákat a jelek szerint TheJoves orosz videókészítő terjeszti, aki rendkívül népszerű az orosz szerveren - gyakran posztol ostobaságot és sok játékos készpénznek veszi.
- a pályák mindig úgy vannak kiegyensúlyozva, hogy mindkettő bázisnak kb. azonos a nyerési mutatója (egyik bázis sincs előnyben a másikkal szemben)

13.2.2015 & 14.2.2015

- az egyéni küldetések enyhén változtattak a járműosztályok népszerűségi mutatóin, de túl korai megmondani, hogy ezek állandósulnak-e
- lehet, hogy az egyik "Prokhorovka" (Prokhorovka/Fiery Salient) kikerül (valószínűleg a Fiery Salient marad)
- Storm megerősíti, hogy a lövedékek bizonyos esetben eltűnnek a lánctalp átütése után, de ezt nem kell javítani.
- miután egy játékos panaszt tett, Storm megvizsgált néhány bokrot az Airport és Monastery pályákon és igen, némelyik hibás (rossz álcaérték), javítva lesz a jövőben
- lehetséges, hogy minden korlátozott MM-es prémium jármű kikerül a prémium boltból és a játékon belüliből: "Bármi megtörténhet. De nem erősítek meg semmit."
- HE nem lesz átdolgozva, hogy bonyolultabb legyen
- HE lőszer buff? "Ha buffoljuk a tank HE lőszert akkor az arti HE lőszert is buffolnunk kell és azt nem szeretnénk."

- a második KV-1S torony archívumi rajzok alapján lett modellezve, nincs nyilvánosan fent a neten (WG ásta elő őket)
- Wargaming nem akarja a szerver kód részeit a kliensbe tenni (hogy kevesebb legyen az adatforgalom), mert lehetőséget adna a játékosoknak, hogy saját szervert készítsenek a WG kódra alapozva
- a felderítés hiba videót látta a Wargaming, utána fognak járni
- Mantle és Dx12 támogatás a jövőben? "Nem tudom megmondani"
- Storm nem tud az állítólagos "IS-6" projektről a hátsó toronnyal és 152mm-es ágyúval
- Storm azt mondja, hogy a fagyások a 9.6-ban (lagg) ellenséges tank észlelésekor a lassú HDD töltés miatt van
- Leopard 1 HD "nagyjából hamar" érkezik, Nem kapja meg a kései tornyot a fejlesztett páncélzattal (Storm azt mondja, hogy az A1 verzió az anti-HEAT oldalpáncéllal csak nehezebb, komolyabb páncélfejlettség nélkül, szóval nem volna jobb). Egyszerűen nincs terveb a Leopard 1-nek több páncél.
- Storm nyíltan kimondja: ismétlődő pályák (mindig ugyan azt kapni) létező probléma, WG dolgozni fog rajta
- a történelmi csaták nem hoznak magukkal "hardcore módot" életerő nélkül
- WZ-120 és 113 tankoknak azonos az ágyújuk, de más tulajdonságúak - ez javítva lesz a HD-be való átdolgozásukkor (nincs részletezve a javítás)

- egy játékos azt állítja, hogy ez a rész az IS-7-en hibás, átlehet ott lőni az IS-7-et nagyon alacsony átütéssel is. Strom azt mondja, hogy nem lesz javítva (SS: vagyis az szándékos).
- T-62A még nem lett átdolgozva HD-be
- egy játékos panaszkodott, hogy a Lenin szobor az Ensk pályán nem teljesen lerombolható. Storm: "És más nem teljesen lerombolható tereptárgyak nem zavarnak?"
- Storm ki fogja vizsgálni a számos szellemlőszerről érkező panaszt az Orosz fórumokon lévő visszajátszásokban
- arti látótáv és nerfelve lesz, akárcsak TD volt
- Storm azt mondja, hogy nem a "könnyű tankok újraélesztése" volt a 9.6 fő célja
- a fejlesztők még nem gondolkoztak azon, hogy egy autoloader nélküli ágyút adjanak a Foch 155-nek
- a Foch 155 nerf után a statisztikái "nagyon átlagosak"
- nem minden EK leírás hiba lett korrigálva a 9.6-ban, további javítások lesznek
Storm, a 9.5-ös pontosság lehetséges visszatérésétől: "Jövő héten figyelmesen megnézzük a statisztikákat. Jelenleg, az előzetes adatok alapján, a különbség a találati pontosságban 1%, a hibahatáron belül. Tovább fogjuk vizsgálni"
- Storm azt mondja, hogy az állítólagos 9.6 hiba, amikor a tankok többet "forognak" egyhelyben csak véletlen
- a szakasz meghívó rendszer javítva lesz a jövőben (9.6 kezelőfelület némi problémákat okozott)
- Storm tud a Tiger P HD modell problémáról, ami ezt a fura grafikus hibát okozza, javítva lesz
- egyelőre nem tudni, hogy a jövőben a prémium tankok látótávolságát is nerfelik-e

2015. február 13., péntek

11.2.2015 & 12.2.2015

- A fejlesztők végeznek a mozgási fizika tesztjével, hamarsoan jön a publikus teszt
- Azért lehet így megakadni a levegőben mert a jelenlegi mozgási fizikánál nem az egész lánctalpal érintkezik a talaj, hanem csak a görgők az érintkezési pontok, és a linkelt példánál az első kerék a levegőben van.

- A nagy pálya tesztnél a jelenlegiekhez képest sokkal több vezetés és sokkal kevesebb lövöldözés volt, ami nem a kívánt helyzet.
- Chieftain Mk.2 2015-ben jön. Storm is várja már.
- Nem lesz nehéz tankot szerezni a történelmi csatákhoz (alacsony szintű tankokat)
- A felderítés ellenőrzés gyakoriságnak nincs köze az új BigWorld motorhoz ami a 9.7-ben jön.
- Lehet hogy a jövőben az átütéssel nem járó HE találatoknak a páncél által felfogott sebzését hozzáírják a  páncél által felfogott sebzéshez.
- Storm a skill MM-ről: "A képesség alapú MM tönkretenné a  játékot. Már sokszor elmagyaráztam hogy miért. Unalmas és fárasztó mindig ugyan olyan képességű ellenfelekkel játszani."
- 25% RNG átütés csökkentés? "A Való életben az átütés még nagyobb keretek között mozog."
- Jön a PvE mód.
- VK4502B alternatív tanktestként a VK4502A-nál? "Nem mondhatok semmit"
- A tankok népszerűsége nem a teljesítményüktől függ. A lassú járműveket általában kevésbé kedvelik még akkor is ha jók.
- Valaki azt javasolta hogy 0XP-t kapjon az aki alig teljesít a csatában. "Sajnos ezt nem lehet mert sok rossz játékos járna rosszul"
- Stormnak nincs köze személyesen a pénzügyi döntésekhez.
- Nincs tank amivel lecserélhetnék a  JpZ E-100-at, ezért nem váltják le egyelőre.
- Úgy tűnik nem változik az E-25 mérete: "Senki se tudja a történelmi méreteit, mert sosem építették meg."
- Gondolkodnak arty XP buffon.
- T-34-2 buff? "Nem tudom. Meg kell néznünk a statisztikákat."
- Jelenleg a 9.6 optimalizáltsága és teljesítménye már jobb mint ami a 9.0 előtt volt.
- Nem lesz prémium acc szüneteltetés mert gazdaságilag nem éri meg a WG-nek.
- Nincs elég jármű ahhoz hogy T9-10 könnyű tankokat rakjanak be.
- Azzal a problémával kapcsolatban hogy ugyan azt a 4-5 pályát kapod egyfoltában Stom azt mondta hogy nagyon nehéz javítani különböző okok miatt.
- Egy játékost azt javasolta hogy csináljanak véletlenszerű megjelenési pontokat. Storm azt mondja hogy ha akár 50m-el eltolják a pontokat már tönkremegy az egyensúly.
- furcsa beosztást kapok pár csatában? "Ez azt jelenti hogy nem volt jobb a várósorban."
- Storm személyesen ellenőrizte az Airfield bokrainak álcaértékeit és rendben vannak.
- Dolgoznak a  Dx11 támogatáson. Dx12 támogatáson még nem kezdtek dolgozni.
- A Leopard 2 prototípus 105mm ágyúval nem jó az E50M lecserélésére.
- A Krupp-Steyr Waffenträgernem rendes prémium tank lesz.


- K: "RU251 és ELC ágyúja ugyan olyan kaliberrel rendelkeznek, kb. ugyan olyan méretüek és hasonlóan néznek ki, mégis egyik lövedéke lassabb, miért?" V: "Az ágyú teljesítménye nem a kinézetén múlik."
- Storm azt mondja hogy bár a felderítő rendszer nem változott, de a járművek álca értékei igen.
- A fejlesztők továbbra is dolgoznak nagy pályákon és megpróbálják megoldania  problémákat.
- Storm azt mondja a jövőben az MM nem csak a  szintet meg ilyeneket vesz figyelembe, hanem a tank szerepét is.
- Akik az egyensúlyozást csinálják sokat játszanak.
- K: "Ha a MAus jól teljesít statisztikailag akkor mért sírnak az emberek buffért?" V:"Mert lassú. A lassú járművek miatt mindig panaszkodnak az emberek. Főleg az unicumok."

- Storm elismeri hogy a  Brit ág nem túl népszerű annak ellenére hogy van bent pár eredményes tank.
- A Maus sebességét nem buffolják mert így korhű.
- E-100-nak átlagosan rossza  páncélja mint a Mausnak.
- Lesz új élsimítás.
- Storm megerősíti hogy pár T10es nagy átütéssel rendelkező ágyú átütését nerfelik. Ez érinti az aranylőszert is.
- Storm azt javasolja hogy váltsál szervert ha mindig ugyan azokat a pályákat kapod.
- HD arty modellek nem mostanában lesznek.
- Játékosok azt javasolták hogy a WoTnak Dx12-vel kéne futnia mert egy cikk szerint a Dx12 jobb FPS-t biztosít. Storm azt mondta olvasta a cikket de az csak reklámfogás.
- Egy játékos arra panaszkodik hogy a látótáv nerf után a Dicker Max és FCM TD megtartották a látótávjukat és ezlért imbák. Storm azt mondja sajnos mivel prémiumok nem nerfelhetik.
- VK4502B azért kerül ki mert majdnem teljesen kitalált és a WG el akar távolodni a kitalált tankoktól.
- Storm megerősíti hogy pár régi prémium tank kikerül a boltból.
- Storm azt mondja hogy régen a  T8 tankok bevétele sokkal rosszabb volt.
- A tankkok HD-ra váltása nem mindig jár páncél nerfel, de pontosítják a  páncélt. Valami vastagabb lesz valami pedig vékonyabb.
- A 9.6 pontosság nerf hatását még tanulmányozniuk kell.
- Storm figyeli a helyzetet. Az okozott sebzés átlagosan 1%-al csökkent minden tanknál, ami még belefér.
- Az artykat is figyelik.
- VK4502A nem lesz átnevezve a VK4502B kivétele után.
- A fejlesztők gondolkodnak azon mit tegyenek az egyre növekvő "csaló" modokkal.
- Nem biztos hogy buffolják az AMX-13/75-öt a 9.7-ben.
- A váltó/motor szétválasztás majd akkor jön a  többi tanknál ha HD-ra váltottak.
- M4A3E8 Furybugos váltó/motor modellel rendelkezik. Javítják.

- Storm reagál arra hogy más játékok (Armored Warfare, War Thunder) jobb motorral rendelkeznek és hogy semmi sem tartja vissza a WG-t attól hogy játékmotort váltson:
"Ami vissza tart minket az az hogy más jelenlegi motor rosszabbul teljesít gyengébb gépeken mint a BigWorld. (CX.: azért fut jobban a WT a 6 éves videokártyámon) A másik ok pedig hogy egy új motorra 2-3évbe tellene átraknia  játékot. ezt az időt arra használjuk hogy modernizáljuk a motorunkat. Az AW és WT a játékmenet egy részét a kliens gépén  számolja, ezért kevésbé függenek a kapcsolat minőségétől. Ez nem a motorhoz tartozik. Ezt nem engedhetjük meg a projekt mérete miatt."

- A chieftain és az Action X is (FV4202 és FV215b csere) egy patchben jön.
- A Chieftain páncélját már megmérték: "nem olyan mint a T110E5"
- Chieftain modell még nincs kész
- Bot torony fogyócikket az erdőítményekhez (bunkerek) már tesztelik.

2015. február 12., csütörtök

10.2.2015

- Az aranylőszert nem veszik kia  játékból
- Az AMX-30 "ág" két járműből fog álni: AMX-30 prototípus és AMX-30
- A különböző játékosok által kitalált Francia közepes ágakról: "Atttól még hogy szerintetek belehetne rakni őket nem azt jelenti hogy tényleg belehet, oka van annak amiért nem"
- Storm megerősíti hogy a Havokot elnapolták teljes átalakításra, nem mostanában kerül be.

- Storm egyetért azzal hogy ha több XP-t kapnak az artyk a  sebzésért akkor kevesebb időbe telik kifejleszteni őket alacsony szinten és ez jó dolog.
- AMX CDC a 9.6-ban csak a prémium boltba elérhető de 9.7-ben bekerül a játékon belül is.
- A felderítési rendszert úgy dolgozzák át hogy minden távolságon ugyan gyakran történjen. A szerver bírja majd mert teljesen átdolgozták a felderítő algoritmust.
- Évek óta nem nyúltak a felderítő rendszerhez.
- Storm azt mondja hogy a Stalingrad és Khrakov nem "folyosó" pályák és nem túl "zártak". Mind a kettőn játszott nehéz tankkal és TD-vel és tetszettek neki. 
- Storm tagadja hogy csak azért van a  Mausnak jó statja mert jó játékosok játszanak vele. Ugyan olyan játékosok játszanak vele mint más tankokkal.
- Fog of War (nem látni az ellenfél csapat neveit/tankjait) normál csatákban? "Egyelőre csak kísérleteznek. Még nem döntöttünk semmiről"
- Storm azt mondja hogy olyan arty megoldás ahol "nagy területen kis sebzés lenne" nem megoldható mert az állandó sebzés (még ha kicsi is) sokkal jobban feldühítené a  játékosokat mint ha néha eltalálják.
- A WG még mindig gondolkozik játékos nevek elrejtésén.
- VK100.01 "Mammut" nem eltt T9 és helyette a Mauschen lett mert túl gyenge a páncélja.
- A nagyon nagy pályákkal a  gond: Az egyik gond hogy nem lehetne olyan helyet találni ahol nem kerülhetnek meg ha csak nem csinálnak nagy folyosókat. Ez tesztelték.
- Storm megerősíti hogy a "nagy pálya= rossz csata a lassú tankoknak" igaz.
- A Mines felső bázis előnyt javították a 9.6-ban

- Strom nem tartja valósnak, hogy a pályák 2/3-a folyosókból lenne
- "lánctalp általi tankolás" (SS: az a technika, mikor - páncél helyett- az ellenfélnek a lánctalpadat mutatod, így a lánctalp "szívja" be az összes lövést állandó leesett lánctalpért cserébe, miközben a lövedék pályája nem érinti a testet - leginkább oldalazásnál) sosem fog "páncél általi felfogottnak" számítani"
- Chieftain Mk.2 (FV215b cseréje) "király" lesz
- Storm kommentálta a különböző MM javaslatokat, amiben azt javasolták, hogy a játékosokat osszák osztályokra vagy azonos képességüekkel tegyen össze: "Ez lecsökkentené az 'alázás' faktort. Nem érdekfeszítő minden csatát a határon vívni. Az 'alázás' és 'bukás' ciklusa tovább tartja  a játéknál a játékost."
- a legtöbb terep probléma az között amit látsz és az ütközési modell között orvosolható a környezet minőségének minimumról egyel feljebb állításával
- Chat 2.0 részletekben jön, egy újabb rész a 9.6-ban
- "szakaszkereső" rendszer lesz bevezetve
- egy javítás mérethatára kb. 1,5 GB - ennél nagyobb már sok rossz internetkapcsolattal rendelkező játékosnak gondot okozna
- az új Bigworld verzió a 9.7-ben jön, de minden változtatás belső lesz, a játékos észre sem fogja venni - habár tartalmaz némi optimalizációt (néhány eléggé komoly benne), így néhány játékos magasabb FPS-t érhet el
- Storm azt mondja, hogy a probléma mikor nagy távolságról nézve a tank "ugrik" orvosolása nagy fontossággal bír
- arti XP buffot megfontolják
- Storm azt mondja, hogy a HD pályák készítése jóval egyszerűbb lesz, mint a HD tankoké, mert nem kell átmenni a modell korhűség tesztelésének "pokoli" folyamatán
- egy játékos vetette fel, hogy szívesen látna ilyesmi csapatösszetételt: 1-2 felderítő, 0-2 arti, 3-5 TD, 4-6 MT és 4-6 HT. Strom azt mondta, hogy a statisztikák alapján általában ilyen az összetétel, némely eltéréssel bizonyos szinteken.
- a 9.1-től kezdődően minden javítás FPs növekedést és kevesebb fagyást hozott magával
- a fejlesztők a modderekkel való jobb kommunikáción dolgoznak, amikor az új javításokról van szó (hogy a modderek előre informáltak legyenek). Vannak lépések ennek az irányába.
- Storm azt mondja, hogy az oka annak, hogy a járművek ágyúi nem a korhű ágyúk, hanem különböző javasolt/prototípus a WoT fejlesztői történetben gyökeredzik, ez nem fog egyhamar megváltozni.
- amikor a "páncél által felfogott lövés2 paraméterekről van szó, a lepattanás beleszámít, valamint a lánctalpat ért lövés is ami eléri a testet
- Storm állítása szerint az Egyéni küldetések következő szezonja nem jön ki idén
- Storm azt is mondja, hogy az EK-k nem tették tönkre a Normál csatákat
- nincs tervben a szakaszkövetelmény kivétele az EK-ból
- nem lesz képesség alapú MM a normál csatákban
- +/-2 MM szórás nem lesz lecsökkentve
- SLI javítása WoT-ban: "amikor elkészül"
- a fejlesztők nem gondolkoztak külön felszerelés bevezetéséhez az arany lőszer lövéséhez (nélküle nem lehetne lőni vele)
- a tereptárgyakon fennakadások különböző eseteit javítania kéne az új fizikának
- az aranylőszer sírással kapcsolatban Strom egyet ért vele, hogy sok olyanoktól származik akiknek nincs saját véleménye és szajkózzák az ellenzőket saját vélemény kialakítása helyett
- a csapattárs öléséért járó ban nem lesz eltörölve
- a Mauschen a játékbeli felszerelésével sokkal korhűbb, mint a túlbuffolt VK4502B ("van projekt, vannak tervrajzok")
- igyekeznek minél több hamis jármű kivételén "amennyire lehetséges"
- WG folyamatosan figyeli a laggot a szervereken. A legtöbb esetben a laggot nem a szerver, hanem a játékos internet kapcsolata okozza. Az egész "a szerverek összeomlanak" beszéd általában nem a szerverek hibája, hanem a tényé, hogy főidőben, az egész hálózat jobban le van terhelve mint általában, szóval túlterhelt útvonal is okozhatja, nem csak szerverprobléma lehet. A szerverek majdnem mindig stabilak. A tény, hogy Battlefield és War Thunder nem laggol az miatt van, hogy sokkal kevesebb adatot visznek át ezek a játékok, mert nagyobb részt számol a kliens oldal. Plusz, a Battlefield játékok szerverei általában közelebb vannak a játékoshoz.
- képesség alapú MM a csapat csatákban lesz
- a pálya alapján történő pályaválasztás is lesz a csapat csatákban
- Maus jól teljesít statisztikailag, a 10es szintűek között a top egyharmadban van
- World of Tanks sosem lesz előfizetéses
- 25% random biztosan nem lesz csökkentve
- a "rángások" a kistérkép ikonokon szándékosak: "forgalom optimalizáció"
- E-100 HD 9,7-re tolva
- Storm azt mondja, hogy a 9.6 előtt Minden bokrot átnéztek minden pályán - csak a Prokhorovka bokrai voltak hibásak

2015. február 10., kedd

8.2.2015 & 9.2.2015

- valószínű, hogy az első szupertesztes verziójához hasonlítva a Mäuschen nerfelve lesz
- a 0.9.7-es javítás kétfelé bontása 0.9.7.0-re Franciákkal és más újdonságokkal és 0.9.7.1-re HD modellekkel (hpgy kisebb legyen az egyes javítások mérete) nem lehetőség
- önmagában az, hogy valaki egy barátjával kerüljön csatá a Csata gomb lenyomásának koordinációjával még nem szabályellenes
- WG állítólag képes a bundázók azonosítására a logokból visszajátszások megtekintése nélkül
- az Egyéni küldetések rendben vannak, de még csiszolnak rajta a jövőben
- Evilly azt tanácsolja, hogy ha Ütközet játékosok bundázzák a csatákat akkor a Supportnak írjanak egy ticket-et. (SS: EU-n ez úgy tűnik nem működik)

- Object 244 nem lesz szabadon vásárolható, hanem speciális/event tank lesz
- a környezet minősége beállítás a WoT-ban ugyan az a régi és új render esetén amikor a geometriáról van szó, kivéve egy esetet - minimum beállítás. A minimum beállítás a régi renderen jobban lecsökkenti a környezet minőségét, mint az újban.
- a Japán tankok összességében jól teljesítenek statisztikailag
- a "vizes lőszertartó" képesség bevezetése (SS: Nagyon régen) nem a gyakori lőszerrekesz robbanás javítására tett kísérlet volt
- K: "Miért tart ilyen sokáig új képességek berakása?" V: "Mert sokáig tart."

- a fejlesztők alaposan nézni fogják az arti helyzetet a 0.9.6 pontosság nerf után
- a jármű álcafaktor számolása a magasságára van alapozva
- Type 62 és Type 64 jól teljesítenek a statisztikák alapján
- K: "Terveztek arti nerfet a 9.6 előtt a fejlesztők? " V: "Mindig tervezünk valamit, de nem mindig kerül be."
- K: "Vannak trollok akik kiprovokálják, hogy meglőjék őket és a kompenzáción élősködnek. Mi lesz velük?" V: "Ne lődd őket."
- a fejlesztők az artit "elégségesen pontosnak" tartják
- egy olyan képesség ami a tűzgyorsaságot növelné rizikós volna egyensúlyi szempontból, ha nagy volna a növekedés
- K: "Miért veszítenek az alkaliberű lövedékek ilyen sok átütőerőt nagy távon?" V: "Kisebb súly = nagyobb energiaveszteség/távolság"
- a pontos becsapódási lehetőség a célzókör 10 zónáiban minden szektorra (SS: "új pontosság" a 9.6ban) nem lesz közzétéve
- Stalingrad pályának az esélye nem nagyobb a többinél
- GW E-100 egyelőre nem lesz kicserélve
- "Mauschen" valódi tank projekt (SS: így van)
- a VK4502B lecserélésével a Mauschen-re nem fog a játékmenet megváltozni - még mindig egy hátsó-tornyos nehéz páncélzatú jármű lesz
- a játékos vélemények nem befolyásolják a tank egyensúlyozási döntéseket
- amikor a tank tulajdonságairól van szó akkor néhány szándékosan nem látszok a garázsban (SS: talajellenállás például), mások bekerülnek (SS: pl. lefelé hajlási szög)
- az egyetlen változások a garázsban jelenleg a dinamikus tank paraméterek (amik a legénységi képességek, modul hatására változnak) és fejlettebb tank kiválasztási szűrők
- Storm megerősíti, hogy a pontosság a 0.9.6-ban Minden szektorban változott, nem csak középen
- a 0.9.6 pontosság nerffel kapcsolatban Strom még hozzáteszi: "az artiknak nem kell a gépágyút célozniuk a tetőn. És a 'nem tűhegynyi-pontosság' csak egy kicsit fog változni."
- AMX CDC -nek "rosszabb álcája van, mint a többi járműnek"
- Storm azt mondja, hogy azokon a pályákon amiknek kis tere van a játékosok számára (Hidden Village, Sacred Valley), a tény, hogy csak kis részéhez férhetsz hozzá a pályának még önmagában nem probléma amíg jól játszható. Mindkettő említett pályának vannak játékmenetbeli hibái, de nem a kis játéktér miatt.
- egyelőre WG nem gondolta meg magát a csapatos egyéni küldetésekkel kapcsolatban
- nem lesz teljes 2. medium ág a Franciáknál, nincs elég jármű
- Havok nem befolyásolja a játékmenetet, csak képi dolog
- új hangok lesznek és új hangmotor is
- artinak több XP és ezüst adásának lehetőségét (pontosabban, hogy az alapján kapjon, mint ha saját felderítés alapján okozott volna sebzést és nem más felderítése által) meg lesz tárgyalva
- idén lesznek újdonságok és új tartalom
- a felderítési rendszerben is lesz némi változás idén
- Storm azt mondja, hogy a rejtett ezüst/XP hozam nerf összeesküvés elméletek hamisak - a különböző eventeket beleszámolva, a tankok sokkal többet keresnek, mint 2-3 éve. (DX: én is így látom)
- néhány 10-es nagy átütéső ágyú hamarosan átütés nerfet kap
- Maus-nak van a legnagyobb lepattanásszázaléka az osztályában a nehéz tankok között
- a jövőben hallható lesz mikor az ellenséges tank ágyúcsövét találta el a lövedék 0 sebzéssel, egy külön szinkron lesz rá, hogy a játékosok jobban megértsék a helyzetet
- Storm nem játszik Egyéni küldetéseket - "Túl lusta vagyok hozzá"
- WG folyamatosan dolgozik az optimalizáción
- a büntetés a társak sebzéséért az arti robbanásból nem lesz kivéve, trollok szándékosan művelnék
- a fejlesztők kísérletezni fognak a háború ködével (DX: fog of war, de rég is volt már mikor ezt először olvastam és még magyarosították. kicsi nosztalgia xD) a normál csatákban
- még egy tank sem került be a játékba a szupertesztbeli tulajdonságaival, egyszer sem
- a VK4502B lecserélésének a Mauschen-re az oka, hogy túlságosan hiteltelen történelmileg
- Storm egyetért azzal, hogy a WG problémáinak egyike, hogy minden túl sokáig tart, de ez "nem nyilvános téma"
- a pályaméret növelése 1,5-től 2-ig a "nehéz és páncélozott járművek" szenvedéséhez vezetne

2015. február 8., vasárnap

6.2.2015 & 7.2.2015

- Storm megerősíti hogy a Mäuschen történelmi és ez alapján készült.

- "hamarosan" lecserélik a VK4502B-t a Mauschenre.
- A VK4502 B nem lesz prémium. Teljesen kiveszik mint az FV215B (120)-at.
- Egyelőre más cserét nem terveznek a Maus ágban.
- Egyelőre nincs tervben alternatív 150mmes ágyú a Mausnak.
- A pontosság nerf nagy gond a pontatlan gyors tankoknak minta  T49? "Vár meg míg teljesen becéloz és akkor nem lesz gond"
- Az egyetlen változtatás az volt hogy kevesebbszer esnek középre a lövedékek. Nem azt jelenti hogy többször fognak a szélére esni.
- A 9.6-os pontosság nerf vonatkozik az artykra és prémium tankokra is.

- Storm utána néz hogy jól néz-e ki a Maus lövegpajzsa a a játékon belül.
- Nem lehet megmondani hány HD modell lesz a 9.7-ben. Pár napja kiszedtek párat mert túl nagy volt a patch.
- Storm megerősíti hogy dolgoznak egy teljesen új játékmódon.
- T54E2 és AMX 65T a játékban? Storm: "Nem mondhatok semmit. Bármi megtörténhet :)"
- Egyelőre nem cserélik le az E50M-et (még ha kitalált is) mert nincs megfelelő csere.
- E-25 nagyobb lesz (korhű adatok alapján) amikor HD lesz? "Sajnos nem mondhatok semmit."
- T-54 amikor HD lett és megváltoztatták a  páncélját nem vesztett a népszerűségéből, sőt többen játsszák.
- Storm megerősíti hogy komplikált a Havok helyzete a lerombolható épületekkel kapcsolatban. De ettől független dolgoznak rajta.
- Char 2C modellet 2012ben csinálták.
- A távoli jövőben lesznek alternatív tanktestek.

2015. február 6., péntek

4.2.2015 & 5.2.2015

- Nem lesz HD E-100 a 9.6-ban. A 3. tesztben kivették mert nem tudtak minden hibát javítani.
- Van egy gond az egyedi misszióknál. A bázis foglalós misszióknál ha elfoglaltad a bázist de kilövik az utolsó tankot akkor nem teljesíted a missziót. Ez nem bug, lehet hogy leírják a  leírásban.
-  Naydim medál bugos. A 9.6-ban javítják.
- A fejlesztők szerint történelmi az hogy az FCM 34 PAK 40 TD (Marder I) Franciáknál van és nem a Németeknél. A Normandiai partraszállás után a Francia csapatok kapták meg az ilyen átalakított tankokat.
- Lehet hogy lesz majd lehetőség facebookos belépésre. DE először a biztonsági problémákat kell megoldaniuk.
-  Az vízbe fojtod magad a csata vége előtt az sportszerűtlen viselkedésnek számít és így kell jelenteni.
- Vannak játékosok akik arra panaszkodnak hogy megcsináltak egy missziót de mégse kapták meg. Ez sokszor azért van mert régi modok miatt rossza  kiírás.

AMX CDC és STA-2 bekerül a  9.6-ban a boltba. Egyik sem kap limitált MM-et.

2015. február 3., kedd

2.2.2015 & 3.2.2015

- Nincsenek különböző anyagú páncélok a WoT-ban.
- Storm azt mondja hogy a WG a páncélokat ha van hivatalos dokumentum akkor az alapján rakja be. Ha nincs akkor viszont ők döntik el.
- E-25 méretei nem korhűek? "Az akkori elérhető forrásaink alapján csináltuk".

- Az a tény hogy a Chasseur de Chars T8as közepes prémium lett, nem azt jelenti hogy a WG talált tankot T8 közepes tanknak.
- Storm elismeri hogy az SD IS-3 front páncél dőlés szögei pontatlanok, HD-ben javítják.
- Storm azt mondja a WT E-100 cseréjéről még nem beszéltek rendesen.
- Az FV215b->Chieftain csere még tervben van.
- Ha olyan WG közvéleménykutatásra válaszolsz (amit e-mailben küldenek) amire nem kaptál személyes meghívást, akkor a válaszod nem fogják figyelembe venni.
- Csak azért bizonyos embereket kérdeznek mert a legjobb eredményhez egy bizonyos számú válasz szükséges és mert nincs kapacitásuk mindenki válaszát elolvasni.

 - Az ugyanolyan típusú lövedékek mind ugyanolyan normalizációval rendelkeznek.
- A teszt szerveren a  WZ-111 más ikonnal rendelkezik. Ez lehet azért van mert a régivel gondok voltak.
- Egyelőre nem terveznek "chromatic aberration" effektet a WoT-ba.
- TD látótáv nerfet nem kompenzálják más buffal, de a WG nézi majd a statisztikákat.
- Nem lesznek ingyen eltávolítva a látótáv nerfet kapott tankokról a felszerelések.
- T95-nek a harmadik tesztben korrektnek kell lennie.
- Storm megerősíti hogy a WG nem akarja bannolni a trollszakaszokat.
- A felderítő rendszer átalakítás kb 3-6 hónap múlva jön.
- Még nem tudni hogy fog az FV4202 csere különbözni játékmenetben a jelenlegi tanktól.
- Azzal a félelemmel kapcsolatban hogy az STA-2 prémium játszhatatlan lesz korlátozott MM nélkül:  "figyeljük a statisztikákat".

2015. február 2., hétfő

31.1.2015 & 1.2.2015

- Több mint 20 HD tank jön a 9.7-ben.
- K: "A WT-ben mások az ágyú mozgások mint a WoT-ban!" V:"Nem érdekel minket hogy milyen a WT-ben."
- A T28 TD-t lecserélik egy korábbi T95 prototípussal ami kinézetre eléggé hasonlít a T28ra.
- Alternatív tanktestek akkor jönnek majd ha már a tankok nagy része HD.
- T-34-3 buff? "utána nézünk"
- Az LTTB-nek nincs huzagolás a legjobb ágyújának csövében, ez egy bug.
- A 9.6 második tesztjében van pár vizuális bug a hangárban.
- Nem lesz olyan hogy a sok csatával rendelkező tankjaid "lehasználtabbak" lesznek (rozsdásabb, koszosabb)
- Nem terveznek modern álcafestést a PC WoT-hoz.
- Szerver oldali visszajátszások majd a  távoli jövőben lesz. (2013-ban beszéltek róla először...)
- Lehet a havok csak a tankokra fog hatni (lerepülő felszerelés, realisztikus rombolás nélkül)
- Az orosz szerveren elárulják az egyedi missziókban csalók neveit. De a meccseket nem mutatják meg nehogy valaki próbálkozzon.

- Az alternatív tanktestek a felfüggesztés modulhoz kapcsolódnak majd.
- IS-5 nem fog korlátozott MM-et kapni, de 221mm lesz az átütése.
- A HD T-54 minősége nem megfelelő, átdolgozzák majd.
- A T-54 HD színe nem jó. A jó HD színnel az IS-7 rendelkezik.
- Nem akarják megváltoztatni a nemzetek színeit. Ha egy tanknak más színe van az véletlen.
- Folyamatosan dolgoznak a  szerveren és az MM-en és folyamatosan fejlesztik a  játékot.
- Storm azt mondja nem lehetséges 1-2 nagy patchet csinálni évente a kisebbek helyett.
- Storm a  fejlesztésekről: "A komoly fejlesztésekhez sok fejlesztési idő kell és tesztelés. Ezért ritkák és csúsznak. Egyszerűbb tartalmat berakni. De ettől még azzal is foglalkoznunk kell."
- Egyelőre nem veszik ki a szakaszos Egyedi missziókat.
- Jelenleg elemzik az EM eredményeket.