Az E3 alatt volt az első WoWs demó játék. Kettő 6vs6 meccsből állt. A játékosok US és Japán rombolókkal, csatahajókkal, cirkálókkal és hordozókkal harcoltak.
Hatalmas 100km-es pályákon történtek a csaták - érthető a csatahajók kb. 40km-es hatótávjával.
A csaták általában felderítő és vadászrepülők cirkálókról és hordozókról való felszállásával kezdődtek, az ellenség felderítésének céljából. A hajók remekül néztek ki, mind valódi hajóról mintázva, de a fedélzet üresnek hatott a legénység futkározása nélkül - de ez csak pre-alpha.
Az egyensúly a klasszikus: kő-papír-olló
A csatahajók a nehéz de lassú ágyúikkal gyengék a közelharcban, és nem igazán tudnak védekezni a rombolók ellen, akik viszont sérülékenyek a cirkálókkal szemben, akik nem igazán bírják a csatahajókat.
A hordózók, hát nekik nincs említésre méltó ágyújuk. A hordozóknak meg van a saját RTS (valós idejű stratégia) szerű kezelőfelületük, hogy a légierőt irányítsák. Természetesen nem lehet egyenként utasítani a repülőket - ahhoz ott a WoWp -, a parancsokat egységeknek lehet adni.
A csata célja, a központi terület elfoglalása és megvédése, csak a fő ágyúkat lehet irányítani a többi automatikusan működik.
A célzás ballisztikus célkereszttel történik, amik a lövedék útját követtetik a kamerával. A trükk, a távolság helyes megválasztása, és az ellenfél mozgásának kiszámítása, hogy hatásos csapást be lehessen vinni, és ne csak elpazaroljuk a lőszert.
A HP-csík a helyén van, mint WoT-ban.
A rombolók torpedókat használnak, amik ...meglepetés.. erősek. A víz alatti találatok az elárasztásjelző csökkenésével járnak (beömlik a víz!)
Mindkettő 10 perces csata dinamikus és gyors volt. Ki mondta, hogy a hajók lassúak. Az egyik csata az utolsó túlélő hordozó, 2 cirkáló és 1 csatahajó általi koncentrált tűzétől való megsemmisülésével ért véget.
Igazából nem tűnik úszó tankoknak, sokminden másként működik.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése