-
K: „A japán tankok modelljein dolgoznak már?” V:
„Egyet már csináltunk a Kínai ágon” és „Ha kész vannak, tudatjuk.”
-
A fejlesztők megpróbáltak 20 és 30
emberes(csapatonként) csatákat csinálni a jelenlegi pályákon, de zűrzavar volt
és technikailag a kliens sem bírta.
-
K: „SerB észrevetted már hogy hasonlítasz Nikolaj Bucharin-re a
Bolsevik vezetőre a 20as évekből?” V: „Volt egyszer hogy üzleti úton egy 5 órás
szünet nélküli káromkodás után lefeküdtem egy kanapéra a kabátomban szunyókálni
és Viktor Kisliy elkezdett behozni „mauzóleumi kellékeket”…”
-
Az FV4202 lövedékek nem pattannak többet az
átlagosnál.
-
A célzási szórást a löveg modul és a torony modul
határozza meg nem pedig a lövedék típus.
-
A japán tankokkal kapcsolatban és Evilly válasza a
280mm-es ágyukrúl. (A játékos aki erről kérdezett csak a Yamato csatahajó
lövegtornyát találta). SerB azt válaszolta a 10es szintű tankokkal
kapcsolatban. „Nem a Yamato tornya, valószínűleg egy torony a 140mm-es ágyúval.
Pár hónapon belül meglátjuk.”
-
A szakasz statisztika nincs figyelembe véve a tank
egyensúly elosztásakor.
-
SerB azt állítja ha jól emlékszik akkor ha egy
teljes csapat első Készségek „Elit alakulat”
(BIA) és a második készség a „hatodik érzék” 95%on van akkor működik ha az Elit
alakulat aktív.
-
A fejlesztők nem teszik közzé menyi xp-be fognak
kerülni az új artyk.”meg kell várnia
tesztet”.
-
K: 6os és 8as szintő CW csaták, úgy mint a tank
századok? V: „Megbeszéltük és ellett vetve. De lehet hogy lesznek különleges
események ahol ez lehetséges lesz.
-
A fejlesztők nem gondolják hogy a creditért vehető
arany lőszer felborította volna az egyensúlyt a játékban.
-
Mindegy hány fát döntesz ki egy helyen, álcázásilag
a fák csak 1 bokornak fognak számítani, ez szándékos hogy a játékosok ne
tudjanak „szuperbokrokat” készíteni aminek nagy az álcázó értéke.
-
A lőszer árát a löveg kalibere, sebzése,
átütőképessége, a bemutatás éve és az egyensúly határozza meg.
-
A WoT-ot tabletekre elkészíteni 2 évbe telne, nem
csak a portolásról van szó, hanem átdolgozásról is.
-
Gazdaságosság szempontjából kedvezőbb egy tankot
felgyújtani vagy a lőszere rekeszt kilőni. Credit szinten sebzésnek számít de
kevesebbe fog kerülni a lövedék. XP-ben is többet jelent mert a kritikus sebzés
bónusz xp-t jelent.
-
A japán közepes ág valós tankokból fog állni (Chi-Ha,
Chi-Ri, STA, STB említve), míg a nehéz ág inkább „ismeretlen” nehéztank
projektek. A különleges Japán fogyócikk még nincs meghatározva, SerB egy pohár
Sake-ra gondolt de ez nem lehetséges a játék korhatára miatt.
-
K: Az alacsony szintű Szovjet tankok mint a
T-60, T-70, T-80, T-19, T-24, és T-46-5? V: „Amint kész lesz, kész lesz.”
-
Zimmeritet nem zárják ki a jövőre tekintve, de
egyelőre nem lesz bevezetve.
-
egy „vedd vissza a véletlenül eladott legénységet”
opció nincs tervben.
-
K: Szabad kamera a visszajátszásokban? V: Talán.
-
Egy Panther I tornyos Panther II-ő nem lesz berakva
mint egy 8as szintű közepes tank mert ez az opció már létezik.(alap PII torony)
-
Nem lesz más legénységi szint a „Major” felett,
mert történelmileg az ilyen magas rangúak nem vezettek tankot, még a Major is
túl magas.
-
A 0.8.4 nem fog feltétlenül több mint 2 átdolgozott
pályát hozni.(annak ellenére, hogy a 0.8.3-ban egy se volt).
-
K: A Panzer I és Panzer I Ausf. C sorsa? V:
„Elmondom amikor eljön az ideje.”
-
A „nerf” után kevesebb játékos játszik Artykkal,
nincs szó egyelőre további gyengítésről.
-
A játék kliens teli van kísérleti dolgokkal amik
valószínű nem kerülnek be egyáltalán. Az egyik ilyen dolog egy új lőszer ikonja
ami még nem lett bevezetve.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése