2015. március 12., csütörtök

12.03.2015

-Bár elméletileg lehet véletlenszerű növényzetet generálnia  BigWorldben, ez nem lesz mivel feldöntené a pálya egyensúlyát
-A csaták általában 7 percig tartanak, bár függ a szinttől is. Ez nem sokat változott az elmúlt 6 hónapban. (Kivétel a T10 csata. Azok majdnem az egész időt kihasználják.)
-Nem rakják be a házakkal/falakkal stb. való ütközéskori "összetörést"
-Nem lesz a T95 buffolva azért, hogy kompenzálják a gyenge mozgékonyságát a dombos pályákon.

-Nem kompenzálnak a  prémium tankokat ért pontosság nerf miatt.
-Ha minden tank vagy tank osztály ugyan olyan látótávval rendelkezne az "unalmas" lenne.
-Super Pershing HD: "Megpróbáljuk nem megváltoztatni a páncélt"
-Tűzerő tekintetében az LT7 és LT8 járművek olyanok mint az MT7 és MT8-ak. "az egyetlen különbség az MM beosztás"
- a fejlesztők dolgoznak az osztályok változatosabbá tételén.
- a TD látótávolság nerf után a járművek most kevesebbet sebeznek a saját felderítésükből, de általánosságban a sebzésosztásuk nem csökkent
- K: "Túl kevés verekedő tank van!" V: "Játszt többet verekedő tankkal."
- K: "Mit csináljak a távolsági támogató járművemmel azokon a pályákon amik közelharcra kényszerítenek?" V: "Légy kreatív. :)"
- az egyéni küldetések nem csökkentették lényegesen az átlagos csataidőt (RG: "lényegeseb")
- az orosz könnyű tankok nagyon jól teljesítenek statisztikailag, talán túl jól is
- van terv felderítő pont tevésére az ágyú csövére (RG: nincs többé bozótharcos!)
- a járművön lévő felderítési pontokkal kapcsolatban semmi sem változott mostanság
- MM nem veszi figyelembe, hogy éppen ezelőtt játszottál-e a pályával amit oszt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése