2015. május 9., szombat

08.05.2015

- Egy játékos arra panaszkodott hogy a WoT-ban a képek nagyon "szaggatottak", nem simák. Storm azt javasolja hogy ki kell kapcsolni a triple bufferinget.
- Storm nem fogja elmagyarázni hogy választanak tankokat a normál ágakba: "Sok időbe tellene elmagyarázni és hogy szükséges-e... hát legtöbb embernek nem."
- Storm megerősíti hogy a T-62A torony bugot javították.
- Az SD kliens támogatni fogja a textúra modokat.
- Storm szerint nincsenek ötlet hiányban az aranylőszer megoldásokban. Csak az ötletek nem jók.
- Az arany lőszer korláttal az a  gond hogy úgy is csak a nagyon páncélozott járművek ellen használnák.
- A "HD" kliensben nem lesznek jobb textúrák. A jelenlegi kliens lesz a HD.
- A Sherman Revalorise a Franciák által készített super sherman prototípus a régi felfüggesztéssel.
- M51 még bekerülhet még normál tankként.

2 megjegyzés:

  1. "Az arany lőszer korláttal az a gond hogy úgy is csak a nagyon páncélozott járművek ellen használnák."
    De hát most is arra használják... és ez a gond.
    Valaki meglát egy páncélozott tankot mint mondjuk a VK 45.02 B vagy ST-I és már tölti a Goldot. Nem taktikázik, nem használja a fejét, Gold aztán cső. Meg se próbál más megoldást keresni.
    Például gyenge pontot lőni, vagy kihasználni mozgékonysági előnyét.
    Magas szintű átütés nerfről beszélnek hogy: "növeljék a páncélzat hatékonyságát". Nevetséges. Nerfelhetik akár 0mm-es átütésre, akkor sem lesz hatékonyabb a páncél. Akkor is megmarad a: "Nem megy át ? Nem probléma, lövünk prémium lőszert !"
    Nyilván vannak olyan tankok amik arany lőszer nélkül hasznavehetetlenek mint a pl.: T69. Nem is ezekről van szó...
    De azt nem tudja bemagyarázni senki hogy egy IS-8,T-57, T110E5, vagy IS-7 indokoltan köpködi az arany lőszert...

    VálaszTörlés
  2. Ezért is írta hogy problémás ez a korlátozás mert nem változna a jelenlegi helyzet.

    VálaszTörlés