2015. május 22., péntek

21.05.2015 & 22.05.2015

- IS-4 nem lesz egyelőre buffolva
- 0.9.8 teszt 3 már fut

- K: "A WG miért nem oldja meg a beragadó és mozgásképtelenné váló tankok problémáját?" V (Storm): "Melyik másik nem 100%-ban árkád tank játék nem küzd ezzel a problémával? Nem kell válaszolni, megmondom: minden ilyen játék küzd vele. Új mozgási fizikára várunk - nincs eltolva, aktívan fejlesszük. De még az sem orvosolja a problémát 100%-ban - még utána is lesznek helyek ahová be lehet ragadni."
- Storm, amikor azt kérdezték, hogy miért nincsenek valósághű ágyúhangok a WoTban: "A valósághű ágyúhangok nem igazán lenyűgözőek és a játékosbázisunk többsége nem nagyon szereti őket."
- a fejlesztők jelenleg dolgoznak azon, hogy az ágyú és motor hangok "minél valósághűbbek legyenek ugyanakkor lenyűgözőek is". Storm hozzáteszi: "Nehéz munka, várni kell."
- WoT nem lesz átdolgozva kizárólag Dx12-re: "nincs biztosíték rá, hogy a Dx12 jól fog működni gyenge gépeken"
- a fejlesztők egyelőre nm dolgoznak a Dx12 támogatáson, de lehet később lesz
- lehet, hogy az átütés nerf kompenzációt hoz az ágyúk más tulajdonságaiban (pl. pontosság)
- külön-külön az ágyúkra még nincs eldöntve az átütés nerf mértéke, csak az általános terv lett elfogadva
- túl korai megmondani, hogy lehetséges lesz-e, hogy azonos ágyú különböző járműveken (pl. TD és HT verziója a Német 88mm L/56-nek) különböző átütése lesz-e
- lehet, hogy az átütés nerf jármű XP és ezüst bevételi buffot hoz magával, hogy kompenzálják a nerfelt lőszerek általi kevesebb átlagsebzést
- a sebzés nem egy "korhű" paraméter
- a fejlesztők nem szeretnék elárulni, hogy mely normál jármű ágak jönnek a jövőben
- a fejlesztők nem adják ki, hogy mely szupertesztből kiszivárgott tankok lesznek minek a jutalmai (prémiumok, CW, event, stb.)
- "film" tankok (mint a Rudy) saját problémákkal küzdenek (legénység, nevek) a szerzői jogok miatt
- a lövedékek nem anyagi objektumok a játékban, nem üthetik ki egymást, csak pontokként léteznek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése