2015. augusztus 8., szombat

05.08.2015 & 06.08.2015 & 07.08.2015


- SerB csinált egy privát accot az Amerikai szerveren, de senki sem tudja a felhasználónevét.
- Gondok vannak több Japán Nehéz tank modelljével is. Lehet hogy késni fognak.
- A WoWs jól teljesít. WG szerint a játék jól fejlődik és a játékos szám növekszik.
- Az Xbox WoT-ba bekerül egy Brazil 90mm-es Chaffee és lehet egy 105mm-es Argentin Crusader tank, illetve egy "furcsa" koreai tank is. Lehet hogy ezek bekerülnek majd a PC verzióba is, de nem biztos.
- A új Japán "O-Ho" tanknevet a WG találta ki hogy megkülönböztessék más nehéz tankoktól.

6 megjegyzés:

  1. A WOWS akkor teljesítene igazán jól ha kezdenének valamit a láthatatlan rombolókkal.
    Melyik ostoba orosz f*** volt amelyik kitalálta hogy egy 100 méter hosszú hajót még 2 kilométerről se veszel észre ?

    VálaszTörlés
  2. én inkább a HE-t nerfelném brutálisan mert nem szeretem amikor ég folyamatosan a cirkálóm vagy a csatahajóm.
    láthatatlan rombolót meg már meg szoktam és nem is lepődök meg ezen egy WG játékban sincs semmi realizmus.

    VálaszTörlés
  3. Hát igen az se semmi. De azt még valahogy megoldottam ( kapitány képzettség, felszerelések ). Így is úton útfélen kigyullad de nem annyira vészes ls legalább rövidebb ideig ég. És a tier növekedésével csökken a tűz esélye is.
    De azzal az ellenféllel nem tudok mit kezdeni akit nem is látok !
    Csak az utolsó pillanatban azt hogy 10 torpedó jön felém. Van 10 másodperced kikerülni egy csatahajóval... néhánynál a kormánylapát se fordul el teljesen de már 6 torpedó csapódott be.
    És ez az összevissza balanszolás is érdekelne..
    Például: Fuso-New Mexiko
    Miért van annak a japán szarnak 5 ezerrel több élete ? Miközben én 15 kilométerre tudok ellőni ő 22-re. Ugyanannyi ágyúja van, ugyanakkora kaliber, ugyanannyit sebez...
    Hát milyen baromság ez ? Semmi előnyöm nincs vele szemben ami indokolná a több életerőt.
    Meg miért van az Elit New Mexikónak több élete mint az Elit Colorado-nak ?
    Ott is a Nagatónak 14 ezerrel több HP-ja van mint a Colorado-nak... 14 ezerrel ! Miközben nagyobb a tűzereje ! Azért jár neki mert szegénykémen picit kevesebb az AA ? Ami amúgy is inkább viccnek van csak...
    Tier 8-ban meg megfordul... A North-Carolina messzebbre lő, több ágyúval, és még légvédelemmel is jól meg van pakolva az Amagival szemben. Mégis ugyan annyi életük van.
    Van ebben logika ? Mert én nem találom...

    VálaszTörlés
  4. a new mexico és a fuso igaz ,hogy ugyanolyan kaliberű agyúval rendelkezik viszont a valóságban mind kettő nagyjából 30-35km-re tudott el lőni de mivel a lötáv nem reális a játékban így kell valamilyen különbség mert igazából a valóságban a sebesség és a légvédelmi fegyverzet volt a különbség a kettő között.
    a japánok ugyan modernizálták a fusot a 30-as években de nem úgy mint az amerikaiak a sajátjaikat ott leginkább a légvédelemre mentek és a torpedó védelemre.
    a hp szerintem a hajók vízkiszorításában keresendő szerintem a wg abból számolta ki a hp-t de azt nem tudom ,hogy hogyan milyen képlet alapján.
    de a ha vízkiszorítást nézem akkor:
    fuso modernizálás előtt:standart 29 ezer tonna
    fuso két lépcsős modernizálás után:standart 35 ezer tonna

    most a new mexico szintén de csak modernizálás utáni adat van az 32 ezer tonna
    tehát a new mexico a könnyebb ezért döntött így a wg szerintem

    nos a Colorado és a nagato majdnem ugyanez fegyverzetben szinte megegyeznek mert 8 darab 406mm-es fő lövege van(nagato 410mm-es de nagyjából ugyanaz átütő erőben ,lö távban más nagato 38km a valóságban,colorado 31km a valóságban) itt is leginkább a sebesség és a légvédelmi fegyverzet volt a nagyon más.
    a hp megint a vízkiszorítás:
    nagato:32200tonna
    colorado: 32600 tonna
    ez a standart súlyuk de alig valamivel tér el a két hajó igy gondolom a páncélt vették alapul és igy rakták be a hp-t ha nem akkor passz nem keresek logikát a wg-nél már rég
    amugy ja nagaton az AA nem valami erős de a Colorado annak van jó légvédelme volt ,hogy 30-40 gépet lött le igy megúsztam jó pár torpedó benyalást,de az iowa "volt" a repülö gyilkos nagyon szerettem azt a hajót,yamato mellet el fog férni(de még a yamato is kell)
    nos a north carolina és az amagi már nagyon más tészta mert az amagi eredetileg csatacirkálónak készült de a háború végén és a washingtoni flotta szerződés szerint nem fejezhették be a japánok ezért ők repülőgép hordozót kezdtek csinálni belőle de egy föld rengés menthetetlenül tönkre tette.
    az meg, hogy milyen típusú ágyúkat akartak rá tenni nem tudjuk mert lehet később már más típust tettek volna rá pont mint a north carolina esetében ott eredetileg csak 356mm-es kaliber lett volna ezért olyan a páncélzata mert a csatahajókat mindig úgy páncélozták ,hogy a saját kaliberű lövegeivel meggyező gránátot megállításon.
    csak amikor az építés megkezdődött akkor mondták a 406mm-es lövegeket és akkor már a páncélon nem lehet módosítani.
    a lötáv meg ennél teljesen a wg-re volt bízva pont e miatt.
    ha megépült volna úgy az amagi akkor később modernizálták volna de ,hogy hogyan és milyen ágyúkkal az örök rejtély marad igy ez is a úgy alakítható ahogy a wg akarja :(
    én alfa teszter vagyok de van ,hogy én sem értem mi megy.
    HE-ra vissza térve én csak a végleges hajókat szerelem fel modullal mert rohadt drágák OBT alatt az iowa teljes modul felszerelése 5-6 millió volt de azzal is értem el a csúcsomat ami 245 ezer damage volt.
    meg igazából a tűz mindig kigyullad nálam és nagyon hamar azt látom ,hogy nincs se légvédelmem és másodlagos fegyverem vagy ha marad akkor is alig(hozzá teszem ez a régi hajókon ahol kazamatában van a másodlagos fegyver az egész jól bírja a HE spammolást).
    amugy a láthatatlan rombolók engem is már beszívattak sokszor viszont volt ,hogy én szívattam meg őket mert folyamatosan forgolódtam mindig egy kis fordulatot és a torpedó mellettem ment el persze ez sokszor nem jön össze.
    de amugy ez a wg spot rendszere és úgyis találnak alá támasztást erre mert mindig tudnak ,hogy nekik van igazuk és mindig csak mi nyavalygunk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, kerülgetéssel ki lehet kerülni néha napján őket, de az is csak akkor működik ha tudod hogy indítani fog ! De ha nem tudod...
      Volt hogy hajózok nyugodtan, közel s távol se repülő se hajó,egyszer csak torpedók balról, úgy hogy tőlem balra csak 1 szektornyira volt a pálya széle !
      Mondom mi a rosseb. Szakasztársam kérésemre odaküldött egy vadászrajt és az se talált semmit ( az is fura hogy szakaszozni lehet de szakasz chat nincs... ).
      2 perc múlva megint torpedó balról... és senkit nem láttam. Eskü azt hittem tengeralattjáró. Nem találtam más logikus magyarázatot.
      Később aztán meglett a kis hamis és 1,8 kilométerről vettem észre ! De akkor is csak mert elkezdett lőni.
      Ezt nem lehet alátámasztani semmivel... ez fizikai képtelenség. Ezt más játékba bug-nak hívják :D
      Oké legyen láthatatlan ez önmagában nem lenne gond, de akkor ne legyen neki mellé egy unfair fegyvere amivel elvesz gyakran 30-40 ezer HP-t. Mert már nem tudod kikerülni...
      A kettő egyszerre baromira nem fair. Vagy akkor váljon láthatóvá ha torpedót indít vagy valami...
      Ez a wows.hu-ról van:
      "...a hajó harci hatékonyságát, aminek aktuális mértékét a játékban a HP (életerő) testesítimeg."
      Tehát elméletileg ez egy kitalált érték aminek nincs köze a vízkiszorításhoz.
      De amúgy a te ötletednek ( vízkiszorítás ) több értelme lenne.
      Páncélzathoz sincs kötve mivel a Colorado páncélja: 13-343mm
      A Nagato-é 25-305 mm.
      Akkor most azért van több élete mert kemény 40mm-er gyengébb a páncélja ? Aha... Hát ennek sincs sokkal több értelme.
      Összegezve: Több élete van mert egy hangyafa**-nyit kevesebb a páncélja, cserébe bő 4 csomóval gyorsabb is, nagyobb tűzerő mellett. Értem én hogy kompenzálják a páncélzatot de nem túlzás ez egy kicsit ?
      Azt is értem hogy hátrányban van a repülőkkel szemben, de ez rajtam hogy segít ? Miért segít az én Coloradom-on ha ő kevesebb repülőt tud lelőni és jobban ki van téve a repülők támadásának ? Hát szerintem semmit... Főleg ha nincs is anyahajó a csatában. Elég hülye egyensúlyozási szisztéma...

      Törlés
    2. na igen hasonlót tapasztaltam ezért irtam a "sokszor nem jön össze" mert van ,hogy már tényleg akkor látom már amikor késő de amíg nem nerfelték a hajók fordulását simán röhögve kikerültem szinte mindet.
      de igen így ,hogy ennyiről nem lehet látni az bár nagyon bajos meg szar úgy ahogy van.
      hasonló nekem is volt ott viszont az orom elött foglalta bázist úgy hogy én is a bázison voltam a nagatoval és nem láttam forogtam mint a hülye mert akkor tudtam ,hogy úgyis a torpedókkal támad.
      na azt látnod kellet volna amennyit kikerültem és nem talált el kb 3-4 de lehet 5 teljes sorozatot kikerültem és ott volt előttem és közben foglalta bázist és nem tudtam semmit tenni mert nem láttam akkor azért felment bennem a pumpa és így nyert mert csak ketten maradtunk.
      amugy játékosok sokszor felvetették a korlátozott a lőszert de a tervezők leszavazták ami részben logikus részben meg faszság.
      részben azért mert egy csatahajó teljes 45 percig tud lőni mielőtt elfog a gránát,cirkálónál kb ugyanez tehát ezeknél értelmetlen a korlátozott lőszer
      hordozónál meg mint tudjuk csak a repülök korlátozott számúak a fedélzeten tárolt bombák,torpedókból meg nagyon sok volt.
      részben meg azért faszság mert a romboló végtelen mennyiség van nála ami a valóságban alig 2 talán nagyon talán 3 teljes sorozatra volt elég a VALÓSÁGBAN de mivel ez nem az és WG hirböl sem ismer semmilyen realizmust ezért nem is lesz ilyen pedig kéne neki.
      viszont akkor meg a sok kis hülye rombolós nyavalyogna "miért korlátozott a torpedóm a többieknek meg neeeeem" érted a lényeget wg meg nagyon jó ha a nyavalygásról van szó egyből intézkedik(most a HE nerfet nem bánnám nagyon nem vagy ha nerf nem is akkor szabály ,hogy mire lehet lőni vele pl csak rombolókra és hordozókra)
      hát akkor passz lehet ,hogy dobó kockát dobtak a colorado és nagato nevével és amelyik felére ért az lett az erősebb vagy lehet imádkoztak serb vodo istenéhez aki métely fenével támadja őket ha más lesz...........:D
      csak ere tudok gondolni már.

      Törlés