2015. augusztus 20., csütörtök

16&17&18.08.2015

- a 9.10-ben a látható álcafestés javítva lett a "normál" grafikához (élesebb), Storm azonban utána jár, hogy ez szándékos volt-e
- a Maus buff célja a 9.10-ben "az, hogy gyorsan forduljon a torony, gyorsan célozzon, lőjjön és megint elfordítsa a tornyot"
- jelenleg az új játékmód a 9.10-ben ki van kapcsolva a tesztben: "csak nagyon rövid időre kapcsoltuk be"
- a tény, hogy egy tankból csak egyet lehet megszerezni (és nem pl. kettő német Tigrist) okai: mesterséges akadály, hogy ne csorduljanak túl a csaták egyfajta tankkal
- sosem volt célja a fejlesztőknek, hogy automatikusan nerfeljék minden jármű páncélját a HD-vá átalakításkor
- több pálya fog kikerülni - a legnegatívabb visszajelzéseket kapó pályák
- nincs tervben több speciális legénység "0 képességekkel" (speciális képességek amik nem számítódank az XP-hez, pl. pl. a sisterhood of steel a női legénységnél)
- Japán Tiger a 9.10-ben aranyért lesz vehető
- nagy számú 0 csatás acc. az orosz szerveren át lett nevezve és a nevük felszabadítva használatra

- Province és Widepark nem fog megjelenni magas szintű csatákban, a 9.10 teszt hibája
- Storm: T110E5 páncél 9.10 tesztben helytelen, javítva lesz a második körben.
- a fejlesztők még mindig dolgoznak az  anti-aliasing-on, hogy az ágyú és a felfüggesztés ne legyen homályos
- Storm azt mondja, hogy az új anti-aliasing "nagyon sok tulajdonságában fejleszthető"
- az ágyú sebzés tisztán egyensúlyi paraméter, felesleges megkérdezni, hogy X ágyúnak miért Y a sebzése, az ok az "egyensúly"
- K: "Miért nem használhatunk több, mint 3 fajta lőszert?" V: "Mert mindig így volt :)"
- K: "Azt mondtátok, hogy 2016-ban lesz arti újraegyensúlyozás. Addig terveztek tenni valamit az egylövéses esetekkel?" V:"Már magától is tehetsz pár dolgot. Cikkcakkoz, használj fedezéket, nem fedd fel magad állandóan, változtass pozíciót, stb. Most komolyan, bármilyen hatásos dolog kifejlesztése időbe és erőforrásba kerül."
- Arti újraegyensúlyozás? "Az előrelátható jövőben"
- Tortoise túl erős? "Nerf nem valószínű, de nem lehetetlen. Akár bármely más járműnél."
- a járművek százaiból amiket a szupertesztereknek adtak tesztelésre nagy részük bekerült, csak egyéni esetekben történt, hogy kivették
- K:" A cseh tankok csak klónok, minek?" V:"Mutass légy szíves mutass egy betett cseh klón tankot"
- a szakaszok száma a várólistán és az ő szintjük és a sorban lévő többi jármű szintje valóban befolyásolja, hogy hol leszel a csapatban
- T49 statisztikailag túl gyenge, a fejlesztők ránéztek és kicsit tényleg le van maradva
- néhány orosz játékos elindított egy pletykát, hogy 2016-tól a WoT előfizetéses lesz, ez természetesen nem igaz
- Storm megerősíti: a 9.8 és 9.9 között az M46 Patton álca erősen nerfelve lett, szándékos volt.
 
- jelenlegi TSAA anti-aliasing javítva lesz, a fejlesztők nem fognak egy újat készíteni, csak mert problémák vannak vele
- Storm nem tudni, hogy a fejlesztők kísérleteztek-e az MSAA anti-aliasing-al
- a Maus buff: "Had mondjam így - puding próbája az evés szerű kísérlet", hogy megnézzék mit tesz a statisztikákkal
- T110E3 a HD-ban jobban páncélozott, mint az SD volt Storm szerint
- Japán 9 és 10-es nehéz tankoknak korrekt lőszerrekesz HP-ja van - megfelel más járműveknek az osztályában és szintjében
- T-54 modell átdolgozás? "Amikor elkészül"
- Storm az OP tankok bevezetéséről: "Kiegyensúlyozatlan tankot akarsz? Játssz egy másik játékkal."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése