2015. szeptember 14., hétfő

11 & 13.09.2015

Először is szeretnénk elnézést kérni amiért mostanában csak így kétnaponta összegezve adjuk a híreket. Elkezdőzött a suli, valamint nekem a munka sem hagy alább így amíg fel tudjuk venni a megszokott tempót elnézéseteket és türelmeteket kérjük.

- Storm azt mondja, hogy azért nem tájékoztatták a játékosokat arról, hogy más motor alatt fut a WoT, mert az új motor még nincs teljesen beintegrálva. Amint ez megtörténik, a játékosokkal ismertetni fogják a változásokat
- az új motor részben támogatni fogja a többmagos rendszert
- nincs előrejelzés, hogy mikor lesz teljesen berakva ("hogy a játékosok ne sírjanak")
- az új motor először teljesítmény és különböző effektek, mint megvilágítás és árnyék javulást hoz, később az egész WoT tartalom át lesz dolgozva az új motorra, lényegében egy új kliens lesz

- az artik és TD-k szándékosan nem tudnak U-kanyart csinálni az új fizikával. Veider (vezető WG egyensúlyi felelős) azt mondja, hogy nagyon gáz lenne, ha egy gyorsabb artit üldöznél aés az hirtelen tenne egy kézifékes kanyart és lelőne. Ez nem képességfüggő - a manőver során annyi pontosságot vesztene (a célzókör hatalmas lenne), hogy bármilyen ilyen találat csak a  tiszta véletlen műve lenne. Az ilyen esetek nagyon ritkák lennének, de napi több százezer csaták miatt lehetséges, hogy problémává válna.
- vannak játékos panaszok, hogy az új fizikával, a tankok túl sok sebességet vesztenek a meredek emelkedőkön - ez szándékos, hogy a játékosok ne tudjanak olyan helyre feljutni, ahová nem kéne.  A tehetetlenségi erő a meredek emelkedőkön (40° és több) mesterségesen korlátozott.
- a fenti problémát nem lehet láthatatlan falakkal megoldani, a játékosok gyűlölik azokat
- Storm leszögezi, hogy gyorsabb felfelé menést (a jelenlegihez képest) nem terveznek a fejlesztők bevezetni az új fizikában
- Storm megerősíti, hogy az összes jármű paraméterei át lettek dolgozva az új fizikához
- az új fizika nem terheli le jobban a szervert. Sok tulajdonságot (pontosabb számolások) ezért el kellett vetni, nincs tartalék szerver kapacitásuk hozzá.
- nagy a valószínűsége, hogy a szerver oldali test kilengést el fogják vetni
- a fő újdonsága az új fizikának, hogy nem ragadnak be a tankok. Vagyis sokkal kevesebbet.
- az új fizika nem lehet sokkal különbözőbb a régitől, mert elrontaná a játékmenetet
- senki sem ígérte a "gravitációs erő" növelését: a tankok szándékosan csúsznak lefelé a lejtőn, miután megálltak. (nem érezni, hogy a talajhoz volnának tapadva)
- a gravitáció a teszt szerveren és az élesen megegyezik
- a fizika tesztben, amikor egyik tank a másikra rámegy, csak a felső tank veszít HP-t, ez egy hiba amit javítani fognak
- Storm megerősíti, hogy az oldalára dőlt vagy fejtetőre állt jármű nem csak megsemmisül (a visszaszámlálás 30 mp mint fulladásnál), de lövésképtelen is lesz. Lehet, hogy a fejlesztők betesznek egy módszert a talpráállítására (ha az oldalán van), de akárhogy is, a felborulás megsemmisüléshez vezet és a lövésképtelenség is szándékos, oldalukra vagy fejükre ált tankok lövöldözése nem volna valósághű.
- Himmelsdorf több mesterséges fallal rendelkezik, hogy a játékosok nem ugorjanak le a sziklákról
- valósághűbb tehetetlenség (tank csúszás, stb.) ahogy tesztelve volt nem lesz, mert negatívan hatott a játékra
- egyelőre a visszajelzések az új fizikával kapcsolatban nagyon pozitívak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése