2015. június 4., csütörtök

02.06.2015 & 03.06.2015


- A "téli" és "sivatagos" Domination pályák valószínűleg nem kerülnek be a normál csatában.
- A Domination event/új mód hibridnek számít.

- Storm megerősíti hogy javítják a női legénység kitüntetését.
- A kezdők is könnyen megértették a Domination mód alapjait.
- Lesz egy Domination variáns ahol a játékosok a saját T10 tankjaikkal tudnak majd játszani.
- A 90mm T123 ágyú (T49 alap) nem rendelkezik AP lövedékkel az "egyensúly miatt"
- A 25% átütés RNG a különböző páncél típust, lövedék formát és más dolgot is szimulál.


ui.: Mivel egy ideje linuxon vagyok ezért nem tudom megnézni a magyar klienst (meg úgy magát a wotot se...). Ha a Domination kapott valami magyar nevet azt valaki írja le nekem ide.

6 megjegyzés:

  1. simán Dominanciának fordították, ha jól rémlik.

    VálaszTörlés
  2. "A 25% átütés RNG a különböző páncél típust, lövedék formát és más dolgot is szimulál."
    És azt nem lehetne hogy ezeket ne csak szimulálja, de tudja is a játék ? Vagy ez túl nagy elvárás ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Áh olyan nem lesz. De ha be is jelentenek valami ilyen újítást az 2 év mire berakják sajnos...

      Törlés
  3. Én már hanyagolom a WoT-ot jó ideje, pedig rendesen van benne pénzem. Teljesen átszoktam a War Thunder-re. Ott ha átüti valami a páncélt, és belül robban, nincs semmilyen 25% random, hanem szépen elköszönünk attól a harckocsitól. Tiszta helyzet, nincs mellébeszélés. Itt meg...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, de ott is van gond bőven. Például az egyensúly teljes hiánya. Mondjuk IS-3. Szemből semmivel nem fogod tudni kilőni de ő könnyedén átlövi a Tiger 2 H torony páncélját... szemből 300m-erről. Ami reális ( ha megnézzük a 122-es lőszer átütés tábláját.) lenne csak a valóságban 1000 méterről lövik egymást a tankok és nem 100-ról. Mondhatnád hogy "ja hát akkor maradj tőle távol és lődd onnan". Csakhogy ehhez meg a célzórendszer nem elég. Egy 5 pixeles célt találj el... a nemzetek célzórendszere közti különbség nincs szimulálva. Ráadásul ez a játék is ugyan azt a hülyeséget erőlteti mint a Wot. Város. Menj a városba. Minden harckocsi parancsnoknak először azt tanítják hogy kerüld az épületeket ha lehet. A tank nem oda való ! Mégis ezt erőltetik. Ezzel is rásegítve a közelharcban jobb orosz tankokra. A wotban ez nem gond, sőt a gyorsabb és kevésbé realisztikus játékmenet miatt ez még növeli is az élvezeti faktort.
      Aztán kúszol feljebb és meglesz a MAUS és hirtelen az oroszok visítanak. Mert nem tudnak vele mit kezdeni. Az egyensúly hiánya jellemzi a magas szinteket.
      Tiger 2 vs IS-2, Tiger 1 vs IS-1, Panther D vs T-34-85. Ezek általában jó csaták. Van esélye mind 2 oldalnak, ki tudják használni erősségeiket. Aztán megjelennek az IS-3-hoz hasonló szarok és gyakorlatilag el sem indult a csata de veszíttek. Általában csak akkor nyerünk a német oldalon ha az amerikaiak is velünk vannak és/vagy emberfeletti teljesítményt nyújt a csapat fele.
      És a készítők ezzel a problémával úgy tűnik nem törődnek ( na jó berakták a MAUS-t hogy fingassák a népet de szerintem nem ez lett volna a jó megoldás ). Pedig ez már indulás óta így van.
      Természetesen ez a realisztikus csatákra vonatkozik.

      Törlés