2015. június 20., szombat

19.06.2015

- A BigWorld kliens oldali részét erősen megváltoztatták az Xbox-hoz.
- Nincs szükség a T-54 prot. buffolására és nem kap korlátozott MM-et.
- A HD E-75 hamarosan érkezik, a páncélja nem valószínű hogy változik.
- A csata után elküldött adatcsomag elég nagy ezért előfordulhat hogy nem sikerül rendesen átküldeni és ilyenkor kaphatsz olyan üzenetet hogy "eredmény nem elérhető"
- Akik az egyéni missziókat csinálták eléggé jó játékosok ezért lehet, hogy az első változatban nehezek voltak a missziók.
- A jelenlegi normalizáció 5° az AP lövedékeknél és 2° a kaliber alatti lövedékeknél.
-  Nem akarják lényegesen növelni a közepes tankok mozgékonyságát.
- K: "Nem láttam a KV-5-öt az átütés változás táblázatban!" V: "Azt is nerfeljük?"
- Durván a lövedékek 10%-a aranylőszer a T10 közepes és nehéz tankoknál (ez a százalék növekszik az erősen páncélozott célpontok ellen).
- A WG szerint értelmetlen az aranylőszer számát korlátozni.
- Storm megerősíti a Ghost shell bug jelenlétét közeli célpontoknál. Aktívan dolgoznak a  hiba javításán.
- Átdolgozzák az artykat.
- A fejlesztők tudnak arról és megszeretnék változtatni azt hogy a közepes tankok áttudják lőni a nehéz tankokat szemből 500 méterről. A T10es tankoknál elvenni az aranylőszert nem oldaná meg a problémát mert a sima lőszerük is elég hatékony de a sima lőszer átütés nerfel elérnék hogy azt csinálják ami kéne nekik: bekeríteni oldalról az ellenfelet.
- Buffolják a Centurion "ha szükséges"
Maus-nak érdekes statisztikái vannak Storm szerint. Ellene használják a játékosok a legtöbb arany lőszert. A rá kilőtt lövedékek 21%-a aranylőszer. 60%-a a rálőtt arany lőszereknek átüti. 44%- a rálőtt nem-arany lőszereknek üti át. És így, a 100 nem-HE lövésből ami eltalálja, 79 nem-arany, ebből 35 sebzi. 21 lövedék arany és 13 sebzi.
- Egyelőre nem tervezik a látótávolság változtatások tesztelését.
- Storm válaszol a pánikoló játékosoknak akik megijedtek attól hogy az új Prohorovkán folyosók lesznek: "a ti logikátokkal a régin is folyosók vannak". Megerősíti hogy az csak egy tesztpálya megnövelt mérettel és hogy a 0.9.9-ben nem változik.
- Nem pontos a HD M46 tornya ezért javítják.
- Storm nem tudja mit csinálnak a Mammutal amíg nem állítják be rendesen.
- Elvileg a 0.9.10-ben jön a HD Type 59.
- Nem nerfelik a Type 59 átütését.
- Azért cserélték le a VK4502B a Mauschenre "mert így akartuk"
- Támogatják a jövőben az MSAA élsimítást
- A 0.9.9-ben a TXAA élsimítással és optimalizálással javulnia kell az FPS-nek és a kép minőségének is.

2 megjegyzés:

  1. Az átütés nerf/buff ( mert valaki növelést kapott ) semmin nem fog változtatni.
    Pontosan ezért:
    " (ez a százalék növekszik az erősen páncélozott célpontok ellen)."
    A maushoz hasonló tankokat vagy a hulldown/sidescrape-be állókat továbbra is szétlövik arany lőszerrel aztán kész. Egyiküknek sem segít az átütés változás.
    Nem értem ezt a fejlesztők hogy nem látják be.
    "Átdolgozzák az artykat."
    Újra és újra. Mindig átdolgozzák de a problémára végleges megoldást eddig egy sem hozott.
    Ez a feltétlen ragaszkodás az aranylőszerhez és az artyhoz még nagyon visszaüt. Főként hogy egyre több a konkurens.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés