2013. július 14., vasárnap

13.7.2013

- Strumpanzer Bär -ről elég komoly forrásokban írnak ahhoz, hogy használhassuk
- külön szerver a "Boss (Főellenségnek hívtuk anno xD) Csatákhoz" pl. White Tiger nincs tervben
- elméletileg van elég alapanyag 5 német TD ágra, de egyenlőre nincs ilyen terv
- SerB a War Thunder tankokról: "Érdekel hogyan lehet, tömegek által játszott "hardcore"(kemény kötésű, fanatikusoknak/rajongóknak való) szimulátort készíteni. És igen, hogy mennyi hardcore/történelmi hűség marad végül."
- hátsó-tornyos szovjet tankok: A-44 (3 rész), Object 416 és Shashmurik tankjai

SS: Shashmurik hátsó-tornyos tankja egy IS-2 alternatív projekt volt ("IS-2M") N.F.Shashmurik -tól 1944-ben. Így nézett ki:

- nincsenek tervek a Panzer IV döntött elülső páncéllal és 88mm Panther Schmalturm tornya, mert SerB úgy gondolja, hogy hamisítványok és az "újraépített" tankok csak ág hiányhely betöltésére vannak, és nincsenek hiányhelyek 6os szint környékén a német közepes ágban (SS: igazából a Panzer IV Ausf. K (Ausf.H döntött elülső páncéllal) 1943 Januárjából történelmileg hiteles, megtalálható a "Panzer Tracks" c. könyvben Doyle-tól)


- SerB azt mondja, hogy a magas szintű brit HE lőszer szándékosan egyedisége a brit fejlesztési ágnak
- az FV215b 183 HE lővedék átütés kisebb, mint amire a kalibere alapján tippelnénk, mert azok "sorozatgyártott tengerészeti löszerek"
- "nem többen, mint szokásos (más tankokon)" számú játékos használ aranylőszert az FV215b 183-on
- új jutalmak? "amikor elkészülnek"
- a fejlesztők azért vezetik be a "roaming"-ot (vándorlás), mert "érdekes a domb túloldalán játszani (SS: vagyis valahol máshol) egy darabig"
- rakétás és lángszórós tankok lesznek valamikor a jövőben
- SerB a kétéltű járművekről: "Teljesítmény szintjén, a kétéltű tankok általánosságban gyengébbek a normál tankoknál. Az egyetlen előnyük, hogy áttudnak kelni a vizeken és nem árt irányból támadhatnak. Az 1x1 km-es pályákon, ez igazából használhatatlan - minden terület le van fedve, szóval ez a lehetőség a későbbi nagyobb pályákra vár."
- volt ötlet "köszönési mechanizusra" (Ss: vagyis a feljelentő renszer ellentetjére - köszönömet mondhatsz valakinek) de nincs bevezetve még, mert a játék későbbi tulajdonságainak bevezetésétől függ
- SU-122A rosszabbul mozog, mint a SU-76, hiába könnyebb és erősebb a motorja, szimplán azért mert egy arti (játékegyensúly)
- WoT Blitz (mobil eszközökre), lehet lesz egy "fejlettebb" változat Ipad4-re az Ipad2 helyett, túl korai róla beszélni
- WoT és WoT:B acc.-ok biztosan nem lesznek szinkronizálva, két különböző játék a kettő
- egy másik fejlesztőgárda dolgozik a Blitz-en, mint a WoT-on
- WoT:B a pre-alpha fázisban van
- WoWp csaták nagyon rövidek, SerB azt mondja, hogy azért mert a tesztek alapján, elnyújtott csaták 3D-s térben túl fárasztóak
- A-44 107mm-el nehéz tanknak tekinthető (SS: ha jól értem), IS-2M ("Shashmurin") viszont nem 10es szintre való anyag


ui. DX személyes megjegyzés: Steam nyári vásár kikészíti az embert, annyi jó játék, jó áron. De azért figyeljetek a pénztárcátokra :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése