2014. július 30., szerda

29.7.2014

- "mérsékelt mennyiségű" újraegyensúlyozások (buff és nerf) lesznek a9.3-ban
- 10-es Strongholdok a 9.3-ban jönnek
- T18 nerfelve lesz
- 9.3-ban lesz új pálya, "ha elkészülünk vele"
- Prokhorovka és Salient on Fire (új Prokhorovka) mindketten benne lesznek a pályák között a 9.2-ben, akárcsak Winter Himmelsdorf és Himmelsdorf
- a jelek szerint, a fejlesztők gondolkoznak egy kooperatív módon, több kátékos PvE ellenfelekkel (botok ellen)
- a jövőben különleges pályák lesznek a történelmi csatákhoz
- a történelmi csaták jutalmai (medálok) is át esznek dolgozva
- állítólag nem igaz, hogy az orosz szerver tesztlaborként működik a különböző változtatásokhoz (DX: persze, hogy nem, Warplanes a tesztlabor a motorhoz, aztán az orosz szerver csak a specifikushoz - csak vicceltem xD )
- PvE összetevőn is gondolkoznak a történelmi csatához
- az új 9.2 tulajdonság az "átlátszó levelek" biztosan hoz majd némi FPS javulást, a javulás mértéke "egyedi minden számítógépnél"

- az "átlátszó levelek" beállítás NEM azt jelenti, hogy levéleltávolító modok mostantól megengedettek lennének (ban jár értük)
- a fejlesztők még mindig dolgoznak a kliens optimalizáción
- a jelek szerint a 9.2-es javítás valamiért laggolást hozott a bokrokon való keresztülhajtáskor, a fejlesztők utána járnak
- "teljességgel lehetséges", hogy a "Megfigyelő" mód csak egyik csapattal működjön (streamereknek,  E-sportokhoz, stb.)
- az oka, hogy a Rotmistrov CW medálnak olyanok a követelményei amilyenek az, hogy "nem a fejlesztők feladata volt, hogy nehéz és időigényes achievementeket csináljanak, hanem mi választottuk ki az értékeket, hogy a játékosok az osztályban elérhető legnagyobb medált 2-3 hónap szolid játékkal érjék el. Pl. az átlagos csata száma egy játékosnak CW-ben aki VK7201-et kapott a második kampányban 250 volt, a kampány 6 hétig tartott és a csaták intenzitása magas volt. Szóval kitalálható, hogy a 300 csata nem olyan alacsony szám. Tartsátok észben, hogy ez a medál nem csak azoknak van akik rengeteg csatát játszottak, hanem azoknak is akik csak most indultak el az úton."
- a jelek szerint, a Rotmistrov CW medál nem lesz kiadva visszamenőleg (SS: ez nem tiszta igazából, volt egy másik válasz ami az ellenkezőjét sejteti)
- a fejlesztők dolgoznak a javítások méretének csökentésén (SS: 0.9.2 a jelek szerint olyan 2 giga) (DX: Jah, valahogy így volt/van a Windows is. Emlékeztek az XP-re és kezdeti 1,5Gb-s minimum követelményére? Aztán mi lett. De persze toldozhatjuk-foltozhatjuk, jó játék lesz úgy is - ismét az XP-re és kiforrottságára utalok - de előbb vagy utóbb eljön az ideje az újabb motornak. Gondoljunk csak bele, hogyan nézne ki akár egy régi UT3 motorral, vagy Cryengine-el. De hát "az öszvér egy makacs állat.")
- Stronghold mód csaták külön statisztikában lesznek mutatva
- egy klán 10 emberrel és 8 járművel (feltételezve az aktív játékot) kettő 10es szintű épület kifejlesztésére lesz képes pár hónapon belül a Strongholdban
- egyelőre nincsenek tervben normál missziók stronghold erőforrás jutalmakkal
- lehetséges, hogy lesz alacsony szintű téli pálya a jövőben
- erőteljes a sírás az FV215b (183) és WT E-100 nerf miatt az orosz fórumonkon. "Minden rendben lesz. :)"
- a "megváltozott grafiaki effekt a lőszerrekesz felrobbanásakor" a 9.2-ben azt jelenti, hogy a fejlesztők beletettek egy tűzoszlopot az égő lőszerből
- T57 Heavy nerfelve lesz: a következő javításban (9.3) "a távolsági hatékonyságát" fogják csökkenteni, így különbözni fog az AMX50B-től
- T57 Heavy nyerési mutató nem kiemelkedő, hanem az átlagos sebzés/csata az ami miatt nerfelve lesz
- a könnyű tank szituáció javítására a jövőbeni tervek: a láthatósági/felfedezési rendszer átdolgozása, (ha az eredmények pozitívak) új tulajdonságok adása a könnyű tankoknak (nem biztos, csak lehetséges)
- az új mozgási fizikát még csiszolják ("amikor elkészülünk egy nekünk tetsző prototípussal, kijavítjuk és kiadjuk azonnal")

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése