2014. augusztus 28., csütörtök

27.8.2014

- az új könnyű tankok a 9.3-ban biztosan nem lesznek eltolva
- legénységi szerep újraképzése (SS: pl. rádióst vezetővé) be lesz rakva
- a Stronghold mód jelenlegi szintje csak a kezdet, sok új dolog lesz
- látótávolság kistérképes körként, megjelenítési távolságjelző a kistérképen és pontok a kistérképen ahol legutóbb felfedezett ellenség volt nem lesz
- 9.3 új kényelmes garázs kezelőfelületet hoz
- T57 Heavy picit nerfelve lesz
- a jelek szerint, ha egy bot jobban játszik, mint azt egy játékos tenné, Strom nem lát problémát ennek a botnak a csatában leveséről (DX: ha belegondolunk van benne valami. Habár botolni nem szép dolog, azért ne, hogy már egy bot verjen meg titeket.)
- az oka, hogy a HD JT nem jön a HD JT88-al együtt az, hogy sok munka van a HD modellen, még, ha csak "az ágyú más is, olyanok, mint tesztelés és modellezés
- a nyílás nem lesznek repeszpáncéllá változtatva (ahogy azt néhány játékos javasolja)
- az orosz szerveren, a sírás, hogy "túl sok folyosó pálya van" azután kezdődött, hogy egy bizonyos népszerű videókészítő (Murazor) elkezdtt sírni miatta (SS: vajon EU-ban is ez történt?...)

- nincs tervben együttműködés a modderekkel a kezelőfelület elemeit illetően
- miért nem lesz alternatív torony a 10es tankokon: "Megcsináljuk egyiken, meg kell csinálnunk a többin is. És nincs minden 10es tankra alternatív torony. Plusz, a 10es tankok elve, hogy közelebb vannak a történelemhűséghez, mint a többi."
Cannoneer (WG jármű történész/fejlesztő), beszél a 112 és 113 páncélról (azokhoz az állításokhoz kapcsolódóan, hogy a páncél hibás):
"Először  a WZ-111 mintájára készítettük, ami az IS-3 mintájára készült. Utána a Kínaiaktól kaptunk egy infót, hogy máshogy lett készítve, szóval javítottuk az ütközési modellt, de a javítás el lett tolva "amikor kész lesz"-re. És most, a jelek szerint, mindent javítani kell a HD "és" vizuális modellre váltással, hacsak nem bukkan elő új információ, meg fog felelni az ütközési modellnek." (SS: szóval az ütközési modell az elsődleges, nem a képi)
- a 6. érzék sorsával kapcsolatban: "Egyelőre még nem döntöttük el. Sok verzió van. Pl. mindenkinek alapból bekapcsolni."
- okés, ha egy prémium tank buffolva van a HD-be való átdolgozáskor, de a nerf nem megengedett a jelek szerint
- a jelek szerint lehetséges, hogy a HE lőszer (SS: főleg a kis kaliberű ágyúkon) fejlesztve lesz, de a fejlesztők még nem silabizálták ki, hogy mi módon
- az a nem régi hír, hogy minden osztály látotávolsága csökkentve lesz, kivéve a könnyű tankokét, "még nem lett megerősítve"
- forgó kallantyúk és hasonlók amikor az ágyú mozog (pl. artikon), ahogyan a War Thunderben van nem lesz egyelőre, talán később
- különleges aranyért kapható képességek nem lesznek
- legénységi XP szabad XP-vé alakítása nem lesz
 - T-34-3 picit buffolva lesz
- valószínű, hogy a prémium FV4202 Új Év körül jön, de nem ígérjük
- Storm nem hiszi, hogy az FV4202-sek száma az körül lenne, mint a T34-ké, mikor prémiumként lett adva
- egyelőre nincs információ a misztikus FV 100 80-100 tonnás brit nehéz tankról, WG keresni fogja.  Cannoneer hozzáteszi: "Sajnos nincsenek képek. Vagy bármilyen más információ. Azoknak a járműveknek a száma a játékban amelyekről nincs semmilyen kép a való életben nagyon kicsi."
- játékon belüli tank wikipédia nincs egyelőre az asztalon
- Vannak tervek játékon belüli páncél vizsgálóra, olyanra mint ami a WT-ben, de ez elhalasztották fontosabb feladatok miatt.
- FV304 nerfelve lesz a 9.3-ban.
- T92 Light Tank nem jön 2014-ben.
- A fejlesztők infók után néznek a Japán és Brit könnyű tank ág jelöltekkel kapcsolatban, de egyelőre semmi.
- 9.5-nem jön az új évig.
- Prémium T8 Orosz közepes tank? "Majd ha kész lesz" (még nincs lemodellezve)
- Úgy tűnik a  fejlesztőknek nincs módjuk a chat parancs modok megállítására.
- Valami fog változni az MM mechanizmusban, de Storm nem mondja meg mi pontosan, de azért lesz hogy "igazságosabbak" legyenek a felállások.
- A 9.3-ban csak pár HD tank lesz. A 9.4-ben több.
- A fejlesztők dolgoznak az új hangokon is.
- Nem lesznek ingyen tankok a 9.3-ban (KV-1S szétváltás). A Chafeere költött XP nem lesz kompenzálva.
- A render távolság kőralakú lesz a közepesen távoli jövőben.
- A fejreálló tankok az "új fizikával" jönnek.
- A Firefly közepes tank lesz nem pedig TD.
- A teamkiller büntető rendszer jól működik: "Menjetek a fenébe a "véletlen" meglövöm a csapat társam minden csatába dologgal. Nekem 100-ból egy csatában van ilyen."
- A Riunberg on Fire ki lesz véve és kicserélve téli Ruinbergre.
- A statisztikák nem azt mutatják hogy az artyk szenvednének az új városi pályák miatt.
- Nem lesz különleges "arany lőszer nélküli csata"
- Nem lesz idén új Amerikai ág.
- T-54 arany lőszer nem lesz nerfelve.
- Havokon még mindig dolgoznak.
- Type 62 legénység az alapján van amit a Kínai partnerek mondtak a WG-nek.
- Lesz tolatás korlát jelzés minden nézetre(normál/sniper/arty), de más terv nincs vele.
- Storm azt mondja ritkán fognak fejre állni a tankok ezért az nem lesz gond. 
- FV215b (120) teljesen kifog kerülni. Nem marad bent mint alternatív T10 nehéz tank.
- Egy játékos azt javasolta hogy a kempelés csökkentése érdekében csökkentsék a pontosságot, több átütést vesszenek a lövedékek távolsággal és hogy buffolják a könnyű és közepes tankok sebességét. Storm azt mondja a csökkentett pontosság még több kempelést okozna mert meg kéne álni a célzáshoz. Még több átütés vesztés rossz például olyan tankoknak mint a KV-5 amik már így is rossz átütéssel rendelkeznek és a könnyű és közepes tankok buffolása nem lehetséges mert akkor unrealisztikus modelleket kapnánk. 
- Az artykat nem veszik ki.
- Storm megerősíti hogy a Schmalturm PzIV ütközés modellje rendelkezni fog az oldalsó lemezekkel is.
- Storm az FV4202 változással kapcsolatban: "A páncélt nerfelik, a löveg gyengébb lesz és a motor is rosszabb lesz. Az egyetlen közös a régi tankkal a név és a kinézet lesz.
- Nem terveznek egyelőre mobil verziót a WoWp és WoWs-ból.

3 megjegyzés:

  1. "A Chafeere költött XP nem lesz kompenzálva." Ezen akkor is fenn akadt a szemem mikor angolul olvastam, ez most azt jelenti hogy a kb. 50K+ XP fejlesztési költség nem lesz kompenzálva, vagy aki pl.100K XP-t gyűjtött hogy egyből ki tudja fejleszteni a kövi tankot és elvész?

    VálaszTörlés
  2. Régen 50k XP volt kifejleszteni, most meg majd csak kb 10k ba fog kerülni. Ez nem lesz kompenzálva. Mimden más marad elméletileg.

    VálaszTörlés
  3. "How terrible" SerB . De érdekes mert még anno E-75-nél is kompenzáltak 45k free xp-vel modul változást.

    VálaszTörlés