2014. augusztus 14., csütörtök

WoWs - Fejlesztői gyors K/V

Köztudott, hogy a XX. század kezdetén, a hajók többsége szénnel üzemelt, majd olajjal. A szénnel meghajtottak felismerhetőek voltak a füstjükről. Ez a játékban is így lesz?
Ez a motor teljesítményétől függ főleg. Természetesen ez a hajó megjelenésére is hatással van, teszteljük és vitatjuk, hogy ez, hogyan befolyásolná a játékmenetet.

North Carolina

Lesz baráti tűz?
Igen, megsebezheted a társaidat. Ez ritkán lesz véletlen - a lövedékek ívelt pályán haladnak., szóval a baráti tűz csak azokra lehet veszélyes akik megközelítik, vagy már ott vannak a célpontodnál.

Minden US és Japán hajóval elkészültetek az ágaikhoz?
Már majdnem minden megjelenéskor bennlévő hajóval elkészültünk mindkettő nemzethez. Később teszünk be újabb ágak lehetőségét, de főleg új nemzetekre koncentrálunk először.

A leggyakoribb kérdés, hogy mikor jön ki? Mikor lesz Zárt/Nyílt Béta?
Nos azt elmondhatom, hogy idén szeretnénk Zárt Bétát elindítani, és a tervek szerint haladunk felé.

Mi a távolság amin látható a társak által felfedezett ellenfél? meg lehet őket támadni?
A távolság a megfigyelő pont magasságától és a horizonttól való távolságtól függ. A hajóink ezen paramétere 15 és 25 km között lesz, a méretüktől függően. Valóban lehet lőni a társak által felfedezett hajóra, de ne felejtsük el, hogy nem lehetett akkoriban a horizonton túlra pontosan lőni.

Milyen lépéseket tesztek, hogy lassú PC-ken is normálisan fusson a játék?
Minden programozónknak Celeron processzort adtunk, ami mérhető eredményt hozott. Az elmúlt 3 hónap heti jelentései alapján, alacsony teljesítményű PC-k számát megnégyszereztük (az egyikükben Intel HD 4000 volt a videokártya).

A csatákra hat majd időjárás? Pl. hullámok amik part vagy zátony felé sodorják a hajót, villámcsapásból sérülés, apály/dagály? Lesznek halott legénységi tagok a vízben?
Látom, hogy sok ötleted van! hullák biztosan nem lesznek - villámlás sem lesz megjelenéskor.

Captains bridge Iowa_prototype

Lesznek látható AP lövedék által ütött lyukak? Lesz maximum/hajó?
Nem, nem mutatunk meg minden lyukat, a hajóknak túl komplex a geometriájuk hozzá. De persze látható lesz a súlyosan sérült részek sérültsége, nem árnyékolással, hanem láthatóan roncsolt kívülről látható belső részekkel.

El lehet majd süllyeszteni egy rombolót ha nekimegyünk egy csatahajóval, mondjuk 30 csomós sebességgel?
Igen, már van benne ütközés. A könnyű hajók még szét is szakadhatnak.

Biztosan találkoztatok a játék készítése közben kiegyensúlyozatlan hajókkal. Hogyan oldjátok ezt meg?
A pályafutásuk során a legtöbb hajó több modernizáción esett át. Ez mutatja az utat a hatékony egyensúlyozásukhoz. Pl. nem alkalmazunk pár kényelmetlen modifikációt vagy magasabb alacsonyabb osztályba tesszük.

Kielégítő a behívott alpha teszterek munkája?
Nagyszerűen dolgoznak, ami még minket is meglep valamennyire. Néhányuknak 3-4x több csatája van, mint lehetségesnek tartottuk. Emellett még más játékkal kapcsolatos eseményeket is levezetnek, legyen szó alap kiképzésről a kezdőknek, tornákon való részvétel vagy petíciókban való részvétel ha úgy látják, hogy nem szentelünk elég figyelmet a játék bizonyos részeire.

Wright_1927

Mi történik olyan esetben, ha a hajó nekimegy egy olyan hajónak ami félig el van süllyedve de egy része még kiáll?
A pályáinkon vannak sekély vizek amiken csak a rombolók tudnak átkelni. Más részeken bárki haladhat, de egy ott egy nem elég mélyre elsüllyedt hajó azt jelenti, hogy zátonyra futhat rajta egy másik.

Javítsatok ki, ha tévednék: rombolóknak jóval közelebb kell menniük egy célponthoz, hogy lássák, mégha fel is fedezte azt már egy hordozó? A csatahajóknak pedig nem?
A válasz nagyon közel van hozzá. A rombolóknak rövidebb a látótávolsága és kisebbek, mint egy csatahajó, szóval természetes, hogy nem látják a nagy hajókat 25km-ről, főleg, ha az nem lő vagy nincs lángokban. (azokban az esetekben a kép nagyon megváltozik).

Milyen játékmódokat terveztek? Az elfoglalási területek hasonlóak a WoT-hoz?
Még dolgozunk a játékmódokon, így ezt nem kommentálhatom.

Mi történik a levegőben lévő gépekkel,, ha a hordozójuk elsüllyedt?
Az ilyen csoportok az utolsó utasításukat fogják végrehajtani és utána járőrözni a terület felett. Az üzemanyag elfogytával a vízre kell leszállniuk.

Lesz Sli/CrossFire és többmagos processzor támogatás?
Erre bővebb választ majd az "Egy óra a programozóinkkal" részben kaphattok. De amennyire én tudom, jobban támogatjuk a többmagos processzorokat, mint a WoT, és a HDD-ről való feltöltés és más dolgok különböző szálakhoz van tervezve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése