2015. február 12., csütörtök

10.2.2015

- Az aranylőszert nem veszik kia  játékból
- Az AMX-30 "ág" két járműből fog álni: AMX-30 prototípus és AMX-30
- A különböző játékosok által kitalált Francia közepes ágakról: "Atttól még hogy szerintetek belehetne rakni őket nem azt jelenti hogy tényleg belehet, oka van annak amiért nem"
- Storm megerősíti hogy a Havokot elnapolták teljes átalakításra, nem mostanában kerül be.

- Storm egyetért azzal hogy ha több XP-t kapnak az artyk a  sebzésért akkor kevesebb időbe telik kifejleszteni őket alacsony szinten és ez jó dolog.
- AMX CDC a 9.6-ban csak a prémium boltba elérhető de 9.7-ben bekerül a játékon belül is.
- A felderítési rendszert úgy dolgozzák át hogy minden távolságon ugyan gyakran történjen. A szerver bírja majd mert teljesen átdolgozták a felderítő algoritmust.
- Évek óta nem nyúltak a felderítő rendszerhez.
- Storm azt mondja hogy a Stalingrad és Khrakov nem "folyosó" pályák és nem túl "zártak". Mind a kettőn játszott nehéz tankkal és TD-vel és tetszettek neki. 
- Storm tagadja hogy csak azért van a  Mausnak jó statja mert jó játékosok játszanak vele. Ugyan olyan játékosok játszanak vele mint más tankokkal.
- Fog of War (nem látni az ellenfél csapat neveit/tankjait) normál csatákban? "Egyelőre csak kísérleteznek. Még nem döntöttünk semmiről"
- Storm azt mondja hogy olyan arty megoldás ahol "nagy területen kis sebzés lenne" nem megoldható mert az állandó sebzés (még ha kicsi is) sokkal jobban feldühítené a  játékosokat mint ha néha eltalálják.
- A WG még mindig gondolkozik játékos nevek elrejtésén.
- VK100.01 "Mammut" nem eltt T9 és helyette a Mauschen lett mert túl gyenge a páncélja.
- A nagyon nagy pályákkal a  gond: Az egyik gond hogy nem lehetne olyan helyet találni ahol nem kerülhetnek meg ha csak nem csinálnak nagy folyosókat. Ez tesztelték.
- Storm megerősíti hogy a "nagy pálya= rossz csata a lassú tankoknak" igaz.
- A Mines felső bázis előnyt javították a 9.6-ban

- Strom nem tartja valósnak, hogy a pályák 2/3-a folyosókból lenne
- "lánctalp általi tankolás" (SS: az a technika, mikor - páncél helyett- az ellenfélnek a lánctalpadat mutatod, így a lánctalp "szívja" be az összes lövést állandó leesett lánctalpért cserébe, miközben a lövedék pályája nem érinti a testet - leginkább oldalazásnál) sosem fog "páncél általi felfogottnak" számítani"
- Chieftain Mk.2 (FV215b cseréje) "király" lesz
- Storm kommentálta a különböző MM javaslatokat, amiben azt javasolták, hogy a játékosokat osszák osztályokra vagy azonos képességüekkel tegyen össze: "Ez lecsökkentené az 'alázás' faktort. Nem érdekfeszítő minden csatát a határon vívni. Az 'alázás' és 'bukás' ciklusa tovább tartja  a játéknál a játékost."
- a legtöbb terep probléma az között amit látsz és az ütközési modell között orvosolható a környezet minőségének minimumról egyel feljebb állításával
- Chat 2.0 részletekben jön, egy újabb rész a 9.6-ban
- "szakaszkereső" rendszer lesz bevezetve
- egy javítás mérethatára kb. 1,5 GB - ennél nagyobb már sok rossz internetkapcsolattal rendelkező játékosnak gondot okozna
- az új Bigworld verzió a 9.7-ben jön, de minden változtatás belső lesz, a játékos észre sem fogja venni - habár tartalmaz némi optimalizációt (néhány eléggé komoly benne), így néhány játékos magasabb FPS-t érhet el
- Storm azt mondja, hogy a probléma mikor nagy távolságról nézve a tank "ugrik" orvosolása nagy fontossággal bír
- arti XP buffot megfontolják
- Storm azt mondja, hogy a HD pályák készítése jóval egyszerűbb lesz, mint a HD tankoké, mert nem kell átmenni a modell korhűség tesztelésének "pokoli" folyamatán
- egy játékos vetette fel, hogy szívesen látna ilyesmi csapatösszetételt: 1-2 felderítő, 0-2 arti, 3-5 TD, 4-6 MT és 4-6 HT. Strom azt mondta, hogy a statisztikák alapján általában ilyen az összetétel, némely eltéréssel bizonyos szinteken.
- a 9.1-től kezdődően minden javítás FPs növekedést és kevesebb fagyást hozott magával
- a fejlesztők a modderekkel való jobb kommunikáción dolgoznak, amikor az új javításokról van szó (hogy a modderek előre informáltak legyenek). Vannak lépések ennek az irányába.
- Storm azt mondja, hogy az oka annak, hogy a járművek ágyúi nem a korhű ágyúk, hanem különböző javasolt/prototípus a WoT fejlesztői történetben gyökeredzik, ez nem fog egyhamar megváltozni.
- amikor a "páncél által felfogott lövés2 paraméterekről van szó, a lepattanás beleszámít, valamint a lánctalpat ért lövés is ami eléri a testet
- Storm állítása szerint az Egyéni küldetések következő szezonja nem jön ki idén
- Storm azt is mondja, hogy az EK-k nem tették tönkre a Normál csatákat
- nincs tervben a szakaszkövetelmény kivétele az EK-ból
- nem lesz képesség alapú MM a normál csatákban
- +/-2 MM szórás nem lesz lecsökkentve
- SLI javítása WoT-ban: "amikor elkészül"
- a fejlesztők nem gondolkoztak külön felszerelés bevezetéséhez az arany lőszer lövéséhez (nélküle nem lehetne lőni vele)
- a tereptárgyakon fennakadások különböző eseteit javítania kéne az új fizikának
- az aranylőszer sírással kapcsolatban Strom egyet ért vele, hogy sok olyanoktól származik akiknek nincs saját véleménye és szajkózzák az ellenzőket saját vélemény kialakítása helyett
- a csapattárs öléséért járó ban nem lesz eltörölve
- a Mauschen a játékbeli felszerelésével sokkal korhűbb, mint a túlbuffolt VK4502B ("van projekt, vannak tervrajzok")
- igyekeznek minél több hamis jármű kivételén "amennyire lehetséges"
- WG folyamatosan figyeli a laggot a szervereken. A legtöbb esetben a laggot nem a szerver, hanem a játékos internet kapcsolata okozza. Az egész "a szerverek összeomlanak" beszéd általában nem a szerverek hibája, hanem a tényé, hogy főidőben, az egész hálózat jobban le van terhelve mint általában, szóval túlterhelt útvonal is okozhatja, nem csak szerverprobléma lehet. A szerverek majdnem mindig stabilak. A tény, hogy Battlefield és War Thunder nem laggol az miatt van, hogy sokkal kevesebb adatot visznek át ezek a játékok, mert nagyobb részt számol a kliens oldal. Plusz, a Battlefield játékok szerverei általában közelebb vannak a játékoshoz.
- képesség alapú MM a csapat csatákban lesz
- a pálya alapján történő pályaválasztás is lesz a csapat csatákban
- Maus jól teljesít statisztikailag, a 10es szintűek között a top egyharmadban van
- World of Tanks sosem lesz előfizetéses
- 25% random biztosan nem lesz csökkentve
- a "rángások" a kistérkép ikonokon szándékosak: "forgalom optimalizáció"
- E-100 HD 9,7-re tolva
- Storm azt mondja, hogy a 9.6 előtt Minden bokrot átnéztek minden pályán - csak a Prokhorovka bokrai voltak hibásak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése