2015. február 10., kedd

8.2.2015 & 9.2.2015

- valószínű, hogy az első szupertesztes verziójához hasonlítva a Mäuschen nerfelve lesz
- a 0.9.7-es javítás kétfelé bontása 0.9.7.0-re Franciákkal és más újdonságokkal és 0.9.7.1-re HD modellekkel (hpgy kisebb legyen az egyes javítások mérete) nem lehetőség
- önmagában az, hogy valaki egy barátjával kerüljön csatá a Csata gomb lenyomásának koordinációjával még nem szabályellenes
- WG állítólag képes a bundázók azonosítására a logokból visszajátszások megtekintése nélkül
- az Egyéni küldetések rendben vannak, de még csiszolnak rajta a jövőben
- Evilly azt tanácsolja, hogy ha Ütközet játékosok bundázzák a csatákat akkor a Supportnak írjanak egy ticket-et. (SS: EU-n ez úgy tűnik nem működik)

- Object 244 nem lesz szabadon vásárolható, hanem speciális/event tank lesz
- a környezet minősége beállítás a WoT-ban ugyan az a régi és új render esetén amikor a geometriáról van szó, kivéve egy esetet - minimum beállítás. A minimum beállítás a régi renderen jobban lecsökkenti a környezet minőségét, mint az újban.
- a Japán tankok összességében jól teljesítenek statisztikailag
- a "vizes lőszertartó" képesség bevezetése (SS: Nagyon régen) nem a gyakori lőszerrekesz robbanás javítására tett kísérlet volt
- K: "Miért tart ilyen sokáig új képességek berakása?" V: "Mert sokáig tart."

- a fejlesztők alaposan nézni fogják az arti helyzetet a 0.9.6 pontosság nerf után
- a jármű álcafaktor számolása a magasságára van alapozva
- Type 62 és Type 64 jól teljesítenek a statisztikák alapján
- K: "Terveztek arti nerfet a 9.6 előtt a fejlesztők? " V: "Mindig tervezünk valamit, de nem mindig kerül be."
- K: "Vannak trollok akik kiprovokálják, hogy meglőjék őket és a kompenzáción élősködnek. Mi lesz velük?" V: "Ne lődd őket."
- a fejlesztők az artit "elégségesen pontosnak" tartják
- egy olyan képesség ami a tűzgyorsaságot növelné rizikós volna egyensúlyi szempontból, ha nagy volna a növekedés
- K: "Miért veszítenek az alkaliberű lövedékek ilyen sok átütőerőt nagy távon?" V: "Kisebb súly = nagyobb energiaveszteség/távolság"
- a pontos becsapódási lehetőség a célzókör 10 zónáiban minden szektorra (SS: "új pontosság" a 9.6ban) nem lesz közzétéve
- Stalingrad pályának az esélye nem nagyobb a többinél
- GW E-100 egyelőre nem lesz kicserélve
- "Mauschen" valódi tank projekt (SS: így van)
- a VK4502B lecserélésével a Mauschen-re nem fog a játékmenet megváltozni - még mindig egy hátsó-tornyos nehéz páncélzatú jármű lesz
- a játékos vélemények nem befolyásolják a tank egyensúlyozási döntéseket
- amikor a tank tulajdonságairól van szó akkor néhány szándékosan nem látszok a garázsban (SS: talajellenállás például), mások bekerülnek (SS: pl. lefelé hajlási szög)
- az egyetlen változások a garázsban jelenleg a dinamikus tank paraméterek (amik a legénységi képességek, modul hatására változnak) és fejlettebb tank kiválasztási szűrők
- Storm megerősíti, hogy a pontosság a 0.9.6-ban Minden szektorban változott, nem csak középen
- a 0.9.6 pontosság nerffel kapcsolatban Strom még hozzáteszi: "az artiknak nem kell a gépágyút célozniuk a tetőn. És a 'nem tűhegynyi-pontosság' csak egy kicsit fog változni."
- AMX CDC -nek "rosszabb álcája van, mint a többi járműnek"
- Storm azt mondja, hogy azokon a pályákon amiknek kis tere van a játékosok számára (Hidden Village, Sacred Valley), a tény, hogy csak kis részéhez férhetsz hozzá a pályának még önmagában nem probléma amíg jól játszható. Mindkettő említett pályának vannak játékmenetbeli hibái, de nem a kis játéktér miatt.
- egyelőre WG nem gondolta meg magát a csapatos egyéni küldetésekkel kapcsolatban
- nem lesz teljes 2. medium ág a Franciáknál, nincs elég jármű
- Havok nem befolyásolja a játékmenetet, csak képi dolog
- új hangok lesznek és új hangmotor is
- artinak több XP és ezüst adásának lehetőségét (pontosabban, hogy az alapján kapjon, mint ha saját felderítés alapján okozott volna sebzést és nem más felderítése által) meg lesz tárgyalva
- idén lesznek újdonságok és új tartalom
- a felderítési rendszerben is lesz némi változás idén
- Storm azt mondja, hogy a rejtett ezüst/XP hozam nerf összeesküvés elméletek hamisak - a különböző eventeket beleszámolva, a tankok sokkal többet keresnek, mint 2-3 éve. (DX: én is így látom)
- néhány 10-es nagy átütéső ágyú hamarosan átütés nerfet kap
- Maus-nak van a legnagyobb lepattanásszázaléka az osztályában a nehéz tankok között
- a jövőben hallható lesz mikor az ellenséges tank ágyúcsövét találta el a lövedék 0 sebzéssel, egy külön szinkron lesz rá, hogy a játékosok jobban megértsék a helyzetet
- Storm nem játszik Egyéni küldetéseket - "Túl lusta vagyok hozzá"
- WG folyamatosan dolgozik az optimalizáción
- a büntetés a társak sebzéséért az arti robbanásból nem lesz kivéve, trollok szándékosan művelnék
- a fejlesztők kísérletezni fognak a háború ködével (DX: fog of war, de rég is volt már mikor ezt először olvastam és még magyarosították. kicsi nosztalgia xD) a normál csatákban
- még egy tank sem került be a játékba a szupertesztbeli tulajdonságaival, egyszer sem
- a VK4502B lecserélésének a Mauschen-re az oka, hogy túlságosan hiteltelen történelmileg
- Storm egyetért azzal, hogy a WG problémáinak egyike, hogy minden túl sokáig tart, de ez "nem nyilvános téma"
- a pályaméret növelése 1,5-től 2-ig a "nehéz és páncélozott járművek" szenvedéséhez vezetne

2 megjegyzés:

  1. "az Egyéni küldetések rendben vannak,"
    Hát végül is attól függ mi a cél velük. Ha az hogy soha senkinek ne legyen Obj 260 illetve T55A tankja. Akkor igen. Teljesen rendben vannak. Egyéni küldetések helyett, inkább szerencsekerék nevet kellet volna adni neki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na igen ez igaz én pl nem játszom könnyű tankal,közepesel(egy ideig igen mert bele kezdtem a japán ágba de asszem 7-esnél abba hagytam másik játék miatt) és főleg nem fogom rá tenni a kezem arra mocskos hányadék artyra sem mert az nem is tank csak egy szaros troll gép.
      szóval nekem már egyik egyéni küldetés sem lesz meg nem mintha annyira érdekelne már a wot inkább csak azért lépek be és játszok kicsit nehogy töröljék az acountomat mert van egy prém tankom meg 4 év amit bele öltem a játékba és két 10-es tank ami sok időbe telt.
      de a WT jobban tetszik

      Törlés