2015. február 16., hétfő

15.2.2015

- a pontosság nerffel kapcsolatban, egy játékos azt kérdezte Stormtól, hogy aWG statisztikai modell helyes-e, mert a különbség a nerf után csak 1%. Storm válasza: "Megnéztük. Minden olyan amilyennek lenni kell. Azt hiszem, ha semmit sem írtam volna a pontosságról a jegyzetekben akkor mások volnának az érzéseid. (SS: vagyis "észre sem vennéd")
- egyelőre nem terveznek tovább változtatni a pontosságon
- szakaszkereső eszköz fejlesztése hamarosan megkezdődik (SS: vagyis egy autómatikus rendszer amik szakasztársak keresését teszi lehetővé)
- nem igaz, hogy az MM 3.0 (új verzió amin most dolgoznak) szimmetrikus csapatokat hoz (azonos járművek mindkét oldalon)
- a 9.6-tól kezdődően a szabály, hogy a nyitott tetejű járműveknek nagyobb a látótávolsága nem érvényes
- még nem tudni, hogyan fog kinézni a T-62 HD modell toronypáncélzata
- a 9.5-ben ütötte fel fejét egy probléma, mikor számos csata után néhány modell fekete textúrákkal jelent meg a normál helyett. Storm azt mondja, hogy ezt a kevés memória okozza és a játékosoknak vissza kell venniük a textúra minőségéből, hogy megszűnjön. (SS: Hülyeség, ez hiba. A játék egyszerűen túlcsordul a memóriából. Nálam ugyan nem jelentkezik, de Ritagamer (a streamelő) körülbelül olyan PC-vel rendelkezik mint én és nála jelentkezik.
- nincs tervben T34 újraegyensúlyozás. Ezeket a pletykákat a jelek szerint TheJoves orosz videókészítő terjeszti, aki rendkívül népszerű az orosz szerveren - gyakran posztol ostobaságot és sok játékos készpénznek veszi.
- a pályák mindig úgy vannak kiegyensúlyozva, hogy mindkettő bázisnak kb. azonos a nyerési mutatója (egyik bázis sincs előnyben a másikkal szemben)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése