2015. április 7., kedd

07.04.2015

- Storm-ot szembesítették azzal a ténnyel, hogy egyik oldalról azt állítja, hogy a francia nehéz ág nem lenne eredeti (játékstílusban) míg másik oldalról létező tankok prémium klónjaival árasztanak el minket (pl. japán Tigris). Storm azt válaszolta, hogy a prémium klónok "ritkák"
- a 9.8-ben, az egyéni küldetések le lesznek egyszerűsítve. Akik korábban teljesítették nem kapnak kompenzációt.
- M48 Patton és SU-122-54 "normálisak" statisztikák szerint.
- Storm megerősíti, hogy az első kettő HT15 küldetések egyszerűsítve lesznek
- a tankolásért járó XP bónusz hamarosan érkezik. HE lőszer beleszámításához viszont még nincs időpont.
- biztosan lesz átütés nerf a nagyon nagy átütésű ágyúkon
- a 9.7 teszt 3-ban, a magas szintű francia tankok tulajdonságai véglegesek
- M56 Scorpion NEM normális prémium jármű. Csak néhány eseményen lesz kiosztva vagy eladva.
- Ferdinand a játékban "korhű" Storm szerint - az ágyúk és a motor kivételével "de az majdnem minden tanknál így van"
- Ferdinand átlagosan népszerű (nem túl sok ember játszik vele, de nem is túl kevés)
- a korhű felszerelésű Ferdinand is bekerül mint 7es prémium
- M48 Patton buffolva lesz ("amikor elkészül")
- a fejlesztők gondolkodnak rajta, hogy egy indító klienssel legyen indítható minden WG játék
- amikor HD-be való átdolgozásról van szó, a magas szintű és prémium járművek elsőbbséget élveznek
- lehetséges, hogy mikor visszatérnek a történelmi csaták, akkor kisebb helyi konfliktusokat is tartalmazni fognak (de nincs garantálva)
- ARL 44 torony történelmi lesz amikor HD-be kerül
- lehetséges, hogy az artit megváltoztatják, hogy "ne legyen annyira frusztráló a játékosoknak". Storm később hozzáteszi, hogy a WG "nem tartja problémásnak az artit", de "van pár ötletük a javítására"
- nincs tervben módosítás a Karelia és Mines pályára
- nincs tervben a kisebb, mint +/-2 MM
- a korlátos MM-es prémiumok azért kerülnek ki, mert "tönkreteszik a táplálékláncot"
- nem lesz speciális kezdeményezés a könnyű osztály újraegyensúlyozására. De lesz javítás minden járműre, ebbe a könnyű tankok is beletartoznak.
- nincs tervben E-25 nerf
- hamis Panther III  (E79) nem lesz
- a fejlesztők nem tervezik a prémium tankok normál fejlődési ágba való beágyazását. (értsd: meg kéne venni, hogy tovább fejlődhess)
- nincs tervben, hogy már létező tankokat prémiummá tegyék
- WG nem tartja a rossz játékosokat problémának
- a jelek szerint lesz 4. köre a 9.7 tesztnek
- arti xp- szerzés valószínűleg nem lesz meggyorsítva, mert a fejlesztők "magas artikoncenrációtól tartanak ebben az esetben magas szinteken"
- több prémium tank lesz 2015-ben (9.7-en felül)
- még több magas szintű normál tank is lesz (9.7-en felül)
- a képességeket nem dolgozzák át idén
- Minsk pálya nem jön idén
- a Paris pályát eddig csak tesztelik
- a játékosok sokat sírnak a VK4502B korhűségi nerf miatt (80mm páncél). Storm: "a régi páncélra épülő játékstílus megmarad a Maus prototípussal 9es szinten";
- Mauschen (VK4502B csere) elülső torony 240mm vastag és nincs rajta a gépágyú gyengepont. Ez egyetlen igazi gyenge pontja az alsó elülső páncél, de az a terület 3x kisebb, mint a VK4502B-n
- Mauschen felső elülső páncélja 200mm vastag (31°)
- Dx11 még mélyen fejlesztésben van, túl korai róla beszélni
- AMX ELC nem kap 360°-ban forgó tornyot
- egyelőre nincs tervben 3. orosz TD ág
- a WG statisztikák szerint, IS-4 és IS-7 nem a legrosszabb 10es nehéz tankok
- egyelőre nincs tervben az XP és ezüst 8as könnyű tankok jövedelmezőség felülvizsgálása
- az artik, kevesebb alpha, nagyobb robbanókör és több véletlenszerűség a célzókörön belül átdolgozása nem fog bekövetkezni - Storm leszögezi, hogy ez végül ahhoz vezetne, hogy nagyobb lenne a sebzéskiosztásuk és nagyobb lenne a nem-arti játékosok frusztráltsága
- jelenleg a WoT fő fejlesztési iránya  magas szintű végjáték
- a pontosság a WoT-ban végeleges, nem lesz buff/nerf
- nincs egyjátékos diszkrimináció a WoT-ban (Storm a szakasz feltételes egyéni küldetésekre céloz)
- 9.7 érkezés: "amikor a hibák ki lettek javítva, nem akarunk törött verzót kiadni"
- a fejlesztők azt tervezik, hogy egyénire lehessen szabni a tankot a jövőben - lánctalp darabokat, benzineskannákat és más hasonlókat lehet rápakolni. Ez befolyásolni fogja az ütközési modellt, extra páncélként fog viselkedni

3 megjegyzés:

  1. jelenleg a WoT fő fejlesztési iránya magas szintű végjáték

    akkor talán fizessen meg is a játék érte mert múltkor az f155-tel csináltam 3000+ damaget de sajnos kilőttek(mert van ilyen nem is egyszer) és szépen a képembe vágott -15k kreditet.
    na ekkor volt elegem mert a játék még engem büntet mikor próbálok jó lenni de nem mindig jön össze(nem vagyok profi csak egy átlagos játékos aki hibákat is elkövet) és még ezután nem igazán érzek bármi indíttatást ,hogy nagy tankokkal menjek sőt egyáltalán vissza nézzek erre a játékra.
    a WT korrektebb mert az azért nem ennyire büntet és ott nem érzem ,hogy nem érdemes magas szinttel menni vagy büntetne a játék ha nem csinálok 5k+ sérülést és min 4 killt(legjobb köröm WT-ben 13 kill,de tigrisekkel is is sokszor volt 10-11 kill)
    a warships még most jó kreditben de úgy is ugyanaz lesz amint kiadják izzadhatsz egy kis pénzért és ha sikerül is jó kört csinálni de elsüllyesztenek mert az is megeshet és megint ugyanaz téged fog büntetni a játék mert nem teljesítetted az Ő normáját egy elfogadható pénz menyiségért ja és ne játsz naggyal mert úgyis csak mínusz most éppen erről szól a wot de lehet én látom rosszul.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés