2015. április 28., kedd

28.04.2015 (WoWp K/v-vel.... :D)

- K: "Viktor Kislyi azt mondta egy hónapon belül bejelentenek valamit nagyot. Kiszeditek az artykat?" V: "Dehogy, berakunk egy különleges dolgoz az accodra hogy amikor csatát keresel az MM 10 artyt rakjon az ellenfél csapatban."
- Pontos az IS-4 páncélja a 9.7-ben. Nem túl vékony.


Külön nem akartam berakni mert csak képek de itt megnézhetitek az új prémium tankokat:
http://ritastatusreport.blogspot.nl/2015/04/screenshots-of-new-tanks-with.html


WoWp K/V:

- A fejlesztők átdolgozzák a gyakorlószobát (jelszó, pálya váltás, láthatóság)
- Az 1.8 patch megoldott minden cache problémát.
- Nehéz a kezdőknek elkezdeni játszani. A bevezető fejlesztése értelmetlen ezért inkább a PvE tartalommal akarnak valamit csinálni.
- Az 1.8-ban lesz valami "prediction"  nevű dolog amit amit már az Ázsiai szerveren sikeresen teszteltek.
- Úgy tűnik használt a petíció amit a WoWp megmentéséért csináltak, bár igaz hogy a fejlesztők anélkül is aktívak voltak.
- Nem lesz újraegyensúlyozva a Hurricane.
- Nem lesz olyan hogy az ellenfél gépet egy másik gépről lehullott alkatrészekkel sebezzünk.
- A következő ág már egy bent lévő nemzethez kerül be.
- Lesznek új játékmódok
- Azért rossza  WoWp wikije mert a játékosok nem töltik fel.
- Lehet hogy lesznek szezonális klán versenyek.
- Nem nerfelik a Német gépeket.
- Néhány AA elhelyezése rossz de senkit se érdekel.


Még egy érdekesség WoT-hoz (főleg nekünk):
Nemrégiben egy Orosz WG videóban a Turán tervrajzait mutatták be amikor arról volt szó mi alapján csinálják a tankokat a fejlesztők.

Videó itt:
https://www.youtube.com/watch?v=MO0Q6lSGYRU

5 megjegyzés:

  1. Sajnálom hogy idáig jutott a WoWp, nekem tetszett csak idő hiányában és a gyenge laptopom miatt abba kellett hagynom. Ami nem igazán tetszett az a csapatsebzés ütközéseknél ami roppant bosszantó volt különböző eseteknél.
    Későbbiekben nem tudom hogy alakult a játékmenet, esetleg ti játszotok még vele?

    Ha jól rémlik akkor az egyik kövi K/V-van benne vagy hogy a videóban szereplő Turán tervrajzot vételszerű módon találták a googleban, ami nagyon érdekes, na mindegy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor az a K/v-t tesóm nézhette :D

      Hát sajnos a WoWp csak vergődik. Én se igazán játszok már vele. Az a szomorú hogy egy csomó jó ötlet bekerült már ami bekerülhetne WoT-ba is, de mivel alig vannak játékosok (T5-ben 3 percet vártam egy csatára...) és a játékmenettel is gondok vannak nem tudom mi lesz vele.
      Valami teljes átalakításon gondolnak állítólag, amivel a WT-hez hasonlítana (pilóta fülke ilyesmi), de WG időben az talán 2 év múlva ha előkerül

      Törlés
    2. Én még játszok a WoWp-vel, igaz csak hétvégén,mikor 3x szorzók vannak.
      Nekem egyáltalán semmi bajom a játékkal,bár van ami nagyon nem jön be.
      Néha tényleg nem az csinálja a repülő amit akarok,fél év mire betölti a hangárt vagy átvált egy másik repülőre,meg hát ugye 80%-ban dream teamek közé tesz be (pont ezért is csak hétvégén), meg az XP-kredit hozammal nem igazán vagyok kibékülve :)
      Persze nem vagyok egy ász pilóta,nem is azt akarom ezzel mondani,csak az félelmetes mikor A-B pont között repked és semmit nem csinál és az iylenek miatt bukjuk el, a másik kedvencem,hogy mikor vadászgéppel megy GT-t ölni.
      Már t7-ben járok és egyre közelebb kerülök az Me-262-höz :)

      Am igen valóban teljes átalakításról beszéltek.
      pilóta fülke,hordozóról való felszállás stb.
      Meg olyat is emlegettek,hogy teljesen új fejlesztő gárdát állítottak fel,persze máshol cáfolták ezt.
      Nagy kár lenne a játékért, a WT nekem 2x volt fent,mind 2x ráuntam :)
      Szászor inkább a WoWp-t választom, mint a WT-t

      Törlés
  2. Nem a fordításra írtam a "na mindegy "-et hanem az ő válaszukra hogy nagyon érdekes eset hogy random módon a googliba találnak egy tervrajzot és avval példálóznak, kicsit érdekes.

    Szerintem is sok jó ötletet raktak bele mint pl az SD/HD kliens, emlékszem hogy régen hogy hangoztatták a WOT fejlesztői hogy soha nem lesz náluk SD/HD kliens külön, most meg már kint van supertesztereknél, de még lehetne sorolni.

    Nekem is az alapkoncepciója jobban bejön mint a WT féle felépítés.

    Sajnos a WG fejlesztő csapatait ismerve tényleg 2 vagy több év lesz belőle, addig meg szerintem nem fogja húzni, mert lelövik a szervereket.

    VálaszTörlés
  3. Bennem azért még van egy kis remény hogy észbe kapnak és csinálnak még időben valamit.

    Viszont a WT két dologban mindenképpen jobb mint a WoT/WoWp. Méghozzá a kliens és játékmotor téren. A játékmenet objektív hogy kinek mi jön be.

    VálaszTörlés