2015. április 23., csütörtök

21.04.2015 & 22.4.2015

- Storm megerősíti: Az átütés már egyensúly paraméter.
- Az átütés nerfel kapcsolatban: Vannak olyan top ágyúk amik még a +/-3MM korszakból maradtak meg. A fejlesztők úgy akarják javítani a páncél helyzetet hogy csökkentik az átütéseket.
- A 9.8-ban sok változás lesz az egyéni missziókban.
- Már nem lehet vissza rakni a 9.7 BW motort a 9.6ra.
- Teljesen normális hogy egy tanknak különböző lövegmozgásai vannak a különböző ágyuknál.
- Biztos hogy nem lesznek 8K textúrák a játékban. Storm azt mondja egy rémálom lenne, +150gb tank textúra.
- Egy 4K tank textúra 80-100mb.
- Elméletileg lehetséges úgy megcsinálni hogy 4K textúra legyen a hangárba és 2K a csatában.
- A HD IS modellen lesznek láncszemek és részét képezik az ütközésmodellnek.
- Storm szerint nincs gond a CW exkluzív tankokkal mert arra vannak hogy klán játékra buzdítsák a játékosokat.
- A fejlesztők jelenleg azon gondolkodnak hogy ösztönözzék a magas szintű tankokkal a játékot.
- A fejlesztők nem akarják korlátozni a megtartható CW területek számát.
- Az Új CW 2.0-ban "javul a kisebb klánok helyzete"
- lehet, hogy a Stronghold mód és CW-ben lesz átfedés
- CW 2.0 megjelenés: "amikor kész"
- amikor egy új tank bekerül a játékba, a tank ász jelvény feltételei a többi azonos osztályú és szintű jármű átlagából jön
- a fejlesztők nem tervezik, hogy a CW jutalom tankok használhatóságát csak nem-normál csatákra korlátozzák.
- 9.8 mégsem lesz eltolva a 9.7 késés ellenére
- jobb garázs filterek lesznek a jövőben
- 9.8 "menő dolgokat" hoz
- 9.8 teszt Májusban kezdődik
- a HD modellek tömegtermelése elkezdődött és elméletileg a HD modelleket már legyárthatják és berakhatják
- Storm az ultra-HD textúrákról: "Egyelőre, az álláspontunk az, hogy a játékosoknak nincs rá szüksége. De több vélemény van ról WG-n belül. Lehetséges, hogy valami változni fog."
- Storm személyes véleménye, hogy nincs szükség super high resolution tank textúrákra amíg a játék többi része (pálya) alacsony textúrákat használ. Ennek akkor lesz értelme, ha a pálya is HD lesz. Személy szerint meg van elégedve a HD tank textúra minőséggel.
- a fejlesztők az arti alpha csökkentésén gondolkodnak
- lehetséges, hogy az állítólagos újonc/tapasztalt játékos szétválasztás a 9.7-ben nem működik rendesen a RU szerveren, storm vizsgálja
- probléma van a 9.7. jelentés ablak felbontással, javítva lesz
- a játékosok azt állítják, hogy a "Berlin Cromwell" modellen rossz az ágyú - a leírásban az  elit Cromwell ágyú van, de képileg az elő-top ágyúnak felel meg, Storm szerint ez szándékos.
- a jelenlegi IS-2 Berlin leírás a kliensben rossz (javítva lesz)
- a szabály miszerint a HE lövedék nem ölheti meg a legénység több, mint felét csak a nem átütő HE találatokra érvényes
- lehet, hogy a Type 62 buffolva lesz
- 9.7-ban nem jön a tankolásért XP
- a fejlesztők megnézték az ágyú köröket (tudjátok a festések) adó rendszert. Rendben működik.
- Storm szerint a BigWorld legfontosabb tulajdonsága, hogy a nagyon rossz gépekkel rendelkezők is játszhatnak vele (ellentétben a Frostbite, CryEngine és Unreal engine-el). Fejlesztők tesztelték. (DX: Az biztos, ahogy source engine gold-al is játszhatnak)
- a jelek szerint a 9.7-ben van egy csúnya hiba, mikor az artik és könnyű tankok bennragadnak a várósorban és nem kerülnek csatába

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése