2013. november 11., hétfő

10+11.11.2013

- ISU-130 (ISU 130mm-es ágyúval) nem lesz egyelőre betéve
- T-35 extra repeszpáncéllal és 122/130/152/180 mm ágyúkkal teljesen hülyeség SerB szerint
- T-100 lehet felbukkan a játékban (de nem KV-2 toronnyal)
- Orosz Panzer IV 57mm-es ZIS ágyúval való megjelenésére 0% esély van, nincs infó a másik kettő orosz újrafelfegyverzési projektről (Panther 85mm-es ágyúval, és Tiger 100mm-es D-10T-vel, igen - létezett a terv)
- projekt ISU-122 verzió 150mm-es elülső ágyúval nem fog megjelenni mint választható test
- a lövedék sebessége nem összegződik a mozgó jármű sebességével (SS: értsd, ha egy tank előre felé mozog 1m/s sebességgel és kilő egy 300m/s-es lövedéket, akkor a lövedék nem fog 301m/s-el haladni)
- a  tény, hogy a T69 26mp alatt, aT54E1 33 mp alatt, a T57 25mp alatt tölti újra az autoloaderét a fejlettebb autoloader mechanika miatt van
- S-Tank nem lesz berakva a WoT-ba, mert a fejlesztőknek egy külön rendszert kéne kidolgozniuk csak neki. De ha valaha bekerülne, akkor TD lenne.
- WG nem használ "agile development process" rendszert, mert WG mértékben ez a rendszer nem életképes, klasszikus fejlesztési rendszert használ (DX: ha jól értem, ez olyasfajta fejlesztési rendszert tartalmaz, ami úgy működik, hogy: a szükségletek és megoldások önmagukat rendező, keresztező-működőképes csapatok összedolgozásából alakulnak ki)
- WoWp töltőképernyő lehet bekerül a WoT-ba is
- a CW nem lesz 7/42 csata módra változtatva. Lehet, hogy a cw játékosszám nőni fog - a parancsnokoknak lesz egy különleges parancsadó kezelőfelület (egy pálya) - "amikor elkészül"
- legyártott, de harcot sosem látott japán harckocsik lehet felbukkannak a történelmi csatákban, de nem azonnal
- a japán tankoknak nem lesz különleges repeszpáncéluk, mint "nemzeti" felszerelés (SS: a való életben a japán tankok belül ki voltak bélelve azbeszt-masszával, hogy megvédjék a legénységet a repeszektől és szilánkoktól)
- teljességgel lehetséges, hogy néhány normál japán tanknak fejlesztett Hara-típusú felfüggesztése legyen
- egyelőre még nincs elég infó a japán top TD-ről

- van új infó a japán nehéz tankokról, de egyelőre nem lesz közzé téve
- FV4202 és 113 buff-ok? "ha szükséges"

- kínai arti és TD ág? "Amikor elkészül"
- új artik "egyéb fontos dolgok" miatt nem kerültek már be egy ideje
- új magas szintű könnyű tankok? "amikor elkészül"
- Panzer IV Hydro, MTLS tankette és SU-85I megjelenése a boltban nincs tervben, ők különleges "event" tankok, a jelek szerint küldetéseken keresztül sem lesznek elérhetőek
- mikor MM célra veszi figyelembe a tankokat a játék, akkor csak azt nézi, hogy a játékos sorozatban a csapat aljába volt-e besorolva (SS: nem, a nyerési mutató nincs figyelembe véve, igen, az emberek még mindig ezt kérdezik)
- a képesség alapú MM elméletben bevezethető, de a gyakorlatban nem
- a választható testek a jelenleg kifejleszthető felfüggesztésekhez lesznek kötve
- lehetséges, hogy egy tanknak több mint 2 fajta választható teste lesz
- amikor lesebzed a kémlelőnyílást a tankon (lesebzés, vagyis "sárga", nem mgesemmisítve), az nem csökkenti a látótávolságot
- az amerikaiaknak voltak hátsó-tornyos javaslataik, de nem lesznek egyelőre bemutatva (Yoh tankok)
- másik testre váltáskor, a jelek szerint az álca átmegy egyikről a másikra
- másik testre váltáskor, lehetséges, hogy a feliratok helyet fognak változtatni
- lehetséges, hogy meg fog jelenni megsemmisíthető talaj, de az nem a HAVOK-hoz kötődik, ez a következő lépése a WoT motor fejlesztésnek, nagyon komplikált és nagyon távoli
- XboX WoT-ban azok a tankok lesznek, mint a sima WoT-ban, az XboX acc. nem lesz hozákötve a PC WoT acc.-hoz
- 1-10-ig, az 1.0.0 Javítás a WoT-hoz 10-es méretű (fontosságú) lesz
- egyelőre nincs tervben új szovjet nehéz ág (túl erős)
- hivatalos mod támogatás nincs tervben, Storm reagált egy orosz posthoz a Téli moddal kapcsolatban a következőkkel:
- (azzal kapcsolatban, hogy a hónak hulló hó effektusa van): "Bigwold hó és eső nagyon hardverigényes, egyelőre a saját időjárási effektjeink normál bevezetését csiszoljuk"
- (a havas pályákról): "Nem nehéz hó textúrákat csinálni, de ez azt jelentené, hogy minden textúrát meg kéne kétszerezni, és ezek a textúrák a kliens méretének 2/3-át jelentik. De amúgy, fejlesszük őket."
- a pályák többségének többfajta évszakja, többfajta időjárása és napszakja lesz elérhető

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése