2013. november 1., péntek

31.10.2013

WG Minszk  Halloween

- Bugos az átlag XP kijelzés, javítva lesz.
- A Löwe súly csökkenés hatással van a tank dinamikájára de csak egy picit.
- A Japán tanknevek latinul vannak írva (Az orosz kliensben), de a Japán fordítási rendszeren alapulnak.
- Úgy tűnik az "összeomlás" problémák (Kliens összeomlik a küldetés ablakban és 7/42 csatában) nem voltak jelen a  teszt szerveren.
- Storm szerint sok összeomlás okozója a régi modok.


Storm leírja hogy lett buffolva a Löwe:

"Szóval ott volt a Löwe, nem zavart senkit. Nézegettem az egyik nap az új fórum topicokat és láttam egy újabb "Lowe needs buff!" sírás topicot. Megnyitottam és megnéztem.  Ezután megkérdeztem az egyensúlyozási osztályt: 'Hol vannak a Doyle könyv másolatai?', meg kaptam és el küldtem a topicba. Egy kis időre lenyugodtak az emberek de aztán elkezdték kérdezgetni 'Mért más a súly a táblázathoz képest? és a muníció mennyisége? ÉS a löveg mozgás? És a táblázatban miért 80/10 a páncél?' Ezt megmondtam az egyensúlyozási osztálynak és ők azt mondták már vagy száz éve csináltuk a Löwet, lehet hogy hibáztunk. Szóval megkérdezem őket hogy 'Nehéz lenne a Löwet a táblázatban szereplő értékekre hozni? Nagyon érintené az egyensúlyt?' Azt válaszolták 'Nem lenne nehéz és nem érintené nagyon az egyensúlyt. Csak nem tudjuk mit csináljunk az oldal páncéllal.' 'Derítsétek ki és csináljátok meg az egyik patchben.' Az oldal páncéllal kapcsolatban megkérdeztük Morant és ő megkérdezte Doyle-t. Doyle azt mondta a 100mm az oldal felső része. 'Megtöri az egyensúlyt?' 'Nem' Akkor változtassátok meg azt is.' "

- A KV-5 rendben van statisztikailag, nem rég meg lett nézve.
- Úgy tűnik hibák vannak a 7/42 osztályozás számolásával.
- T-44-85 nem fog kijönni a 0.9.0-ban.
- A roamingban ki lesznek kapcsolva a tank feliratok mert a különböző szervereken különböző feliratok lehetnek.
- Nem tudni mikor érkezik a  roaming, a tesztek már megkezdődtek.
- Az álcafestést működni fog a roaming alatt.
- Storm azt mondja a roamingal kapcsolatban hogy Ázsia problémás, Japánok és a Koreaiak nem szeretik egymást.
- A Kínai szerver független a WG-től és Storm azt mondja azt csinálnak amit akarnak.

3 megjegyzés:

  1. És pontosam milyen buffot kapott a Löve?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Súly csökkenés 92,55 -> 90 t
      Lövegmozgás -6/+17 -> -8/+38 (-5/+38 ha hátrafelé néz a löveg )
      Lőszer kapacitás 40 -> 80
      Oldal páncél 80mm -> 100mm

      Ezt olvastam. Saját Löwem nincs úgy hogy tényleges megerősítést most hirtelen nem tudok adni.

      Törlés
    2. Köszönöm. Nekem van, de az oldalpáncél még mindig 80mm.

      Törlés