2013. november 20., szerda

19.11.2013

DX: Előre elnézést kérek az esetleges helyesírási hibákért. Nem rég értünk haza Budapestről (Zuhogó eső + Várpalotai balesetnél a fejetlenség mámorítóan őrjítő volt, körbekavarogni, hogy kikerüljük), így picit fáradt vagyok.

- Az MM nem veszi figyelembe hogy elit vagy normál tankod van (kivéve az "első pár meccsre jobb beosztást kapsz" szabályt)
- a fejlesztők azt mondják, hogy valami hiba volt a látótáv korábbi magyarázatában - szóval itt a működés: egy sérült kémlelőnyílás (sárga) 100% látótávot ad, piros kémlelőnyílás 50% látótávot ad
- a különbség a sárga és fehér (sértetlen) kémelőnyílás között csak a fennmaradó HP és - indirekt módon - az ellenállóképessége, hiszen a következő találat teljesen kiütheti

- a Wargaming által támogatott múzeumok a: Stalin Line complex (WG a jelek szerint helyreállította a StuG és T-34-üket), Kubinka és Bovington
- az újságírói acc.-ok nem aktívak túl sokáig
- LL Valentine (Szovjet prémium tank) rendben van SerB szerint
- lehetséges volna beton-áttörő lőszert (anti-bunker) betenni, de (a különböző átütéstől eltekintve) nem volna mechanizmus különbség közte és az AP lőszer között
- SerB, a megsemmisíthető tereppel kapcsolatban: "A probléma nem a terep megváltozása, hanem a szerver és kliens közti szinkronizáció, plusz pl. a láthatósági vizsgálat elemeinek optimalizációjának megfelelő megváltoztatása" (SS:" vagyis, talajt rombolsz, elbújsz lyukban és az ellenfél nem lát meg)
- a Ki-33repülő a WoWp-ban alapjáraton nem elérhető, egy játékos látta múltkor - SerB azt válaszolta, hogy vagy egy tesztelő volt, vagy valaki aki egy eventből szerezte, vagy újságírói acc.
- SerB azt mondja, hogy a WG használ "outsourcing"-et (kiszervezést), de egész irodákat, nem külön embereket, mert bebizonyosodott, hogy az egyének nem tudnak megfelelő minőséggel és sebességgel dolgozni
- lehetséges, hogy ez lesz: amikor egy nehéz HE lövedék egy tank melett landol, a tank elmozdítódik (lökődik) vagy akár a levegőbe is röpül a lökéshullámtól
- kliens oldali fizika (Havok) lesz a WoWp-ban (DX: mondjuk nem látom, hogy mi mindenre lenne jü benne. Ha csak nem realisztikusabb törésmodellt akarnak, reklámzászlót húzatni a géppel.)
- habár a jövőben néhány ház megsemmisíthető lesz, néhány megsemmisíthetetlen marad (pl. Himmelsdorf utcák)
- annak ellenére, hogy mi jelent meg pár hírben: World of Tanks: Blitz szerver rész egy picit-átdolgozott Bigworld-ön fog futni, nem Unity motoron (szóbal nem lesznek csalók, hackerek, stb.), SerB nem tudja pontosan, hogy mi a kliens motor, de leszögezi, hogy nem lesz csalás

Pár őlusz infó Storm fejlesztői blogjából:
- nem lesz külön "HD kliens", minden egy kliensben lezs megoldva
- a minimum terep beállítás a WoT-ban a jelek szerint erőteljes teljesítménynövekedést ad a nagyon rossz gépeken
- lehetséges, hogy a minimum terep beállítások kapnak nagy piros figyelmeztető betűket, hogy amikor be van kapcsolva akkor lehetséges, hogy látható terep nem egyezik meg a ténylegessel (SS: a gond az, hogy minimumnál a a motor nem képez le pár pár kisebb dombot a talajon, ami növeli a teljesítményt, de azt is okozhatja, hogy belelősz olyan kis dombba amit nem látsz)
- az Object 140 torony páncél a 8.10-ben inkább olyan lesz, mint a T-62A-é
- biztosan nem lesznek változások a WoT-ban a 8.10-ben, mikor az Nvidia 3D-ről beszélünk (SS: nem tudom mi a gond)
- a felboruló tank (feje tetejére) a közel-távoli jövőben jön
- lesznek új "achievement"-ek a normál csatákhoz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése