2014. január 14., kedd

14.1.2014

- néhány jármű (pl. FCM 50t) láthatóan rosszabb minőségű kinézettel rendelkeznek a modell néhány részén (ebben az esetben a lánctalpnál). Ennek az az oka, hogy jelenleg van egy maximális poligonszám modellenként és néha ez egyszerűen nem elég.
- fejlesztett Prokhorovka kidolgozás alatt van, nem jön a 8.11-ben, talán a 9.0-ban
- Windstorm pálya (SS: a jelek szerint Trondheim.ről mintázva) lesz a 8.11-ben
- a Windstorm pálya azonos a Storm által "Norvég/Svéd pálya"-ként emlegetett pályával
- az új Prokhorovka még nem a HD-klienshez készül

- egyelőre nincs tervben olyan lehetőség, hogy a könnyű tankok áttudjanak kelni a befagyott folyón, miközben a nehéz tankok alatt beszakadna
- a Himmelsdorf téli és nyári verziója is elérhető lesz egymás mellett
- Storm azt mondja, hogy annak ellenére, hogy több téli pályát is betesznek, a pályák többsége nyári marad
- több sivatagi pályá ügyével kapcsolatban, Storm azt mondja, hogy unalmasak és montonak
- új személyes értékelő formula akkor lesz közzé téve, mikor "Storm elér odáig"
- az egyetlen különbség a téli és a nyári Himmelsdorf között csak a képi világ lesz, a játékmenet nem fog változni
- Storm azt mondja, hogy "nem szükséges" az összes pályát átdolgozni úgy, hogy jobban "háború-súlytotta" legyenek mint Prokhorovka (kráterek, robbanások, stb.)
- dinamikus évszakváltás a pályákon (SS: mint tél/ősz/tavasz stb. egy pályán) attól függően, hogy melyik évszak van a valóságban tervben van, de nem mostanában
- különböző napszakok (SS: reggel, dél, este, stb.) is tervben van, a közepes jövőben
- nem lesz több részlet berakva a Himmelsdorf belső udvarhoz amit csak az arti láthat arti nézetben
- változtatások a könnyű tankokon? "Amikor elkészül"
- SerB állítása szerint, van kapcsolat a tank súlya és a fa kidöntési képessége között: "egy N súlyú tank egy N centiméter törzsátmérőjű fát tud kidönteni"
- valóságnak jobban megfelelő tank teljesítmény a történelmi csatákban? SerB: "Valósághűséget szeretnél? Lépj be a hadseregbe."
- nincs univerzális átváltó-képlet az átütés átváltáshoz "Német" és "Szovjet" átütési rendszer között
- SerB azt mondja, hogy habár elméletileg lehetséges volna a kidöntött fatörzseket kemény objektumokká tenni (mint a leszakadt tornyok lesznek), nincs rá szükség - csak egy kidöntött fatörzsekből álló káoszt okozna amik blokkolnák a játékosokat
- US könnyű ág valószínűleg előbb újra lesz dolgozva, mint később...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése