2014. április 3., csütörtök

2.4.2014

- HD Centurion 7/1 a teszt 3ban megjelenik.
- ágyú sebzés (alpha) csak egy kiválasztott érték, két azonos kaliberű ágyúnak nem muszáj azonos alphaval rendelkeznie
- ugyan az az ágyú különböző tüzelési gyorsasággal rendelkezhet különböző járműveken, a különbség "a harci rekesz elrendezésében" rejlik
- a jelenlegi 9.0 tesztkörben, van egy hiba aminek következtében az AMD processzort használók disconnects/szétkapcsolásoktól szenvednek, ez javítva lesz a következő körben (DX: WoWp deja vu)
- Storm tisztában van vele, hogy a jelenlegi WoT grafika gyenge pontjai a fű és fák/bokrok, megemlíti a fű render hatásának növelését és többrétegű füvet
- mikor a "squeezebore"(lsd. lent) fegyverekről van szó, akkor a számhoz amit a túlértékeléshez és más számolásokhoz használnak és szükséges hozzá a kaliber, ott a névleges kalibert használják, nem a lőszer kaliberét (a Waffe 0725 esetében, ez a szám 75mm)
- a jelek szerint, a fejlesztők javították a hibát (a jelenlegi éles szerveren), ami erős deszinkronizáció hatására a szerver és a kliens célkereszt között, a lövések messze kívülre kerültek a célkeresztből

squeezebore-elv: A lényege, azok alapján amit kiszedtem, hogy van egy adapter amit rátesznek a csőre és lényegében összeszűkíti a cső végét. A kilőtt lövedék az út elejét a normális csőben teszi, majd mikor eléri az ősszűkülő részt, a puhább formékony külső köpenye a lövedéknek összetömörül - 40mm-ről 30mm-re. Mikor a lövedék kijön az adapterből már kisebb keresztmetszettel rendelkezik a súlyához képest. A magasabb nyomással együtt ami a csökkenő belső terület miatt alakul ki, a normál ágyúcsőhöz képest, az APCNR lőszer, APSV néven (armour-piercing super velocity/ szuper gyors páncéltörő), gyorsabban haladt, laposabb pályán. A magasabb sebesség becsapódáskor a kemény tungsten magba koncentrálódott egyedül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése