2014. április 26., szombat

25.4.2014

Mindenkinek aki lemaradt a hotfix dolgokról:

- a hotfix újból bekapcsolta a hibás többmagos támogatást. Ha FPS problémáitok vannak a hotfix után, akkor kikapcsolhatjátok a magelosztást ennek a fájlnak a letöltésével és az eredeti felülírásával a World of Tanks mappátokban.

És most a K/V:

- a 8-10es szinteken lévő artik száma stabil és kielégítő
- a könnyű tankok felújítása tervben van
- az automata célzás irányát a szerver számolja
- a láthatósági vizsgálat pontok a tankokon: egy elől, kettő oldalanként, egy hátul, egy ott, ahol az ágyú csatlakozik a toronyhoz, és egy a torony legmagasabb pontján
- a teljes kliens automata letöltését (amit néhány játékos tapasztalt a 9.0.1 hotfixxel) az okozza, hogy a játék a klienst sérültnek érzékeli (SS: ezt modok vagy a kliens egy részének eltávolítása okozhatja)

Storm elmagyarázza a zűrt az "EnableCPU" többmagos szórás paraméterrel kapcsolatban (csúnya beszéd szándékosan bennhagyva, eredetiből fordítva,): (DX: A nyugalom megzavarására alkalmas írás következik, kiskorúak csak szülői felügyelettel, és a többi... xD)

"Igazán egy elbaszott paraméter (mármint, szétbasztuk). Van néhány PC összeállítás, amint bekapcsolva játszhatatlanná teszi a játékot (szerver szétkapcsolásokkal kezdve). Majdnem az összes ilyen esetet kijavítottuk a javítás kiadása előtt. De nem mindet. Ezután találtunk még pár összeállítást, ahol ez megtörténhet. Jelenleg kivizsgáljuk. Nekik kikapcsoljuk ezt a paramétert.

Azoknak akik számára ez a paraméter segít javítani a játékteljesítményt és csökkenti a lag-ot, még nem találtunk egyetlen olyan összeállítást, ahol kikapcsolva ez segít. Vannak róla jelentéseink, dxdiag-ok és így tovább, itt helyben rakjuk össze őket olyanra, mint amilyen a jelentésben van és tesztelünk - és a különbségek a hibahatáron belül vannak. Már töb tucat verziót leteszteltünk. Szart sem találtunk. Folytatjuk a nyomozást és megpróbáljuk reprodukálni a jelentett szituációkat,

Nem kapcsolhatjuk ki mindenkinek, mert sok embernél növeli a teljesítményt"

- a torony lerobbanásának effektje lőszerrekesz felrobbanásakor egy picit egyszerűsítve lett, túl sok erőforrást evett
- SLI javítva lesz "valamikor"
- AMD Dual Graphics nincs támogatva a WoT által
- a fejlesztők vizsgálják belülről a triple buffering hatását
- Storm nem mondja el, hogy SerB most mit csinál (SS: passz, de SerB gyakran utazik Ciprusra mostanában)
- a fejlesztőknek már elég visszajelzésük van, mindent vizsgálnak (SS: pár játékos sok mikrolaggot jelentett a Serene Coast-on)
- néhány játékos laggot jelentett az ágyú elsütésekor, Storm azt mondja, hogy nem tudták megerősíteni, vagy reprodukálni a hibát
- Storm azt mondja, hogy a 9.0 azért jött ki hibásan, mert seeenki sem változtatta meg a megjelenési dátumo
- a javítások kiadásának eltolásával kapcsolatban, a jobb tesztelés és hibajavítás érdekében. Storm azt mondja, hogy 1,5 havi kiadás is egy "közepes" tempó, ha más játékokkal hasonlítjuk össze, azt is hozzáteszi, hogy "nem mindig lehetséges, hogy ne siessünk egy javítással" (SS: az én tippem? A producer részlege a Wargamingnek ott liheg a fejlesztők nyakában, hogy tartani kell a tempót, a javítás minőségétől függetlenül.) (DX: Vannak cégek ahol tényleg így megy. Persze van olyan, ahol alaposan megadják az időt neki.... rád nézek Half Life 3.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése