2014. december 3., szerda

2.12.2014

- Az korhű hogy a RU251 HEAT lövedékei gyorsabban repülnek mint az AP lövedékek.
- Úgy tűnik az STA-2 sem kap korlátozott MM-et (ahogy a Panther 88 sem)
- Még mindig fejlesztik a történelmi és garázs csatákat és az új chatet.
- Storm azt mondja nem beszélhet a Havok fejlesztéséről, de annyit megemlített hogy az egyik probléma az hogy ha túl sok rombolás van a képernyőn akkor túl sok memóriát eszik.
- A fejlesztők dolgoztak TXAA élsimításon, de elvetették.
- A WoTon dolgozó 200 ember közé tartoznak a művészek és tesztelők is.
- A dinamikus tank adatok még mindig fejlesztés alatt vannak, Storm elismeri hogy sokszor elhalasztották már mert voltak fontosabb dolgok.
- Nem akarják egyesíteni a WoT, WoWp és WoWs kezelőfelületeket.
- HD modellet külsősök csinálják.
- Chat 2.0 szerver oldali részét folyamatosan rakják be tavasz óta. Ha kész van akkor berakják a  kliens oldali részt is.

5 megjegyzés:

  1. Azért a klán chat ablakot összegyúrhatnák.
    Jó lenne pl: ha netán miközben WoWp-t tolom akkor a WoT-on levő klán tagokkal onnan is tudnám tartani a kapcsolatot

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én erre már a WoWp megjelenésekor számítottam mert akkor is voltak már tervek az egyesítésről. Erre még mindig nincs.... Pedig WoWp-ban már jobb a klán chat ablak is.

      Törlés
    2. Igen,csak eléggé elvan cseszve, akiknek a Wotban toborzótiszt rangot adtam azok a WoWpben közlegények,akik meg közlegények a Wotban azok lettek toborzótisztek a WoWpben :S

      Törlés
    3. Na ilyenre nem is figyeltem még :D. Mondjuk nem sokat jártam WoWpban mostanában.

      Törlés
    4. Én is nagyot néztem mikor láttam,hogy a 79 emberből hirtelen 70 toborzótiszt lett a warplanesben XD

      Törlés