2014. december 5., péntek

WoT Blitz (sok kép)

Tegnap már írtam hogy megjelent androidra is a WoT Blitz de ma írok pár sorban személyes tapasztalataimról is.


Android launch trailer:



1.5 Trailer:



Szóval akkor kezdjünk hozzá...

A tablet amin kipróbáltam egy Concorde tab Rokee 8gb (bővebb specifikációk itt)
Processzor/Gpu:

AllWinner A20 Dual Core 1,2 GHz, MALI 400-MP2 @320MHz
Ram:
     1GB DDR3
 
Először is az első probléma amibe beleütköztem az az volt hogy nem támogatott a tabletem, vagyis marketből nem tudtam telepíteni... :D De ez nem tartott vissza. Leszedtem innen az APK fájlt és azzal feltelepítettem. Az FPS-en is érezhető azért hogy erősebb gépre tervezték, de ettől függetlenül még játszható az enyémen is. (Akinek nem támogatott a tablete az saját felelősségre próbálja ki.)
Az apk csak 44mb. Telepítés után kell kiválasztani hogy hova töltse le és rakja fel a  játék maradékát a kliens.

Belépéshez használhatjuk a google accountot vagy egy Wargamaing accountot. A bejelentkezés után egyből egy tutorialba dob minket a játék ahol megismerhetjük a kezelést, irányítást.

Bár nem szoktak nekem kézre állni ezek a tabletes shooterek, nem volt túl sok gondom az irányítással. A kezelő gombokat később a beállítások menüben átrakosgathatjuk oda ahova szeretnénk.
Sniper nézetben elég jól jelzi a játék hogy hol nem ütjük át az ellenfelet, illetve ilyenkor autómata kamera követést is csinál a játék az ellenséges járműre, ezzel is megkönnyítve a célzást. (Ez kikapcsolható a menüben ha jól láttam). A tutorial befejezésével kapunk 250 goldot és 600 free xp-t.


Ha ezzel végezettünk jöhet a főmenüvel/garázzsal az ismerkedés. Első dolgom lett volna a grafikai beállításokat a legalacsonyabbra venni (bár szerintem eleve azon van) de ilyen opciót nem találtam, úgy hogy a játék maga állítja be a grafikát olyanra amit jónak lát.

Ahogy a képen is látható a kezelő felület elég ismerős lehet mindenkinek aki WoT-tal játszik. Itt is megkapjuk a nemzetek kezdő tankjait +3 garázshelyet. Három fajta lövedék típus, három fogyócikk, három felszerelés. Free XP, prémium account stb. Vagyis ugyan olyan mint a PC-s nagy testvére. Szóval ne is húzzuk az időt, mehetünk a csatába.


Utoljára töltöttem be de nem túl későn. Még közel voltak a társaim. Bár elég kevés fps-el mentem, ettől függetlenül azért tudtam teljesíteni a csatában.
Csata után jöhet a fejlesztés...


A techtree felépítés is hasonló a WoT-ban találhatóhoz, csak kevesebb tankkal, és a modul fejlesztés is ugyan úgy megy. 
A legénység fejlesztés viszont más hogy néz ki. Sokat nem tudok róla mondani mert én sem néztem utána még rendesen.

Még pár kép a végére



Na mivel nem akartam túl mélyreható ismertetőt csinálni (meg nem tudtam még túl sokat játszani rajta), ezért kb. ennyi lenne. Nekem tetszik bár jobb lenne hozzá egy erősebb tablet, illetve kár hogy a prémium/gold/free xp nincs egyesítve a másik három játékkal. Ettől függetlenül aki kedvet kapott hozzá próbálja ki.






4 megjegyzés:

  1. Nem rossz, csak egy kérdésem van. A ******* arty-k itt is gyilkolják a játékmenetet vagy az csak a PC-s verzió "kiváltsága" ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincsenek artyk (nem tudom lesznek-e később)

      Törlés
    2. Nincsenek ? Na akkor kabát,sapka,sál fel és irány tabletet venni !

      Törlés
  2. Szia! Egy új ASUS MemoPad 8-ra szeretném feltelepíteni, de nem engedi. Kevesli a szabad tárhelyet, pedig van elég belső memória és ott az sd kártya is. Leszedtem az APK fájlt, amit belinkeltél de úgy sem sikerült. Légyszíves ha tudsz segíts, hogy mit hova kell másolni, mert én igen láma vagyok ehhez. A gyereknek kellene, már nagyon várja. Köszi!

    VálaszTörlés