2013. március 13., szerda

12.3.2013

- Az Object 261 183mm AP lövedékének a repülési sebessége és az Object 212 203mm es lövedékének a sebessége közel egyenlő de ez nem azt jelenti hogy a repülési szögük is.
- A legénység képe és ikonja (uniformisa) nem lesz az alapján eldöntve hogy melyik időből származik. Tehát a Bundeswhere Leopard legénység is Wehrmacht ruhát visel)
- Az olyan buckák amiken fennakadnak  tankok úgy néz ki nem lesznek javítva. ("Igazi tehetség kell a fennakadáshoz és az ilyen ellen mi erőtlenek vagyunk".)
- Az önálló felfüggesztést már letesztelték a belső teszten.
- A KV-5 lövegmozgása történelmileg hű.
- A T30 nak nincsen torony ellensúlya "történelmi okokból"(úgy minta  T34-nek)
- A pályákon található megsemmisült tank roncsok lehet hogy mozgathatóak lesznek majd.
- A játékban minden lövedék külön tárgynak számít aminek a repülését 0.1s os intervallumokban számítják ezért is tesz nagyobb terhelést a szerverre a Panzer I Ausf.C gépágyúja mint más ágyú de kezelhető.
- SerB azt mondja a statisztikákon csak akkor dolgoznak ha nincs más dolguk, a játék a tömegeknek van nem a statisztikusoknak.
- K: Átdolgozott ütközés? V: Ha szükség lesz rá. Jelenleg nem kell.
- A HEAT lövedék nem pattanik le mert a fejlesztők úgy gondolták nem szükséges.
- A japán "supertank"-al kapcsolatban: A Maus és az E-100 "tesónak" hívhatja.
- Az olasz tankokat nem tervezték 4 lánctalpal túl sokáig(mint a GL-4).
- Az E-75 és E-100 páncélja történelmileg hű a WG forrásai szerint.

http://ftr-wot.blogspot.hu/2013/03/1232013.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése