2013. március 5., kedd

SerB elmondja, hogy a játék miért "nem néz ki jobban"

Nemrég, egy játékos postolt egy kérdést a fejlesztők blogján (hát inkább egy cikket), lényegében azt reklamálta, hogy a játék nem néz ki olyan jól, mint más AAA címek. SerB ezt válaszolta:

"Egyszerű. Amikor egy projektnek dolgozol, akkor bizonyos erőforrások állnak a rendelkezésedre. Mikor az elkölthető pénzre és felhasználható munkára kerül a sor, akkor el lehet őket költeni grafikára, vagy a hálózati részre. A legtöbbet a hálózati részre költöttük - a pénzt a felvásárlásra (A BigWorld licencre) és a munkát a hálózati kód tökéletesítésére. Igazából minden online játéknak hasonló prioritásai vannak, ezért van minden online projekt lemaradva a grafikával. Ha a projekt sikeres, akkor át lehet rakni erőforrásokat a grafikába, mint második lépés (online projekteknél ez a renderelés), ami meg is történik.
Ezért nem lehet egyszerűen "keresztezni a Crysis-t a BigWorld-el", mert különbségek vannak az objektum-kezelésben, a hálózati és a kliens részben is. Ezért általában jobb, finomítani a már létető megoldást, ami -ismét csak- meg is történik.

A játékos ezután azt kérdezte, hogy a WG miért nem csinál egy MMO-t, a lehető legjobb grafikával és utána koncentrál a hálózati részre?

SerB válasza:"Azt meg lehetne tenni, de nagyon sokba kerülne (és a legrosszabb része, hogy: nem pénzben kerülne sokba, hanem munkaórákban az alkalmazottaknak). Annyira sokba kerülne, hogy egyenlőre senki sem találta jövedelmezőnek megcsinálni.

Ekkor a játékos azt javasolta, hogy adják ki a grafikai fejlesztést külső fejlesztőnek, és akkor nem kerülne az alkalmazottaknak munkaórába, csak pénzbe.

SerB válasza:"Lehetséges volna, de sok időbe telne, mert a fejlesztőknek először meg kéne érteniük, hogy a játékmotor melyik részén dolgoznak. Kivéve, ha a kérdéses cég a Bigworld, akik már sokat tudnak a játékmotor ezen részéről. De a Bigworld-nek még gyakorlatot kell szereznie renderelésből. Szóval ugyan az a helyzet igazából."

SerB azt is megemlítette, hogy az új grafika ami a WoWP-ban már van, lesz a WoT-ban is - lekapart festék a tankon, amin "átfénylik" a fém.

Forrás:http://ftr-wot.blogspot.hu/2013/03/serb-explains-why-game-doesnt-look.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése