2013. április 29., hétfő

29.4.2013

- Meglett erősítve hogy a 0.8.6 Júniusban fog érkezni (Legalábbis az Orosz szerveren)

- Nincs különbség a játékban a a korai (háború előtti), háború alatti és háború utáni páncél minősége között.
- Változások lesznek a modokkal kapcsolatban (SS: Ez az új arty hack mod-hoz kapcsoldóik)(Egy megoldás lehet a "mod hivatalosítása" ami nélkül nem lehetne használni)
- A fejlesztők szerint rendben van hogyha a kliens megfagy és emiatt a tankod megsemmisül mert elhagytad a csatát hiába biztos a győzelem a csata még akkor is vereség vagy döntetlen lesz.
- Amerikai "Hunter" TD  nem fog bekerülni.
- SerB azzal kapcsolatban hogy a  jó játékosok T5-ön is plussz credittel végeznek még akkor is ha csak arany lőszert használnak: "A jó játékosoknak joga hogy ne veszítsenek pénzt ha aranylőszert használnak. És a rossz játékosok pedig vagy gyakorolnak vagy nem használnak aranylőszert."
- Ez eddigi elbocsájtott legénységeket nem lehet már vissza hozni még ha be is jön az opció a vissza vételre mert nincs róluk adat tárolva.
- K: "Jobb minőségű modelleket akarunk". A: "Realizmust akarsz? Csatlakoz a katonasághoz."
- A következő nagy update (pl. olyan mint ami a fizikát hozta) a 0.9.0 lesz.
- Nincs tervbe a 100% os legénység creditért.
- Ha laggot érzékelsz amikor sniper nézetről arcade nézetre váltasz vagy fordítva akkor az a Pc-d hibája, nincs ilyen bug a WoT-ban.
- Lehetséges hogy lesznek szakasz teljesítményért járó kitüntetések.
- A fejlesztők figyelik a garázsokban pihenő tankokat is.
- A történelmi csaták jönnek majd.
- T10es kínai tankok jól megvannak statisztikailag.
- 1x1-nél nagyobb pályák berakását korlátozzák a gyenge géppel rendelkező játékosok.
- A német M10 Panther majd az Amerikai csillagot kapja a kereszt helyett.

2 megjegyzés:

  1. "- Ha laggot érzékelsz amikor sniper nézetről arcade nézetre váltasz vagy fordítva akkor az a Pc-d hibája, nincs ilyen bug a WoT-ban."
    Ja persze! Optimalizálatlan kód halaom az egész sajana. A konkurenciának mondható War Thunder akadás mentesen fut a gépemen (7éves technika) high beállításokkal. A Wot és várhatóan a Wop is több órányi küzdelem árán érte el a megfelelő grafikai beállításokkal az "akadálymentes" futtatást

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát az már igaz hogy kezdhetnének valamit az optimalizálással.
      Mondjuk személy szerint nekem csak az nvidia driver problémával van gondom hogy ennyi idő alatt nem lett megoldva...

      Törlés