2013. április 27., szombat

Overlord blogjáról pár K/V a Blitz-ről

K: Mi lesz a minimálisan támogatott Android verzió a World of Tanks Blitz-.ben? 
V: A minimum rendszerkövetelmény még nem lett véglegesítve sem Androidra sem iOSre. Android 4.0+ és iOS 5.0+ biztosan elég lesz. De ez inkább magáról a készülékről szól inkább, mint a rendszerszoftverről.

K: Mi lesz a minimum támogatott képernyőméret?
V: Szeémyes álláspontom szerint 7" -os eszközök adják a legjobb felhasználói élményt a Blitz-ben, a magasság és méret miatt. De általánosságban a képernyőméret egy másodlagos paraméter, hiszen az eszköznek egyáltalán képesnek kell lennie először arra, hogy futtassa a játékot. Az összes képernyőre és az összes felhasználói elemre fejlesztünk mind okostelefonra, mind tabletre, hogy bármelyik támogatott eszközön kényelmes legyen a felhasználói élmény, képernyőmérettől függetlenül.

K: Mi lesz a minimum hardveres követelmény (memória, CPU)?
V: Jelenleg egyszerűbb a jelenleg támogatott eszközökről beszélni. Apple oldalon iPad 2 és újabbak (3,4,mini) és iPhone 4 és újabbak (4S,5). Android oldalon trükkösebb a helyzet a felosztottság miatt, de Tegra-3 -szerű eszközök biztosan támogatva lesznek.

K: Mire számíthatunk a kliens méretében? (MB,GB)?
V: A játék fő tartalmai természetesen a tank 3d modellek és a pályák amiknek sok helyre van szükségük, szóval a kliens lazán felmehet 1GB-ig vagy tovább. De, hogy a játékosok könnyen a játékba ugorhassanak, tervezünk a egy "light" klienst a az alap dolgokkal, amihez a többit külön kell letölteni.

K: A mobil és PC verziók ugyan azt az acc.-ot használják, vagy erre külön kell majd regisztrálni?
V: A jelenlegi WoT játékosainknak (és WoWp tesztereinken) nem kell külön regisztrálni, hála a Wargaming.net ID -nak.


K: Milyen terjesztési modell lesz alkalmazva rá?
V: Mi itt a Wargamingben free-to-play pártiak vagyunk.:) Nagyon jól működött a PC-s játékunknál, és a mobiloknál is jól működik mostanság. Szóval bárki letöltheti ás játszhat majd vele.

K: Lesz prémium acc. rendszer? Ha igen, akkor milyen lesz?
V: Igen, tervezünk prémium rendszert a Blitz-hez. Az biztos, hogy a prémium acc. felgyorsítja majd a fejlődést. De a jelenlegi állapotban a prémium rendszer még nem végleges, és lehet, hogy el fog térni a PC-s rendszertől.

K: A Blitz inkább egy külön játék, vagy a PC játék átirata?
V: A Blitz-ra nem úgy tekintünk, mint a "nagy testvér" butított verziójára, hanem egy különálló fejlesztésként, ami sok dologban különbözik a Pc-s verziótól pl. tartalomban. Természetesen, a mobil verzió kap egyedi képességekkel/funkciókkal/tulajdonságokkal.

K: Lesznek századok?
V: Egyenlőre tervezünk század funkciót bele, hasonlóan a Pc-s verzióhoz. De egyenlőre nem tudok több információt mondani - még sok minden változhat.


K: Milyen tank osztályok lesznek? PC-ben vannak, LT,MT,HT,TD,SPG... Mi lesz a mobilon?
V: A megjelenésre közepes, nehéz, a és TD-kben gondolkodunk. Nagy rajongója vagyok az SPG-knek, és nagy valószínűséggel a lista nem lesz az előbb említettekre korlátozva majd.

K: Mennyi tank lesz áganként?
V: Nyitáskor 3 nemzet lesz - USA, Német, USSR. Minden nemzet 3, 10es szintig menő ágat kap, 1/tank osztály. Kb. 90 jármű.

K: Valami a fizikával és sérülés-modellel kapcsolatban?
V: Sikerült a BigWorld technológiát átültetnünk mobilra. Ez azt jelenti, hogy biztonságot tudunk nyújtani minden tranzakcióhoz, akár csak PC-n. A játékosoknak ez azt jelenti, hogy a Blitz teljesen kihasználja a tank mozgás fizikát (a PC-n a 0.8.0-ban lett ugye bevezetve), pontos átütést és sérülés modellt ami már bizonyított a Pc-n. Ez nem jelenti azt, hogy nem lesznek változtatások benne, a mobil játék azért különbözik valamennyire a Pc-stől és lehetnek változtatások.

K: Mennyi pálya lesz?
V: Nem tudok még pontos számot mondani, de elég, hogy garantáljuk a játék változatosságát. :) Az alapoktól tervezzük a Blitz-re a mapokat, ez azt jelenti, hogy a jelenlegi WoT játékosoknak helyzet szempontjából új élmény lesznek a mapok.


K: Milyen típusú mapok lesznek a PC-vel összehasonlítva? (város, nyíltm vegyes)?
V: Nem egy fajta pálya-típusra koncentrálunk, pont ellenkezőleg, a maximális változatosságra törekszünk. A grafikusok és a tervezők új beállításokkal, terepekkel, magasságokkal kísérleteznek. Jelenleg, van egy sivatagi, egy városi, és egy a legendás PC-s WoT Karelia-ra épített pályánk, és pár másik gyártásban. Mindegyik helyszín egyéni terep elemekkel fog rendelkezni, széles taktikai lehetőségeket biztosítva.

K: Milyen lesz az irányítás?
V: Teljesen kihasználják az érintőképernyő képességeit. Az a fő célunk, hogy a lehető legkényelmesebb legyen az irányítás, így jelenleg több megoldással is kísérletezünk, és fókusz-teszteljük, hogy leszűkítsük a listát a legjobb lehetőségre amit bemutathatunk a játékosoknak. Valamint gondolkozunk az új "megfogható" játékvezérlők (Bluetooth joystickok) és egyéb potenciális eszközök támogatásán.

K: Kb. mikorra számíthatunk rá?
V: Akkor fogjuk kiadni, mikor elérjük azt a minőséget amivel elégedettek vagyunk. Egyenlőre a pre-alpha állapotban van - még nincs kész a nyilvános bemutatásra. A fejlesztés a terv szerint halad, és jól haladunk.

Forrás: http://overlord-wot.blogspot.cz/2013/04/wotb-first-wot-blitz-qa-glaficom.html

3 megjegyzés: