2013. október 6., vasárnap

5.10.2013

- Nem lesz kompatibilis egymással a WoT és WoTXbox játékmenete, az Xbox verzióban kompenzálva van a kontroller hiányossága, hogy a játék valamennyire hasonlítható legyen az egeres irányításhoz.
- SerB azt mondja az-az állítás hogy a "Cybersportok főleg csak szervezéssel járnak, a kliensben minimális a változás." nem pontos.
- SerB azt mondja azért van külön értékelése a 7/42-nek mert az az e-sport játékosoknak van.
- Nem lesz sniper nézetben lövegcső a képben (mint az Xboxon) mivel: 1. Takar 2.a való életben sem látnia  nézőkében.
- Nem lesz külön statisztika AP és arany lőszer által okozott sebzésre.
- A Német tech tree már így tömött: ha lesznek új tankok és nem férnek be akkor megnagyobbítják.
- SerB azt mondja kivan zárva hogy 3 ág minden fajta tanknak minden nemzetnél bekerülne, de lehetséges hogy lesznek olyanok ahol egy szinten három ugyan olyan fajta tank van mint például az Object 430, Object 140 és T-62A.
- Városi pályák: majd ha kést vannak.
- Úgy tűnik az arany fogyócikk mechanizmus (amikor véletlenül aktiválhatod és akkor csak sárga sérülést javít) nem lesz megváltoztatva.
- SerB azt mondja a legénység misszióból kapott XP együtthatói nem összeszorzottak hanem halmozottak: például ha 2 misszót teljesítesz ami 20% legényés XP-t ad külön külön akkor NEM így néz ki hogy 1*1,2*,1,2, hanem 1+0,2+0,2.
- SerB azt mondja azért nincs több "prémium acc" küldetés, mert jelenleg lehet ingyen prémiumot szerezni a WoWp-ben és így nincs ok rá hogy berakjanak más lehetőséget is.
- TD aranylőszer nerf mostanában? "Ha szükséges"
- Új tesszalációs technológiák? (HBAO, HDAO) "Várjátok meg a 0.9.0 patchet, sok minden lesz benne, habár nem minden amit kértek.
- A fejlesztők dolgoznak a fejlesztett fizikán, jelenleg hibákat javítanak a rendszerben, a munka "normálisan" folyik.
- SerB azt mondja néhány hibajavítás a következő patchig vár, mert a patch átvitele a belső dolgozói szerverre hetekkel késleltetné a következő patch megjelenését.
- SerB amikor megkérdezték mért csinálnak játékmódot az e-sport játékosoknak amikor olyan kevesen vannak: "Azért mert olyan kevesen vannak, a gyors csapat feltöltést a normál játékosoknak csináltuk. Ez olyan mint hogy van a profi foci és van hogy a parkban játszol a barátaiddal. És azoknak akik egyáltalán nem sportolnak megcsináljuk a Történelmi csatákat a 7/42 után."
- SerB aztmondja ha gyenge tűzerővel rendelkező tankod van, mint például az alap T-34-2, akkor "menj a gyenge páncélú ellenfelek után menj, derítsél fel , kerüld az ellenfeleket, menj az artyk után"
- Nincs tervben Object 277, 279 és 770.
- A WoT "drasztikus grafika javulása" valamelyik "következő patchben lesz"
- SerB a WT-ről hogy egy csatába rakja a tankokat és a repülőket: "Nagyon szkeptikusak vagyunk - ahhoz hogy normálisan ellegyen osztva nagyon sok nem történelmileg hű játékmenet változtatást kell csinálni. Például a csatatér: Lekel csökkenteni a gépek sebességét 200-300 km/h-ra, a tankok sebességét megnövelni 60km/h-ra, és utána tudunk róla beszélni. De amikor a magas szintek sebesség különbsége 15szöröse is lehet (900 vs 60km/h), akkor elég nehéz érdekes játékmenetet csinálni. "
- SerB szerint csak városi legenda hogy a nyitott nyílás szerepet játszik a HEAT becsapódásában. Például egy nyitott Abramsot átütöttek HEAT lövedékkel amikor csak 1 legénység szenvedett égéseket.
- Történelmi csaták: "történelmi" modulokkal lesznek felszerelve a tankok amikor csatába mész, a játék automatikusan felszereli ezekkel a tankot és a csata végén vissza rakja a régi modulokat.  Ha nincsenek meg a modulok akkor automatikusan meglesznek véve.
- SerB, mikor azt kérdezték tőle, hogy a World of Tanks tankok miért néznek ki olyan rosszul a War Thunderes tankokhoz képest: "Milyen szörnyű. Demó-verzió, alig működik i7-en "téglákkal" - ha jól vettem észre - sérülési modellek helyett természetesen jobb." és "A régi mondás, 'a szomszéd fűje mindig zöldebb' működik a Gaijin-nek, ezt figyelembe kell venni."
- Lehetséges lesz megváltoztatni a legénység képzettségét ne csak aranyért de ezüstért is (büntetéssel)
- Közepes szintű arty buff: "Valószínű a lövedék sebesség meg lesz növelve. És a célzási idő csökkentve. De nem sokkal. Meglátjuka  tesztekben. A magasabb szintű artyk valószínű nem lesznek buffolva."
- A jövőben minden nemzet (de nem minden tank) részt fog venni a történelmi csatákban.
- Nem biztos hogy minden nemzet kap elfoglalt tankokat de SerB megpróbál mindegyiknek adni.
- Úgy tűnik a több tornyos rendszer működése attól függ hogyan oldják meg a kliens-szerver csomagokat.
- Valószínű az elfoglalt tankok elérhetőek lesznek normál csatákban is.
- Sem elfoglalt tankok sem több tornyos tankok nem jönnek 2013ban.
- Ingyen prémium a WoWp-en keresztül van adva azért hogy tesztelve legyen az egyesített prémium acc.
- MAN és Daimler-Benz Tigris prototípusok nem lesznek berakva (túl kevés adat)
- Új zene a WoT-ban "lehetőségeink szerint" lesz berakva.
- A roaming minden irányba fog működni nem csak a RU->EU-ban.
- SerB azt mondja az Orosz tankok azért "Áramvonalasabbak" mint a Német "dobozok" mert a "tervezőink erősen befolyásoltak voltak Christie és a Franciák által. Ezenkívül a gazdaságunknak jobb volt az öntött páncél."
- Lehet hogy lesznek majd még T8 prémiumok, vannak jelöltek.
- Nincs konkrét terv magas szintű Brit prémiumra.
- SerB azt mondja azért nem lesznek tengeralattjárók a WoWs-ben mert még un-realisztikusabbak lennének mint az Artyk.
- Új Francia tankok nem lesznek a közeljövőben, de majd lesznek.
- A pálya töltés közbeni chat majd az új chat kezelőfelülettel lesz. (Mint a WoWp-ben)
- 7/42 mód T10-nek? "T10-be más terveink vannak"
- Nincs tervben a  "túl új" tankok lecserélése.
- Egyenlőre még nincsenek tervek az E50/E50M egyesítéséről.
- a fejlesztett WoT grafika tisztán látható hegesztéseket, szegecseket, kerek görgőket/ágyúcsöveket, szegmentált lánctalpakat, a jelenlegi korlátok nélküli álcát, modellezett tank aljat, független felfüggesztést, tárgyak lerepülését a tankokról (szerszámok, dobozok) találatkor, mozgó antennákat, realisztikusabb tank mozgást és más érdekes dolgokat fog tartalmazni. "Ha valaki azt hiszi alszunk, az téved" (DX: Magyarul megkapja a WoWp  grafikáját xD)
- Vider döntött a Konisch löveg átütéséreől, a Yuri Pasholok dokumentumok alapján.
- A fejlesztett grafika realisztikusabb pályákat hoz, plusz lerombolható tárgyakat.
- SerB azt mondja  a legnagyobb prémium könnyű tank T7 lesz.
-  Vannak tervek új hangárra, Storm azt mondja nemtudja a részleteket mert otthon van, de nem tetszik neki a normál nem prémium hangár mert "olyan mint egy kínzószoba".
- Fejlesztett grafika a 0.9.0 után jön, 0.9.0 jelentős változásokat hoz a pálya megvilágításhoz.
- A Type 62 azért került ki mert ugyan az mint az egyik WZ-131 konfiguráció.
- Lesznek változások a legjobban kritizált pályákon.
- A KV-1S-el kapcsolatban: van egy rövid csövű 122mm derp KV-1S variáns ami prémium tank lenned, de SerB azt mondja lehet normál tankként kerül be.
- Szigorúbb lesz a csapatsebzés büntetés.
- Nincs tervben a  25%os véletlenszerűség megváltoztatása.
- Nincs Német jelölt "közepes-szerű" magas szintű közepes tankra (Ami hasonlít a T-54 re pl.)

6 megjegyzés:

  1. SerB azt mondja azért nem lesznek tengeralattjárók a WoWs-ben mert még un-realisztikusabbak lennének mint az Artyk.

    végre valakinek van esze és nem akarja tönkre tenni a játékot ezzel a baromsággal :) én örülök így koncentrálhatok nyugodtan a cirkálókra és rombolókra meg a többi csatahajóra és persze elsüllyeszteni az összes hordozót :)
    WoWs.ot nagyon várom remélem tényleg már elkezdik ebben a hónapban az alphát

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is várom a WoWs-et. Bár az a sanda gyanúm hogy késik a teszt a WoWp csúsztatott kezdése miatt. (De ne legyen igazam :D)

      Törlés
    2. én úgy tudom ,hogy a kettőnek nincs köze egymáshoz mert ugyanaz a cég de más stúdió csinálja.
      és aszt hiszem ,hogy csak október közepén számíthatunk az alphára de ez az orosz szerverre igaz az eu és n/a szerverre sajnos később jön vagy 1 hét vagy 2 ami szerintem kibaszás a többi emberel de sajnos nem én vagyok a wg igazgatója én már most elkezdeném és egyszerre mindegyik szerveren.
      mondjuk ha be választanak teszternek akkor valószínű csak hétvégéken lesz sok időm kipróbálni mert hét közben estig dolgozom

      Törlés
    3. Alfa fázisban még úgy folyt a tesztelés WoWp-ben (meg úgy tudom valahogy így van a Supertest alatt is) hogy mivel kevés ember volt (napközben max 10-20 fent) ezért bizonyos időpontokban megvan beszélve a koordinátor által amikor fel kell menni tesztelni mondjuk az ütközéseket vagy a mozgást vagy épp valami rendszert.

      Törlés
    4. lehet itt is ez lesz bár ki tudja majd meglátjuk én reménykedem már ebben a hónapban.
      mert nagyon csiga lassúsággal csinálják és az utolsó focus teszt is múlt hónap 5-ödikén volt ott elmondták ez volt az utolsó az alpha előtt most már csak az jöhet.
      meglátjuk mi lesz.
      én egyből elindulok a csatahajók és csatacirkálók fele amint be vesznek ha meg bejönnek a németek akkor jöhet a romboló és nehéz cirkáló a kedvencek mellet :)

      Törlés
    5. 08-adik hó 5-ikén ,hogy pontos legyek

      Törlés