2013. december 10., kedd

10.12.2013

- csak egy pálya lesz a 8.10-ben (a japán), hiába voltak pletykák kettő érkezésére
- Storm azt mondja a Port pályáról, hogy nem tudnak "csak hozzáadni 200m pályaszéllességet", mert az egy teljes pályaátdolgozásnak felelne meg
- Foch nerf "később jön" "új évre" lett tolva
- Storm állítása szerint rendben van a teszt verziót úgy kiadni, hogy vannak benne még hibák, mert úgy sokkal gyorsabb a javításuk
- Object 140 nem lesz kivéve a játékból

- az arany lőszer sorsa még nem eldöntött (SS: volt javaslat a sebzésének csökkentésére)
- a fejlesztők nem fogják kivenni (korlátozni) az arany lőszert a teszt szerverről, mert nem egyszerű megtenni (külön rendszert kéne kifejleszteni rá) és mert a játékosok akkor sírnának, hogy ugyan azt akarnák az élő szerveren
- Veider kommentje arra a sírásra, hogy a Maus 2°torony forgási buff túl kicsi: "Ha adunk 2°-ot akkor az nem elég, de ha kivesszük a 2°-ot akkor azonnal, 'OMG MERF KAJPÁTOK BE WARGAYMING ÉN ÉS 254 BARÁTOM ITT HAGYJUK A JÁTÉKOT'"
- Veider (mikor a Maus II toronyról kérdezték) azt mondja, ha adnak egy új tornyot és több sebzés/perc-et a Maus-nak, akkor azonnal sokkal több Maus lesz
- dinamikus kamera beállítás nem lesz külön minden fejlesztési ágazathoz (SS: játékos javaslata, kikapcsolva artinak, mindenki másnak be)
- Storm: "minden rendben van az optimalizációval"
- teljes többmagos támogatás a 9.valami kiadásban jön jövőre - Storm azt mondja, hogy korábban nem voltak teljesen biztosak abban, hogy megcsinálják-e vagy sem, de megoldottak a motorban  pár gondot és úgy döntöttek teljesen beteszik
- a jelek szerint van valami gond a Panzer I modellel (Panzer I tst más a 8.10-ben, mint a Panzerjäger I test), valószínűleg javítva lesz
- Lorraine modell is kicsit el van csúszva a 8.10-ben (elülső test textúrák nem felelnek meg a modellnek), javítva lesz
- Superpershing-nek is van egy apró grafikus modell hibája az alulsó páncéllapon, de nem fognak hozzányúlni
- M48 Patton rendben teljesít a statisztikák szerint
- Storm azt mondja, hogy habár néhány pálya területének 50%-át járhatatlan terep teszi ki, ez nem jelenti azt, hogy a pálya rossz lenne, Abbey-t és Lakesville-t hozza fel példának
- új Malinovka-stílusú pályák? "Egyelőre városi pályák készítése mellett döntöttünk."
- Storm azt mondja, hogy az új japán pályán a legtöbb ember a városba megy
- "nem tudni", hogy mikor jönnek a japán nehéz tankok
- dinamikus felhők nem jönnek egyhamar, más grafikus dolgoknak nagyobb a fontossága és az ilyen felhők nagyon erőforrás-igényesek lennének
- Bigworld képes úgy lemodellezni szelet, mint a Crysis (növények, fák meghajolnak a szélerősség függvényében), tervben van a bevezetése
- az új japán pályáról nagyon pozitívak a visszajelzések az EU és US szervereken
- az első városi pálya a 9.0-ban fog jönni
- a Kínai Fal pálya nem lesz a RU/EU/US szervereken
- Dragon’s Ridge nem fog visszatérni
- Leopard 1 nem kapja meg a "késői" (1970-es) tornyot (SS: hegesztett, dobozos)
- a felhők mozgó árnyékot kapnak, mialatt maguk a felhők nem fognak mozogni: szándékos, Storm azt mondja, hogy minimális FPS árért teszi jobbá a pályát, és azt is hozzáteszi, hogy a jól kinéző felhők nagyon FPS-igényesek
- Object 430 nem fog változni a 2. tesztben, más japán tankok sem fognak megváltozni
- a csaták előre eldöntöttek azáltal, hogy egyik oldalon több a "noob" mint a másikon MM alatt? "Vedd ki az _XVM-edet és minden rendben lesz. Csak a fejedben van."
- mialatt az IS és KV-alapú tankok új lánctalpakat kaptak, kettő közülük mégsem: KV-13 és KV-1S, ez szándékosan van így

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése