2013. december 19., csütörtök

17.12.2013

17.12.2013

- SerB, mikor látta ezt a War Thunder képet: "Szóval, az alap tank rozsdás, és szintlépéssel szeded le róla? :) "
- SerB, miután látta az IS-3 War Thunder modellt: "Igeeen, természetesen már láttuk. A gépágyú ilyen állapotáért a Tank Parancsnok kb. 1 év zárkára számíthatna."

18.12.2013

- nincs abnormális számú döntetlen a csapat csatákban, a jelek szerint a versenyszabály miszerint "ali több pontot szerez győz" nem lesz alkalmazva
- HE lőszer sebzés a modulokon ugyanazoktól a "büntetésektől" gyengül a nem átütő sebzésekre, mint a normális tank sebzés
- az M103/T110E5 120mm ágyú tápolás rendben van

3 megjegyzés:

  1. Sziasztok
    Valaki válaszoljon már nekem egy apró kérdésre.
    Ugyebár feltűnik egy konkurens játék a WT. (War Thunder) Megtudná nekem valaki mondani, hogy miért majmolják annyira, és a játékostábor ahelyett hogy csendben igazodna ahhoz, ami neki szimpatikus, inkább szinte már vérre menő szájkaratét zúznak le? Egy játék miatt? Nem próbáltam ki, a WT-t sok videót nézek róla, egyszerűen, nincs kedvem most az újhoz. Meg hát tudomásom szerint a 2014-es év elég sok újdonságot fog hozni a WoT játékmechanizmusát, grafikai megjelenését illetően. Biztos jó lesz a WT is. De ez a sok "ez a fasza, ez szar" meg "hülye vagy te hülye" beszélgetések kicsit elszomorítanak ....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Hali
      Leginkább a "fanboy"-ok vitáznak és mennek vérre menő harcba ilyen témákban. Meg a gyűlölködők. ("Haters gonna hate")
      De hát ez az internet meg ilyenek az emberek. Az anonimitás homályában bárki mondhat bármit majdnem következmények nélkül.

      Személyes véleményem hogy mindenki játsszon azzal ami neki szimpatikusabb. Na meg a játékosoknak csak jobb ha van konkurencia mert a "cégek" vetélkedése serkenti a fejlődést és abból a felhasználók csak profitálhatnak :D
      Mondjuk engem hidegen hagy az is hogy ki mit mond a róluk. Én magam szeretem megtapasztalni a dolgokat és saját döntést hozni.

      ui.: Én is nagyon várom a 2014es újdonságokat :)

      Törlés