2013. december 31., kedd

30.12.2013 + grafika + cw K/V

- K: "Azt mondtad, hogy egy külön olasz ág lesz?" V: "Szokásunkhoz híven, mi ezt nem mondtuk - sehol sem találtam a 'külön' szót."
- SerB az IS-4-re épülő TD-ről: "egy 152mm-es ágyú, klasszikus Szovjet összetétel az elején elhelyezkedő felépítménnyel, kb. IS-4 páncélzatával megegyező páncélzat, egyelőre nincs több információnk", a jelek szerint létezhet egy hátsó-tornyos verzió, nem teljesen körbeforgatható toronnyal
- Jagdtiger 88 és Jagdtiger különböznek a végsebességükben, mert a "JT88 nem rendelkezik a legjobb motorral"
- SerB azt mondja, hogy habár a WG politikája az, hogy a prémium járműveknek valamilyen szinten rosszabbnak kell lenniük a nem prémium megfelelőiknél, ez nem érvényes a jutalom/speciális járművekre: "Ha ezek a járművek olyan erősek, mint a normál társaik - az elfogadható, de nem szükségszerű. Erősebbek viszont nem lehetnek."
- nincs összefüggés egy tank magassága és a látótávolság között: a látótávolság beállítása manuális
- WG a grafika fejlesztését (HD) egy éve kezdte el, nem kezdhették két éve, mert nem volt rá elég pénzük.



 Storm egy grafikai problémákkal foglalkozó topicból:
- jelenleg van egy hiba amitől a visszajátszások nem mentődnek el (csak az utolsót menti), javítva lesz
- nem lesz egy "HD kliens" frissítés, a textúrák és modellek az egész következő éven át fognak fejlődni
- elég tartalom van betervezve, annyira, hogy a WG-nek nehéz "outsource" partnert találni, hogy gyorsan, időben meglegyen kijöjjön aminek kell, még ha sok fizetséget is ajánlanak érte
- az első HD-be átdolgozott járművek a "legendásak" tömeggyártottak lesznek pl. Tigris (SS: vagyis nem egy nemzet)
- lesznek pálya átdolgozások, hogy "átérezhetőbbek" legyenek: jelenleg, a fejlesztők a Prokhorovka pályán dolgoznak, lesznek megsemmisült tankok, AA lövegek, ágyúállások, tüzek, füst és légiharc az égen (nem csak történelmi csatákban, hanem normálban is)
- a jelek szerint a "régi" Prokhorovka is bent marad, és ez az 2új2 pedig külön pálya lesz
- Storm azt mondja, hogy nagyon nehéz átformálható terepet készíteni a WoT-ban, mert szerveroldalon kéne megoldani, szóval Spin Tyres-beli terep nem lesz
- jelenleg, egy "fejlesztett tank mozgásmodell" van fejlesztés alatt, ami figyelembe fogja venni a nyomatékot és a sebességváltót, és a csúszós talajt (hogy a tank mozgása valósághűbb legyen). WG fejleszti ezt, szóval kimentek egy gyakorlótérre, kölcsönöztek egy T-72-őt és letesztelték. Még a fizikáért felelős fejlesztők is vezették, hogy tudják mit csinálnak. Ez hamarosan jönni fog, a prototípus modell már működik.
- a dobozok és más dolgok a tankon is mozogni fognak a tank mozgásakor ("zötykölődnek") és a tank is sáros lesz
- a fentebb említett realisztikus mozgást is a szerver fogja számolni, szóval nem lesz plusz teher a számítógépnek
- a robbanások olyanok lesznek, mint a WoWp-ban
- a  the "hatszögletű kerekek" és "dúrva élek" is javítva lesznek a HD modellekben
- lesz új (jobb) élsimítás
- új fű render lesz ("SpeedTree"), dolgoznak rajta - remélhetőleg megjavítja azt a helyzetet, mikor a fű eltűnik 50 méter után
- Storm szerint az az információ elavult, hogy a köd nélkül több az FPS mint köddel
- hosszab beszélgetés volt a "köddel" kapcsolatban a WoT-ban, Storm azzal zárta, hogy lehet túl sok van belőle a WoT-ban és átadja egy specialistának
- a jelek szerint a "mikrofagyások" a WoT-ban orvosolhatók a videokártya driver frissítésével Strom szerint
- Storm azt is mondja, hogy a megnövekedett terhelés a CPU és videokártyán a bokroknál normális, mert több átlátszó réteg kiszámítása számításigényes
- a régi render egyelőre bent marad
- Storm megerősíti, hogy dinamikus sár fogja borítani a tankot
- többmagos támogatás nem jön egyhamar (Strom nem mond semmilyen várható időpontot)
- a jelek szerint a WG azon is dolgozik, hogy a torkolattűz és lövedék becsapódás is fényforrás legyen
- különböző szintű szél is lesz, meghajló fákkal
- a pályák fényességével kapcsolatban (ahogyan a War Thunderben van), megpróbálták a Highway pályán és a fórumok tele voltak sírással pl. "A SZEMEIM, TÚL FÉNYES!!"
- Storm egyet ért azzal, hogy a sivatagi pályák túl fényesek és Murovanka túl sötét, azt mondja, hogy gondolkozni fognak rajta
- a tank belső tere biztosan nem lesz lemodellezve, Storm azt mondja, hogy megtöbbszörözné a kliens méretét és kb. két évbe tellene csak a vezetőfülkék lemodellezése
- lehetséges, hogy a WG beteszi az "ágyú nézőpont"-ot, mint az XboX WoT-ban
- "nagyon kevés új tank" lesz 2014-ben
- Storm az állítólagos hibás MM működésével kapcsolatban azt mondja, hogy túl kevés adata van hozzá még
- a fejlesztők gondolkodtak a kamera nézőpont lejjebbvitelén, hogy a tank ne nézzen ki olyan játéktanknak, de úgy döntöttek, hogy kevésbé lenne játszható tőle a játék
- DX11 támogatás sem lesz egyhamar
- nem lehetséges megnégyszerezni az égbolt felbontását



 CW Fluke streamből:

- az ötlet a CW kampányok mögött az, hogy a régi CW nem volt eléggé vonzó és unalmas, így többjátékosnak szeretnének kedvet csinálni a klánban való játékhoz
- a fejlesztők nem voltak boldogok az első CW kampánnyal: az lett a vége, hogy csak a nagyon erős klánoknak erős diplomáciával lett esélyük az M60 megszerzésére
- ezután az egész ötletet átdolgozták, így lettek a Hírnév pontok és a második kampány eléggé széles közönséggel rendelkezett már
- a 2. kampány célja az volt, hogy a kampány-játékosok 10%-át jutalmazzák a jutalom járművel - és a jutalmazott játékosok száma erre a számításra lett alapozva. A játékosok úgy gondolják, hogy elég magas lett a jutalmazott játékosok száma, "lusta emberek is megszerezhették."
- volt néhány kompenzáció kiosztva "helyileg" az elrontott Hírnév pont küldetésekért, a fejlesztőknek nem nagyon tetszett

- a CW fejlesztőrészleg már tesztelte az új "heat map" rendszert, hogy felfedezzék (és megbüntessék) a megbundázott CW meccseket
- a legnagyobb kaliberű bundázás CW csatában az volt, mikor egy teljes 10es járművekből álló csapatot megsemmisített egy KV-2, amit 12000 sebzést okozott így

- a 3. kampány rövidebb lesz, mint a 2. volt, kb. 1 hónapig fog tartani
- a "négy szint" alapelv nem lesz eldobva, Fluke megpróbál még egy szintet hozzátetetni a CW-hez, vagy 7 vagy 9 (mert azokat sehol máshol nem használják)
- Fluke mellékes megjegyzéseiből az derül ki, hogy voltak pár idióták, akik a játékon belüli chatet használták acc-ok eladására és CW klánokon belüli helyvásárlásra, amiket lelepleztek
- a "szövetséges"rendszer nem készül el a 3. kampányig indulására, a "Skype-on keresztüli diplomácia" miatt
- Fluke nem lát problémát a "Skype-on keresztüli diplomáciában"
- lesz második esély az M60 megszerzésére a jövőben, az orosz szerveren túl kevés van
- a 3. kampány 99.9%-ban a 2.-ra lesz alapozva, 0 csatás accok nem szerezhetik meg a jutalom tankokat, a Hírnév pontok hatása növekedni fog a diplomácia hatására
- WG-nek nem tetszik, hogy "egy klánok" uralták a 2. kampányt
- klán rendszerüzenetek lesz az első jele az új Chat 2.0-nak, ki lehet majd őket kapcsolni

- a jelek szerint a jutalmazott játékosok száma annyi lesz, mint a 2. kampányban
- kevés medál és kitüntetés lesz a 3. kampányban, de lesz jutalom arany
- the bug, where you couldn’t re-enter a CW battle after a crash in 2nd Campaign was fixed
- 20 ember dolgozik a Cw rendszere
- átlagban a CW fejlesztők akik a 2. kampányon dolgoznak 14 órát dolgoztak naponta
- lesznek normál csatában megszerezhető speciális tankok 2014-ben, de ezek rosszabbak lesznek a klán tankoknál
- CW térkép a kliensen kívül marad

- 3. kampány tavasszal jön, talán Május
- külön küldetések lesznek 2014-ben a normál, csapat, század és cw-ben, külön lesznek választva a küldetés ablakban
- a jelek szerint lesznek NPC-k (bot-ok) a történelmi csatákban, de nem a megjelenésekor
- a parancsnoki tanknak készített rendszert elvetették, lesznek modulok a tank parancsnoki voltának segítésére, vagy talán valamilyen felszerelés

- még nincs döntés arról, hogy a T95E6 minek a jutalma lesz: "SerB-nek megvannak a saját tervei vele."
- a pályakészítő részlegnek új vezetője van, 2002 óta játékfejlesztő

2 megjegyzés:

  1. "a fentebb említett realisztikus mozgást is a szerver fogja számolni, szóval nem lesz plusz teher a számítógépnek"

    Magyarra fordítva: a lag újabb fajtáit ismerhetjük meg.

    VálaszTörlés
  2. - 3rd Campaign will come in spring, maybe March !=- 3. kampány tavasszal jön, talán Május

    VálaszTörlés