2013. december 10., kedd

9.12.2013

- Object 430U nem lesz az Object 430 testeként megjelenni (SerB azt mondja, hogy teljesen különböző járművek)
- T-64 igen csak különbözik az Object 430-tól, Object 430-nak -5/+16 lövegszöge van
- a nézőpont a mesterlövész nézetben ott van, ahonnét a lövedék kiindul
- az egyetlen dolog ami számolódik a lövedék útjakor az a "létezésének pontja", nem fizikai paraméterek, ezért tud a lövedék átmenni egy olyan résen, ami elméletileg kisebb, mint maga a lőszer a valóságban
- artival való tüzeléskor, ha látod a tankot amire célzol, akkor a röppálya úgy számolódik, hogy a tankban végződik, viszont, ha egy olyan helyre célzol ahol tudod, hogy ott van a tank, de nem látod, akkor a lövés végpontja a talaj
- mikor egy ellenséges tank megsemmisül, akkor az minden tank a csapatban kap némi bónusz XP-t, ez azonban nem történik meg, ha az ellenséges tank megfullad, vagy zuhanás miatt semmisül meg
- Ke-Ho (Japán 4es LT) 4-6-os csataszintű MM-t kap
- az orosz játékosok arról sírnak, hogy az STB-1 túl erős, Veider azt mondja, hogy a Leopard jobb álcafaktorral, jobb végsebességgel, jobb mozgékonysággal és pontossággal rendelkezik, jobb a célzási ideje, a toronymozgás közbeni pontosságvesztése, több lőszerrel rendelkezik és jobb az ágyúdőlésszöge
- továbbá veider hozzáteszi, hogy az STB-1-nek nincs olyan nagy páncélja és eszközök lógnak ki róla, amik lecsökkentik az álcafaktorát
- Veider azt is mondja, hogy STB-1 és Patton összehasonlításakor, a Patton-nak jobb a motorja, a talajellenállása, nagyobb a látótávolsága, több a HP-ja, pontosabb mozgás közben, jobb a célzási ideje, az ágyúemelkedési-szöge és általánosságban jobb a páncélozottsága
- Port-t azért lesz kivéve, mert kiegyensúlyozatlan
- "túl korán van" a KV-1S nerfekhez
- FPS leesése a tesztekben egy hiba (valami a lánctalp beállításoknál) és néhány optimalizálatlan elem kombinációja

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése