2013. december 2., hétfő

30.11.2013

- Az olyan tárgyak amik jelenleg nem állítanak meg lövedékeket, nem érintettek a "puha tárgy átütés mechanizmusban".
- Jelenleg még elméletben is tervben az hogy a lövedékek több könnyen átüthető tankon átmenjenek (Tehát pl. egy Object 268 átlőne sok MS-1-et)
- Fejlesztők a "túl sok TD" problémáról: "A pletykák arról hogy túl sok TD van túlságosan eltúlzottak. Jelenleg kevesebb TD van mint Nehéz tank (magas szintű csatákról van szó) és kb annyi TD van mint közepes tank" és "Igazából a TD játékmenet elég unalmas a többihez képest. Szóval a játékosok játszottak picit az új pontossággal majd vissza mentek a  rendes tankjaikhoz."

- Jagdtiger 128mm L/61 ágyú és WT Panzer IV 128mm L/61 ágyú két különböző fegyver, ezért kell különböző XP.
- A WoT célzási mechanizmusa nem történelmi?" "És mért lenne, ez nem egy szimulátor"
- Lesznek átlőhető épületek (majd ha kész lesz)
- Nem lehet átlőni a tank roncsok lyukjain átlőni, de lehet majd később lesz ilyen változás
- Nem lesz mechanizmus amivel a normál tanko prémium tankra lehetne átalakítani.
- Nem lesz mechanizmus amivel a normál tankokban a más tankok legénységét büntetés nélkül lehetne használni.
- Vannak tervek más dolgokra is mint a játékon belüli "world map" (CW) és verseny mód.
- Vannak tervek új kitüntetésekre.
- A névleges páncél a tank adatnál mindig a maximum páncél vastagság a páncélzat bizonyos oldalán viszont ebben nincsen benne a repeszpáncél és lövegpajzs.
- A tárgyak átütése úgy fog működni hogy minden tárgynak saját HP-ja lesz, először amikor becsapódik a lövedék akkor ellenőrzi hogy a megsemmisül-e a tárgy vagy nem (több sebzés mint a tárgy HP-ja). Ha igen akkor utána történik az átütés számolás.


ui.: Mostanában sok dolgom akad ezért van késés a fordításban de ettől függetlenül amint tudok fordítok.  (De az FTR-en sem volt dec 1. meg dec 2. K/V úgy hogy sokat nem kell pótolnom :P)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése