2013. december 27., péntek

25.12.2013 & 26.12.2013

- Az összes szervernek együtt tudnia kell kezelni 1.500.000 játékos kezelnie egyszerre.
- KwK 44/2 a Panthernél nem fog bekerülni, mivel nincs jelentős külömbség a KwK 42-től.
- Elméletileg lehetséges hogy a Panther Ausf. F. tank teste lesz az alap a Panther II-nél.
- Nincsenek "titkos" változtatások az álca és felfedezési rendszerben a 8.10-ben.
- A Japán tankok "nem jobban álcázottak az elfogadhatónál"
- Amikor álca értéket adnak egy tanknak, használnak manuális és automatikus meghatározást is.
- SerB-nek nem tetszik hogy a SU-76 és a T-70 nem találkozhat Tigerrel a csatában (történelmi pontosság miatt), de azt mondja nem tud ellene tenni.
- Jármű megbízhatóság nem lesz a berakva a WoTba. SerB: "Aki mazochista menjen más játékba"
- A tervezett szerver oldali vissza játszás egy vissza játszás lesz minden játékosnak a meccsből.
- Crusader arty jól megvan statisztikailag.
- A Játékosok nem értik pontosan hogy számolódik az XP? "Szörnyű"
- Azért nem lehet TD-ben sniper módban körbenézni mert a játékosokat összezavarta.
- A porfelverődés és egyéb hatások a lövéskor már bele vannak számítva az álca veszteségbe.
- K: "Mért van az IS-nek -6 lövegmozgása a KV-1S-nek meg -8 a 122mm lövegnél, amikor mind kettő torony gyakorlatilag ugyanaz." V: "Szörnyű, meg kéne változtatni mindkettőnél -3-ra"


26.12.2013:

- Nincs különbség a szerver-kliens kommunikációban attól függően hogy milyen típusú járművel vagy.
- Az hogy a 15mm BESA nem rendelkezik arany lőszerrel szándékos.
- A 128mm az RhB WT-nél teljesen körbeforgatható, mert történelmileg így volt felszerelve.
- Úgy tűnik, az átütés és lepattanás nyomai nem fognak változni a HD kliensben, mert "most is rendbe vannak"

Overlord:
- Overlord nem halott semmi sebzés nerfről arany lőszer esetében.
- Az egyensúlyozás új módszeréről jelenleg gondolkodnak, de nincsenek pontos tervek egyelőre. 


Storm egy War Thunder sebzés modellről szoló postról:
- "A rendszer normális, csak a leválási tölcsérben és az APHE elérhetőségében különbözik a miénktől." (Késöbb megemlíti a HEAT működését például HE robbanásoknál.)
- Storm szerint az APHE  mechanizmusra nincs szükség egy arcade játékban.
- Storm azt mondja a garázs csatákkal kapcsolatban hogy a mechanizmus csak egy hétbe tellene, a kezelő felület tovább, de a fő probléma hogy  csak kevés játékos akarja és a WG most arra koncentrál amit a játékosok szeretnének.
- Csak 2-3 új ág lesz 2014-ben.
- Panzer V/IV nem lesz történelmi csatákban, ugyan ez vonatkozik a Tiger P-re.
- Úgy tűnik a HESH át lesz dolgozva úgy hogy marad a HE mechanizmus csak nagyobb eséllyel öli meg a legénységet és sebzi a  modulokat a megnövelt átütés mellett.
- Storm azt mondja senki sem fogja lekövetni a leváló részecskéket, WT sem, a WT modell valószínűséget használ.
- A HD kliens 2014-ben jön.
- A fejlesztők úgy döntöttek nem raknak be külön mechanizmust az APHE lövedékeknek, mert "a plusz lövedék típus túl komplikált lenne a játékosoknak."
 - Storm azt mondja a 25% RNG kevésbé befolyásolja a csatát mint a lövés szórás.

3 megjegyzés:

  1. Hát az EU ág egyre távolabbnak tűnik,sajnos. De remélem nem felejtik el és majd csak be rakják valamikor

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos igen. De a HD kliens/havok/történelmi csaták talán kárpótol.

      Törlés
  2. Engem a grafika nem annyira izgat, de a történelmi csatákat várom, de nem annyira mint az EU ágat :)

    VálaszTörlés