2014. február 11., kedd

10.2.2014

- SerB nem gyakran használja az Orosz ágat összehasonlításra.
- Amint megmozdul egy tank, abban a pillanatban "mozgónak" van tekintve álca érték szempontjából.
- A fenti szabály minden osztályra vonatkozik.
- Egy játékos kérdezte a fejlesztés prioritása a WoWs-en van vagy máshol. SerB azt mondja hogy a WoWs egy másik fejlesztő stúdió csinálja.
- A lövedék sebessége lassabb mint a való életben, hogy jobban érvényesüljenek a "képességek" (előre célzás)

- Egy ágyú minden lövedékének ugyan annyi a  sebessége, hogy ne zavarja össze a játékosokat.
- Az csak egy pletyka hogy ha rossz beosztásokat kapsz akkor szervert kell váltani hogy "resetelve" legyen az MM.
- A talajellenállás nem a tank súlyához kötött - a súlynak az erőáttétel számolásában van szerepe.
- Fejlesztik a feljelentő rendszert ami majd figyelembe veszi a "megbízhatóságot is".
- SerB nem lát problémát a régebben berakott tankokkal: "Ha Veider csapata talál valami problémát a statisztikákban akkor majd javítjuk."
- SerB azt mondja az alternatív tanktestek berakása NEM azt jelenti a jelenlegi kapacitás problémák megszűnnek. Hozzáteszi nem lesz nagy gond mivel az újabb tanktesteknek elérhetőek lesznek a  régebbi modulok.
- Jelenleg úgy tervezik hogy a tanktesteket a felfüggesztésekhez kötik.
- A Havoknak nem lesz hatása a lövedék viselkedésre.
- 0 sebzés lövések eltüntetése a játékból? "Még nincs eldöntve, megvitatjuk."
- Object 140 modellje át lesz dolgozva de majd csak a HD modellkor.
- He lövedék az ellenfél csövébe: A "robbanás" nem mindig a cső végén történik hanem ott ahol találkozik a  csővel. De a cső végének a lövése mindig 0 DMG találatot eredményez.
- Lehet hogy az alternatív tanktesteknek "zárolva" lesznek a moduljaik. Például a T-54-nél a régebbi test lehet csak az alap toronyot használhatja az LB-1 ágyúval.
- Nem buffolják a tankok látótávját.
- Hiányzó US prémium TD? "Nem garantálunk szimmetriát a prémium tankok között."
- Úgy tűnik volt egy szuperteszt opció amikor a pályákon elhelyezett bunkerek lőttek a közel érkező tankokra.
- A fejlesztők nem raktak be nyerési arány/időszak statisztikát, mert a játékosok nagy részének fájdalmat okozna, és akik nagyon akarják modok által úgy is megtudják.

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Le tudnátok fordítani ezt is : http://ftr.wot-news.com/2014/02/12/historical-realism-and-war-thunder-tanks-with-jingles/ előre köszi:
    Falcon

    VálaszTörlés