2014. március 14., péntek

14.3.2014 & Ranzar

- A fejlesztők azt mondják hogy a 8.11es TD nerf a magas szintű TD használók csökkenését eredményezte.
- Azt mondják a TD helyzete ez: A kezdetekben nem sokan játszottak velük, a nagy arty nerf után viszont sok arty játékos átvándorolt TDre.
- Az egyik ok amiért átnevezték a potenciális sebzés statisztikát az hogy a fejlesztők be akarnak rakni egy kitüntetést a sebzés "elnyeléséért" (Játék zsargonban "tankolás")
- Úgy tűnik lesznek olyan vizuális effektek mint például az automata tank hüvely kidobó, ezeket "közepes" távra vannak a  jövőben. (Vagyis nem túl messze de nem is túl közel...)
- A 8.6 után nem volt változás a pontosságban és a lövedék szórásban.
- A 9.0ban lesznek új prémium és nem prémium hangárok.
- A különálló felfüggesztés az átdolgozott modelleken lesz.
- A 9.0ás ASAP pár napon belül érkezik.
- Valamikor a jövőben lesz egy hatalmas tank újraegyensúlyozás.
- A T-54 HD modellnek a hátán lesz a rönk.
- Nem lesznek betont átütő lövedékek a WoTban.
- A levegőben felrobbanó és körön kívül eső arty lövedékeket egy hiba okozta a szerver kommunikációban.
- 122mm IS nem kapja meg a történelmi aranylőszerét a történelmi csatákban? "Szörnyű..."
- Tank nevek a minimapon: "Majd ha kész lesz."
- Úgy tűnik a "potenciális sebzés" át lesz nevezve valami olyasmire hogy "páncél által eltérített sebzés"
- A történelmi csaták külön statotkat kapnak.
- Storm azt mondja teljesen ki kell kapcsolniuk a nemzeti csatákat, nem elég ha alap beállításnál kikapcsoltra tennék mert akkor ha valaki bekapcsolja az sokat fog várakozni.
- A 9.0ban javítva lesz az a bug amitől nem stimmel a  missziók száma a misszió ablakban.
- Overlord szerint a WoT:Blitz már gyakorlatilag kész a bétára.

10 megjegyzés:

  1. - 122mm IS nem kapja meg a történelmi aranylőszerét a történelmi csatákban? "Szörnyű..."

    Igen, szörnyű, mert IS-en nem is volt 122-es ágyú. Mielőtt nekem állnátok, megsúgom, hogy IS-1-en 85mm D-5T volt, míg a 122-es az IS-2-őn volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A WOT-ban a szovjet ágon az IS és az IS-2 nincs különválasztva mivel az ágyút, a tornyot és a motort leszámítva ( igen éppen ezek fejleszthetők a játékban ) nincs jelentős külömbség köztük. A wargaming a modulok variációjával bármelyik tankot berakhatná. Am meg IS-1-ből elenyésző számú készült és a legtöbbet kilőtték. Nem is értek el komoly sikereket. Így értelemszerű h a nagyobb számban gyártott és sikeresebb IS-2-t rakják be. Ezzel am nem igazán értetem h mi a problémád. Az aranylőszert meg vagy használod vagy nem... A legtöbb német tank ellen am sem kell, az elenyésző számú tiger 2-t meg jagdtigert meg majd kezelésbe veszi a SU-100, meg az ISU, ha tudja.

      Törlés
  2. A fejlesztők azt mondják hogy a 8.11es TD nerf a magas szintű TD használók csökkenését eredményezte.
    - Azt mondják a TD helyzete ez: A kezdetekben nem sokan játszottak velük, a nagy arty nerf után viszont sok arty játékos átvándorolt TDre.

    hát ez csak részben igaz, és nem kellet volna ez a TD nerf hanem csak korlátozni a számukat csatánként én szívesebben várok olyan csatára többet amiben pl 1 arty és 2 TD van a többi meg medek és nehezek elosztása lenne.
    ez még jó lenne de és akkor nem az lett volna ,hogy a csapat 90%-a TD és nem sírtak volna ,hogy OP(az arty nerf meg kellet és szerintem még kellene) pl az f155-öm sem volt OP mert pontatlan tud lenni és még a 293-mas átütése sem ér semmit(arany átütést nem érdekel mert sosem használtam aranyat egy tankomban sem)plusz van ,hogy még a nehéz is átlövi a frontját hiába csak 256-os átütése van ,nekem meg effektív 280mm páncélom döntéssel együtt szóval inkább inkább még inkább tönkretették szóval erről ennyit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na azért én nerfnek nem nevezném... 100-al kisebb alpha sebzés itt ott egy kis gold ammo gyengítés. Én valahogy nem érzem h ettől kevesebb ember játszana nagy tierű TD-vel. Ráadásul a 12-es csataszint eltörlésével most már nem csak egymást idegesítik hanem gyakran a kisebbeket is. Lehet h kevesebbet kel várni a 8-asal h csatába kerülj de több lett az a csata ahol kb csak hús vagy a darálóba. Minden wargaming "megoldás" egy gondra 1 új problémát generál, "Valamikor a jövőben lesz egy hatalmas tank újraegyensúlyozás. " hát ezt nem a jövőben kéne megejteni hanem 2 hónappal ezelőtt kellet vna. De hát már egy válaszban megkaptam h "vkinek semmi sem jó bármit csinálnak" illetve "a játék így is jól működik". Szval ja a játék tökéletes és te se panaszkodj mert neked sem jó semmi :D

      Törlés
  3. ja tényleg hogy merészelek én elégedetlen lenni az ö "megoldásaikkal" nem is értem vajon miért,de valószínű amint kijön a warthunder nyilt bétás tankos része én át megyek oda.
    ahogy néztem az sokallta korrektebb és élvezetesebbnek tűnik.
    remélem azt nem fogják elszúrni és akkor a wot beég :D

    VálaszTörlés
  4. Attól a te pofád fog égni :) Vissza ne gyere majd ha belefáradsz a campthunderodba ;) A wotot se ismered, a warthundert még annyira se, miért lenne jobb? Mert a reklámban jól mutatott? Persze van már pár videó a zárt bétáról, de én csak kempelést láttam, a közelharc meg élvezhetetlen, mert taktika nem kell csak lődd amíg. Persze egyszerű és semmi kihívás nincs benne de a normális embert ez nem vonza.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miben is jobb ? Na hol is kezdjem, optimalizálva van, még nem tapasztaltam rajta Lagg-olást főleg nem 2 héten át egyfolytában, nincs minden patch-el egyre jobban "elbaszva", nincs idegesítő spot rendszer ahol a mező közepén eltűnik egy 4m-er magas tank csak mert "már nincs bent a látótávolságodban hülyegyerek". JA hát 1000m x 1000m-eres játéktéren máshogy nem is igen lehetne tankkal játszani. A WG által kitalált tankokról nem is beszélve. Az h úgy variál a páncéllal ahogy akar és mindegyik "hiteles". A sebzés rendszer... kilövik a tankodat mert egy lövedék átütötte a kupolád... és ettől mért is kéne egy tanknak megsemmisülnie ? Annyi valóságalapot mellőző elem van a játékban, játékban elmegy, de már milliónyi ígéret is jött h majd így meg úgy javítjuk/fejlesztjük. Zárt béta óta ugyan ez a mechanika, a fizikán kívül nagy fejlesztés nem volt magán a játékon, minél több tankot pakoljunk be meg fejlesztjük a kinézetet. Az ujjaknak ez nem tűnik fel szerintük a játék istenkirály. Mi bétások és a régi játékosok pedig belefáradtunk h ugyan az megy már 4 éve. A videóban kempelést láttál... üdv a háborúban édes fiam. Ballagj el a hozzád legközelebb eső hadtörténeti múzeumba/kiállításra vagy google a barátod és kérdezd meg hány m-eről vívtak páncélos ütközeteket vagy az általad kempelésnek hívott jelenséget h hívják a háborúban. Ja és gondolom akkor szerinted a WOT nem kempelés az még véletlenül sem az mikor a láthatatlan 1000-ret lövő halálcsillagok kikapják a te tankodat mert te taktikázni próbáltál. Az általad normálisnak tartott embereket az vonza h leül és lenyom egy tankos call of duty-t. Ez előbb utóbb kurva unalmassá válik ám. Aki ingyen játszik ne panaszkodjon, aki fizettet érte joggal várja el a nem hanyatló színvonalat. Remélem az elkövetkező 10 évben is így fogod élvezni a játékot, én fele annyi idő alatt csalódtam benne. Lehet h a WT is hasonló sorsa jut nem tudom, viszont az úgy kezd csábítóbb lenni h még kész sincsen ez meg már évek óta "készen van".

      Törlés
    2. Én nem szimulátorral játszok és nem is akarom átélni a 2. Világháborút. Az álcàval semmi gond nincs , bonyulutabbá teszi a játékot és ez jó is. Ne menj szembe egy csillagrombolóval és akkor semmi gond :) A játék akkor ad több xp t ha jó vagy egy csatában és egy ügyes tapasztalt játékosnak ez szinte mindig sikerül. Próbáld meg nem a játékban keresni a hibát. A laggolás a legtöbb esetben nem a WG hibája. Egyedül nehéz egy csapatjátékot játszani, keress egy jó társaságot és cwzezek vagy versenyezzetek, a csapattársaid nem a játékra fogják fogni a te hibáidat.

      Törlés
    3. Tudod néha ők jönnek szembe a gond az amikor szakaszba 2-3. Ott ha nem vagy chuck norris vagy nem sikerül meglépned meghaltál. A WT-ben van arcade fél szimuláció és szimuláció nem kell lejátszanod azt amit te a videóban láttál annál van "WOT-osabb" is.
      Hát igen megtapasztaltam a játék bőkezűségét. Mikor volt premem és miután lejárt úgy voltam vele h mért is vegyek újra nem kell az. Aztán sorba jöttek a csaták és magas tierben rögtön kijött a bökkenő amit a WG is elismert ( megkeresheted ezen az oldalon olvastam ) h prem nélkül magas tier mínuszba jön ki. Na persze nem 3-4-5 ezres csatákról beszélek na de megnézném hány olyan volt és menyi olyan ami csak 2 ezer. Az olyan furcsaságokról mint h az 50 aufs M alap lőszere többe kerül mint a E-50 kisebb átütési alaplőszere ( csak pillants majd rá :D ) meg se említsem. Persze mindenki szúr el dolgokat vagy nincs szerencséje, de 10-20 ezer csata felett az ember rájön h gyakran nem az ő hibája a dolog. És én sem panaszkodnék ennyit ha nem láttam vna h a konkurencia h oldotta meg ezeket a gondokat. Hát ja a lagg nyertünk már meg úgy CW-t h meccs közbe lehaltak a szerók és minket előbb rakott be mint az ellenfelet :D nyílván nem a telekom/upc anyát szidták a túloldalon nem a WG hibája de látod a nem is olyan régi 2 hetes "epic lagg-ra" is mi volt a reakció 2 ingyen prem nap miközben én 14 napig 300-as pingel játszottam. Ezután is kicsit kiakad az ember. Van "klánom" ennyi idő alatt nem is egy volt hol nyertünk hol nem. Jobban szeretek ott játszani na de az drága mulatság a sok aranylőszer és nem feltétlen csak az éles meccsen de a gyakorlókon is, arra meg valahonnan elő kell teremteni a pénzt. Valóban ott elsőként te vagy lebaszva ha elcseszel vmit, de amikor körbeküldöd a visszajátszásod és ők is látják h nem te voltál a balfasz és mind a 15-en tanácstalanul nézzük a videót h mitől is pattant le, hogyan spotoltak fel az sokat elárul. Sok mindenen lehetne fejleszteni/javítani, és amikor az ember látja h az erőforrásokat olyan dolgokba fektetik mint "Winter himmelsdorf" "meg "ruinberg on fire" elgondolkodik h ezt most hogyan is van.

      Törlés
  5. Nekem nem volt 2 hétig 300 as pingem. Nem is csoda hogy lassan javították mert nem mindenkinek volt vele baja. Vannak hibák de ha nem úgyjátszól hogy minden mellé lövésnél vagy pattanónál az indokot kresed hanem úgy hogy te megtedzel mindent a többi meg a szerencsén múlik akkor teljesen más. 4 év hosszú idő lehet váltani kell de azért tiszteld 4 éves szórakozásod és ne játékban keresd a hibát mert nem a játékon múlik hogy te hogy szórakozol hanem rajtad vagy a társaidon. Gyerekkorodban kisautóztál, de most már nem éreznéd jól magad közben. Itt is hasonló a helyzet csak most a játék hibáira fogod a tovább állàst mert most ez nem a természetes komolyodással jár. A WT t meg tuti nem fogod 4 évig játszani ha szereted a kihívásokat mert az a játék a játékos állomány növelésére épül.

    VálaszTörlés