2014. március 27., csütörtök

26.3.2014

- A T-54 aszimmetrikus tornya pontos, megnézték. 
- A teszt második körében valószínű 8 HD modell lesz.
- Nem tudják még hogy meddig fog tartani az összes tank HD modellének elkészítése.
- Legalább még 2 teszt kör lesz a 9.0hoz.
- Úgy tűnik a 9.0 után nem lehet majd kikapcsolni a "triple buffering"et. 

- "van egy bizonyos esély rá" hogy lesznek női legénységek a játékban.
- Lehetséges hogy az új T-54 modellen túlságosan hátul van a  torony.
- Lesz opció az új HD modell letöltésére, de a régi render használatára.
- A lánctalpak koszolódása a 9.0 jelenik meg.
- Úgy tűnik a TXAA élsimítás a DX11-el van kapcsolatban.
- Komplikált a Shermannak realisztikus lánctalpat adni.  (A probléma a szegecseknél ez: valódi a játékban.)
- A történelmi csatákban a respawnal kapcsolatban: Storm azt mondja hogy tanultak a WTből is és ezért csak az alacsony szintű tankoknak lesz respawn.
- A múltban a szuperteszterek tesztelték a "hardcore" csatákat ahol nincs HP. 100ból csak 4 teszternek tetszett ezért elvetették.
- A WoTnak vannak hálózati gondjai ha 30nál többen vannak csatában. A Battlefield sorozatnak nincsenek ilyen korlátai mert a nagy része kliens oldalon van számolva.

És végük....

Storm: "Készüljetek, tank újraegyensúlyozások vihara jön hamarosan."

1 megjegyzés:

  1. Remélem nem akarnak TXAA-t használni. Erőteljesen limitált a hardvertámogatása és a gépigénye is nagy. http://www.geforce.com/hardware/technology/txaa/supported-gpus
    Nem véletlenül használ mindenki FXAA-t, ami még AMD kártyákon is működik.

    A történelmi csatákban a respawnal kapcsolatban:
    Hol láttak respawnt WTben arcade játékon kívül?
    Valószínűleg azért akarnak respawnt történelmi csatákban, mert nagy létszámú csapatra sokat kellene várni.
    A jelenlegi armor/hp/spot redszerrel és a borzasztóan kicsi pályákkal totál értelmetlen a történelmi csata szerintem.

    VálaszTörlés