2014. március 4., kedd

3.3.2014

- Nem soká lesznek majd új hangok amik részletesebb információkat adnak majd a találatokról.
- Még nem 100% hogy kiveszik a  nemzeti csatákat.
- Nincsenek tervben új funkcióka  prémium accoknak.
- Nem tervezik a  Ruinberg pálya megváltoztatását.
- Nincs külön speciális fejlesztés jelenleg a szerver és kliens közti elvesztett szinkronizáció miatt. Storm azt mondja az ilyen hibák nem a  WG-nél vannak name az ISP hibálya.
- Egyelőre nem osztják meg a történelmi csaták tank listáit.
- Nincs pontos dátum egyelőre a "klán bázisokra"
- Storm nem tudja pontosan mikor lesz az arty célzókör javítva.
- 8.11-ben nem változott a modul critikus sebzések esélye.
- Nem tervezik az IS-6 átütés buffolását.

- 2014ben nem lesz új kifejleszthető Amerikai közepes ág.
- Egyelőre nincsenek tervben Super Pershing változtatások.
- KV-5 nem lesz buffolva. (úgy tűnik jobban teljesít az átlagnál)
- MBT-70 nem lesz
- SU-122-44 nem lesz buffolva
- KV-1S szétválasztás: Majd ha elkészül... (9.1 vagy 9.2?)
- A hangokkal jelenleg az a  fejlesztők dolga hogy új "normál" hangokat rakjanak be (motor, lövések, lánctalpak és a távoli jövőben még dinamikus hang is lehet ami olyasmi lenne hogy ha elmegy egy fa mellet egy tank akkor az ágak ütődnek a tankon.)

Evilly válaszok

- A fejlesztők naplói (Diaries of the Developers) az idei részletes terveket fogja tartalmazni
- Havok külön processzor magon fog futni.
- Bár a WG nem akarja a nagyon roszz számítógépekkel rendelkezőket arra kényszerítani hogy újat vegyenek, Evilly azt mondja hogy a fejlődés nem áll meg és a  fejlesztők új hardverre is terveznek és megpróbálják azoknak is kényelmessé tenni a  játékot akiknek rossz gépük van és azoknak is akiknek jó.
- Fejlesztők próbálják megoldani hogy opcionálisan lehessen letölteni a  HD modelleket.
- Az egyik idei prioritás a "játékmenet hangulat".
- Evilly megerősíti a Khrakov, Stalingrad, Konigsberg és Minsk pályákat.
- A pályák hangulata is javulni fog, például időjárás effektekkel.
- Ruinberg on Fire és a téli Himmelsdorf nagyon tetszik a játékosoknak.
- Evilly megerősíti 2014re a T8 Japán közepes prémiumot, Orosz T8 közepes prémiumot (könnyű T-54) és azt mondja a Német "korai Panther" prémium és megjelenik. Azt mondja több normál tank ág lesz 2014 második felében.
- Evilly megerősíti hogy 2014ben az egyik normál fejlesztési ág a Brit ág lesz.
- Evilly azt mondja hogy pár Brit T10 tank (többesszám) le lesz cserélve másra.
- FV4202 változás majd talán az év közepe után lesz.
- Más tank prioritások az Amerikai és Német könnyű ág meghosszabítása T8ra. Ez valószínű nem fog megtörténni az év első felében.
- KV-1S két tankra lesz bontva (úgy tűnik a 9.2-ben), Egyik egy T6 a másik pedig T7 lesz.
- Még nem lett véglegesen eldöntve de lehetséges hogy bekerülnek a minimapos tanknevek.
- Nem tervezik az XVM teljes bannolását.

5 megjegyzés:

  1. Mi baja az arty célzókörnek?

    VálaszTörlés
  2. "Bár a WG nem akarja a nagyon roszz számítógépekkel rendelkezőket arra kényszerítani hogy újat vegyenek, Evilly azt mondja hogy a fejlődés nem áll meg és a fejlesztők új hardverre is terveznek és megpróbálják azoknak is kényelmessé tenni a játékot akiknek rossz gépük van és azoknak is akiknek jó."

    Majd biztos elhiszem egy olyan bagázsnak, aki képtelen volt árnyékot tenni a tankok alá, akár egy DOS-os Carmageddon szintűt is. Pedig egy sötét négyzet sokat dob a térhatáson. Számomra kissé hiteltelenek grafika témában akik ezt nem ismerték fel, illetve ha mégis felismerték, képtelenek voltak megoldani.

    "Ruinberg on Fire és a téli Himmelsdorf nagyon tetszik a játékosoknak."

    A "nagyon" egy hasraütésre odavetett túlzásnak tűnik. Szerintem időpocsékolás volt dolgozni velük.

    "Még nem lett véglegesen eldöntve de lehetséges hogy bekerülnek a minimapos tanknevek."

    Képzeljetek el egy meetinget, ahol halál komoly ábrázattal ütköztetik az érveket a témában. Hetek óta érvek és ellenérvek ezreit tárgyalták meg, és még mindig nincs döntés.

    VálaszTörlés
  3. Ne vedd komolyan ezeket az információkat. Nekem tetszenek a felújított pályák, meg hogy nincs árnyék a tank alatt az eddig se érdekelt és továbbra se fog. Nem könnyű megítélni előre, hogy egy újítás szükséges-e vagy sem. Én csak az EU ágat hiányolom, amit nem értek miért nem tettek be eddig, de mindennek van oka.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az árnyékkal arra utaltam, hogy jön a HD-kliens, meg majd lehet/lesz felfröccsenő sár, hogy jobb legyen a hangulat, játékélmény, ezzel szemben ha a hangulat, játékélmény tényleg fontos lenne és a grafikától függene, akkor lenne árnyék a tank alatt. Vagyis a hangulatot, játékélményt nem a HD-kliens, a felfröccsenő sár vagy az árnyék a tank alatt típusú fejlesztések adják, a WG mégis mintha túl nagy prioritással kezelné ezeket. Inkább optimalizálnák a jelenlegi kódot ahelyett, hogy olyan újabb funkciókat adnak a játékhoz, amik nem teszik jobbá a játékélményt. Most úgy fest, hozzátoldják a mostani minőségre a HD-kliens változtatásait valamennyi optimalizációval, később lesz még némi optimalizáció, ha sikerül, aztán arra megint újabb funkciókat tesznek. Azt mondták, a gyenge grafikához már nem nyúlnak, vagyis előbb-utóbb kiveszik a játékból, mondjuk azzal az indokkal, hogy a gyenge gépek processzorának második magján (ha egyáltalán többmagosak) már úgysem fut el a Havok, felesleges foglalkozni vele. Közben sorozatban olyan MM-et kapok, hogy az ellenfél lila-zöld-sárga, a csapatom pedig sárga-narancs-piros. A hangulatot, élményt nem a részletes grafika határozza meg, hanem a játszhatóság. Erre feküdjenek rá, és akkor ugyanúgy jönnek majd a fizetős emberek, ahogy a grafikai maszlagra. Nehéz lenne kicsit többet adni? Alapból lehetne 30× zoom, és távolabbi külső nézet. Az MM jobban figyelembe vehetné a játékosok teljesítményét. Nem kellene teljes egálra törekedni, de kicsivel egyenlőbb képesség-eloszlás jó lenne. A tanknevek a térképre kérdésen is szenvednek, miközben nem lenne nagy meló megcsinálni, meg betenni pár checkboxot a beállítások közé. Stb. A játék jelenlegi hibái nem a csúnya grafikából, a lerepülő torony hiányából és a tankok erőátvitelének leegyszerűsítéséből adódnak, hanem azokból a kisebb-nagyobb dolgokból, amikhez a WG látszólag nem akar nyúlni. Valahol érthető, hogy nekik a profit számít, de nekem meg a játék számít, úgyhogy kapják be tövig a kaktuszom.

      Törlés
  4. Szép színes...értem :D Csapatban egyforma játékosok vannak.

    VálaszTörlés