2014. március 24., hétfő

24.3.2014

- A megvilágítással kapcsolatban: A csatában általában az egyetlen fényforrás a nap.
- Jelenleg a Tiger HD modelje kb 41k poligonból áll.
- Marder és Hetzer valószínű nem lesz az Ardennes és Balaton csatákban, mert nem sokat tudnának tenni.
- apparently the Chaffee remodel in 9.0 was not in patchnotes, because these patchnotes are not final 9.0 patchnotes Azért nem voltak bent a Chaffee átdolgozások a 9.0 patchnotban mert még nem a  végleges patchnote.

plusz Blitz ASAP videó

6 megjegyzés:

  1. Oké, hogy szép a Tigris, meg sok benne a poligon, de a színét szerintem nagyon elrontották.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valamikor mostanában azt hiszem azt fordítottam, hogy nem olyan kinézetet akarnak a tankoknak mint amilyen a múzeumokban van, hanem amilyen a háború alatt volt.
      Tehát ő szerintük ilyen színű volt egy "Panzergrau" festésű Tigris.
      Nem vagyok történész ehhez nem tudok mit hozzászólni :D

      Törlés
    2. Értem én, csak azért ne legyen minden tank olyan szürke, mint Ruinbergen az utcák, mert az nagyon nem lesz szép. Már ez az egy Tigris is nagyon furcsa így.

      Törlés
  2. "A csatában általában az egyetlen fényforrás a nap"
    Tehát a torkolattüzek, a kigyulladt tankok, az égő roncsok, az égő épületek nem fényforrások.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem. Vagyis nem adnak plusz árnyékot a tankoknak meg ilyenek.

      Törlés
    2. És csodálkoznak hogy az éjszakai pályát tesztelve nem láttak a játékosok semmit.

      Törlés