2014. március 21., péntek

Developer Diaries 2014 - Grafika



- Amikor kijött a WoT a tank modellek 8000 poligonnal rendelkeztek. Aztán a jobban kidolgozott tankok már 18k poligonnal rendelkeznek. Most majd az átlag modellek 50k és a komplexebb modellek akár 100k poligonból is állhatnak.
- A kerek dolgok most már kerekek lesznek nem nyolcszögek.
- Mivel rengeteg tank van ezért megváltoztatták a  tank modellezési módszerüket. "Normal mapping" Először csinálnak egy több millió poligonból álló modellt, majd ezt csökkentik a jelenlegi videokártyák teljesítményére.
- Modellkészítésben 3D szkennert is használnak.
- Megvizsgálják hogyan,  melyik része kophatott a tankoknak és úgy rakják rá a kopásnyomokat. Történészekkel beszéltek akik elmondták nekik hogy használta a tankot a legénység. Hol másztak fel, mit cipeltek és ez alapján raknak rá kopásokat.

- A pályák atmoszférája is változik. Új effekteket raknak be és a régieket is fejlesztik.
- Új tűz és füst effekt.
- Időjárás hatások: Szél, Eső, Hó.
- Dinamikus időjárást akarnak. Lehet hogy a csata elején még "jó" az idő de mondjuk 5 perc múlva erős hóesés kezdődik ami csökkenti a láthatóságot. Ezek az időjárás jelenségek véletlenszerűen következnének be.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése