2014. május 11., vasárnap

10.5.2014

Storm azt mondja, hogy a többmagos támogatás nem fogja nagyban befolyásolni a játékteljesítményt.
- Storm leszögezi, hogy a supertest kiadási jegyzetek nem véglegesek: "még sok idő van, míg kijön az újabb verzió
- a "rejtet Sherman nerffel" kapcsolatban a 9.0-ban, tervezett volt, de Storm elmondja, hogy az oka annak, hogy nem jelent meg a kiadási jegyzetekben annak a  programnak a hibája, ami a tank változások listáját készíti. kijavították, és Storm reméli, hogy többé nem fordul elő.
- egy játékos azokról a pletykákról kérdezett, miszerint létezik egy mod ami kirajzolja a tank körvonalait a hivatalos megjelenítési távolságon túl., Storm azt válaszolta, hogy ez csak akkor volna lehetséges, ha a mod a tank helyzetét a megjelenítési távon túlról a kistérképről venné, egy ilyen mod nem mutatná a tank és a tornyának irányát
- a bekapcsolt árnyékok melletti erős FPS esésről: "Az árnyékok erőforrást esznek, amivel nem tudunk mit kezdeni."

- Storm megerősítette, hogy erős FPS esés tapasztalható ("fagyás") miután felfedeződött egy tank (SS: "felvillan" - valószínűleg ellenség felfedezéséről beszél) dolgoznak a javításon
- Yurko2F azt mondja, hogy nem kell pánikolni a nerfek miatt, a játékosoknak először a tesztben ki kéne próbálniuk a nerfelt járműveket, sok változó nem változott
- statisztikailag, amikor tank nerfről vagy buffról egyeztetnek, a a 45-56%-os nyerési mutatóval rendelkező játékosok eredményeit veszik figyelembe, ez a sáv is szét van bontva belül statisztikai célokból
- amikor a tankok egyensúlyozásáról van szó, a legfontosabb kategória a mit a WG célba vesz, az "apukák" (SS: általános orosz fogalom a férfiakra, akik hazajönnek a munkából és szeretnének pár csatát eltölteni a WoT-ban, pl. nem gyerekek, vagy diákok)
- Storm azt mondja, hogy a kilőtt lövedékek durván 10-20%-a arany lőszer, ezek a statisztikák nagyon függenek a vizsgált tanktól és meredeken különböznek tanktól függően
- Borsig nerfelve lesz
- a jelek szerint, valamiféle játékos oktatás még mindig tervben van
- mikor messzire célzol mesterlövész módban, akkor a tankok néha "ugrálással, rángással" mozognak (SS: mármint "teleportálnal" rövid távokat), ez Storm szerint nem hiba, ekkor távolságoknál a tankok koordinátáit a szerver kevesebbszer közvetíti, hogy spóroljon a forgalommal, úgy marad ahogy van (nem kliens oldali probléma, hanme a WG adatközpontok nem bírnák a megnövekedett forgalmat)
- Storm személyesen választotta a kék színt a csapattárs gyilkosoknak :)
- a jelek szerint nincs terv új 8as prémiumokra a 9.1-ben
- többtornyos rendszer - nem idén, nagyon alacsony a fontossága
- a "páncél által felfogott sebzés" statisztika hibás (pontosan, a repeszpáncél nem számít), javítva lesz
- a fejlesztők gondolkoztak az arti célkereszt átdolgozásán, hogy benne legyen az ágyú mozgása
- 9.1 sok apró optimalizációs javítást hoz, de semmi nagyot
- RU251 Német LT8 idén kijön, abban a kiadásban amelyikben az US könnyű tankok
- 8-as light tankok buffolva lesznek
- Storm azt mondja, hogy habár a TD lövés utáni osztálybónusz az álcához ki lesz véve (SS: pl. 128mm L/55 ugyan annyi álcát vesz le az E-75-ről mint Borsig), Borsig még mindig nehezebben lesz észlelhető, mert kisebb
- T-35 a nagyon távoli jövőben lesz, amikor lesz többtornyos rendszer
- nem lesz nagy új dolog a 9.1-ben, a WG még mindig a 9.0 gondjainak javításával van elfoglalva, de  új lövés hangok lesznek

8 megjegyzés:

  1. Persze, a Borsigot is nerfelni kell, mert nagyon OP ám. A ferdinand is jó valamiben, a jp2 is jó valamiben, a borsig is jó valamiben. DE a borsig ne legyen már jó, nerfeljük szarrá. Nem elég, hogy itthon jobb páncélt csinálok, mint ami a borsigon van, neeem. Mondjuk meg lehetne csinálni tömbház méretűre, hogy mindenhonnan észrevegyék, akkor aztán balanszolt lenne :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát azért a borsig láthatatlansága iszonyat nagy előny. Mikor ülsz a mező közepén még csak bokor se kell te 445m-eről aprítód őket 490-es adagokban ők meg észrevesznek legfeljebb 270m-erről. Jp2 a borsig mellett kuka. Mozgékonysága miatt kedvelték de a borsig abban is ott van. Páncél egyiken sincs. Ahogy te is írtad ez egy kuka tank lenne ha nem lenne olyan kibaszott láthatatlan. De az és ezen az nem nem változtat hogy lövés után kicsit kevesebb lesz a camo. Mi is átálltunk cw-n a borsigra az ISU helyett mert sokall jobb.

      Törlés
    2. Mert az ISU-152 nem oszt láthatatlanul 700-800 sebzéseket, azt nem nerfelik? Ja, az szovjet, az úgy jó.

      Törlés
    3. Elhiheted az ISU sokkal kevésbé marad láthatatlan egy lövés után(meg egyébként is).

      Törlés
    4. Az előző kérdés jogos. Az ISU volt a borsig előtt az OP. Nagy ágyú jó camoval. Aztán bejött a borsig. Egy olyan camo értékkel ami verte az ISU-t és egy hasonló ágyúval ( én nem szeretem a 150mm-est) És ami a legjobb forgótoronnyal. Ez és a jó camo teszi erőssé. Amúgy félre értettétek amit a wargaming mond. A borsig-al együtt az összes TD ezzel együtt az ISU az Fv 183 és minden csillagromboló elveszíti a bónuszát. Nem volt szó nerfről. ( ez nem igaz a WT E-100nál amit tovább fognak nerfelni a 9.1 után ). Minden tierben és kategóriában vannak OP tankok. OP tank az amivel egy hülye is nagy sikereket ér el. Ilyesmi a régi is-3 ( mióta szemből is ammo rack-elik kicsit nehéz vele az élet) vagy a kv-1S. Nem csak az orosz tankok lehetnek OP-k. Lásd E-75, FV 183, WT E-100, T57 heavy.

      Törlés
  2. Mit vársz ezektől? Persze a kibaszott KV-1S 122 mm-esét még mindig nem tüntették el. Az persze nem OP.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, nem op! Lassan tölt és pontatlan. Bármelyik tier6 heavy megeszi 1v1-ben!

      Törlés
  3. Borsig nagyon op tank pubon, azt azért be kell látni... Nekem is van, én is szeretem, de pont azért, mert akinek van egy kis esze (értsd: több, mint egy szobanövénynek), bárkit szarrá lő vele különösebb megerőltetés nélkül. Nem csak az álcája nagyon jó, a csöve is az egyik legjobb a tierjében.

    VálaszTörlés