2014. május 3., szombat

2.5.2014 + Ranzar

Nem sok minden van. Az oroszok megerősítették a T26E4 eventet (Super Pershinget szerezhetsz ingyen - vagy árának megfelelő aranyat - plusz 14 nap prémiumot), ha
- 75e XP-t csinálsz minden nemzettel
- csak 4-től 8-as szintekig lévő tankok számítanak (9 vagy 10 nem)
- a top 10-ben kell lenned kapott XP-ben, hogy számítson
- Orosz szerveren a prémium tankokon szerzett XP NEM fog beleszámítani
EU is valószínűleg ezt kapja. Az amerikaiak T34-et, de ott 100e XP lesz a cél.

Ranzar


17 megjegyzés:

  1. A Superpershinghez, ha jól számolom, kb napi 10715 XP-t kell gyűjteni 28 napon keresztül. Összesen 300k-t. Szerintem ez nem egy nagy valami, volt már, hogy egy nap alatt több, mint 20k XP-t szedtem össze. Én megcsinálom az biztos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon helyes :) Hajrá! Én is megpróbálom :D

      Törlés
    2. ha minden nemzettel kell 75e xp akkor az nem 300 k xp összesen hanem 525 :) mivel 7 nemzet van :)

      Törlés
    3. Húha tényleg :D valamiért 4-el számoltam. Amúgy még így sem nehéz, mai duplákból már megvan 17459 XP. Kicsit alábecsültem a dolgokat, ezek szerint erősebb hétvégéken közel 100k-t is szedtem már össze.

      Törlés
  2. ha minden néptől, minden nap ,kiszedsz 1 duplát prémmel már kb. meg is van :)

    VálaszTörlés
  3. Úgy ismeritek a wargaminget mint aki csak úgy osztogatja a magas szintű prémium tankokat. Meg a 2 hét prémet ? Valószínűnek tartom hogy nem 1 hónap hanem legfeljebb 2 hét áll majd rendelkezésre. De lehet annyi se.

    VálaszTörlés
  4. Az SP szerintem egy fos, van már Löve-m. Úgyhogy ez az akció engem hidegen hagy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miért fos az SP? (igaz régebben sokkal jobb volt.)
      http://wotreplays.com/site/803344?secret=528d931b70a607ff8dd04c43bbd4eadc#.U2d3rvl_uCk

      Törlés
    2. Gyenge a páncélja, lassú, kicsi az átütése! Más baja nincs.

      Törlés
    3. OMG. Ennyi erővel mindegyik papír. Csak az egyik jobban, mint a másik.

      Törlés
    4. Nem lenne gond a gyenge páncél, ha valamivel kompenzálná. De minden tulajdonsága jelentősen alulmarad a kategóriájában lévő tankoktól. Ha nem lenne 8-as prémtankom akkor érdekelne, de most van egy sokkal jobb.

      Törlés
    5. És semmi garancia nincs rá, hogy mindig ilyen noob ellenfelet dob a gép. Én a Lövével tier10-ben is össze tudok hozni hasonló kredit mennyiséget.

      Törlés
  5. Nekem. Jt. 8.8 meg type 59 :) majd lehrt meg lesem

    VálaszTörlés
  6. Akinek van SP az megkapja az árát aranyban?

    VálaszTörlés